Σελίδα 2 από 2

Re: Δίδοντας ρεύμα από άλλο αυτοκίνητο

Δημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2026, 16:20
από rasPUTIN
Johnny έγραψε: 07 Ιαν 2026, 20:32 Πολλά δεν είναι τα 6μ αλλά όπως λες σε εξαιρετικές περιπτώσεις που δεν μπορείς να πλησιάσεις εκεί υπάρχει πρόβλημα.
Αλλά είναι στατιστικά και η ποιο δύσκολη περίπτωση. Συνήθως μούρη με μούρη η στο πλάι επαρκούν.
Κατὰ κανόνα τὰ ἕξι μέτρα εἶναι πάρα πολλά. Ἀν θὲς ὅμως νὰ καλύψεις κάθε πιθανὸ ἐνδεχόμενο τὸ πράγμα ἀλλάζει.

Re: Δίδοντας ρεύμα από άλλο αυτοκίνητο

Δημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2026, 20:28
από Johnny
Δεν αντιλέγω απλά αυτά τα 3μ επιπλέον δημιουργούν κόστος χαλκού και αποθήκευσης στο πορτ μπαγκάζ. Ως έχει η συσκευασία των 3μ χωράει οριακά επάνω από την ρεζέρβα, η 6μ πρέπει να μπει στον ωφέλιμο χώρο, αυτό προβληματίζει.

Re: Δίδοντας ρεύμα από άλλο αυτοκίνητο

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2026, 02:20
από MacPap
Συμφωνώ με Johny
Στα 40 χρονια που εχω αυτοκίνητο χρειάστηκα τα καλώδια που έχω 3-4 φορές και τα 3μετρα έκαναν πολύ καλά την δουλειά τους.

3000amp ειναι υπερβολικό.

3000apm X 12V = 36.000 Watt μιλάμε για 164 amp στα 220V.

Ενα σπίτι εχει 35amp ασφάλειες. Μη τρελαθούμε τώρα.