Σελίδα 3 από 3

Re: Μόνο στην Ελλάδα οδηγούν χωρίς δίπλωμα (;)

Δημοσιεύτηκε: 30 Μάιος 2025, 19:41
από rasPUTIN
MacPap έγραψε: 15 Μάιος 2025, 01:19 Κάποια λογική την έχει.
Ποιός; Τί;

Re: Μόνο στην Ελλάδα οδηγούν χωρίς δίπλωμα (;)

Δημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2025, 19:07
από thanos
Συνεχως εμπλεκονται σε ατυχήματα οδηγοι μεθυσμένοι και χωρις διπλωματα.

Ποιος. ευθύνεται γι αυτη την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ κατάσταση; 🤔. ΜΟΝΟ οι ασυνείδητοι οδηγοί.

«Χαλκιδική: Μεθυσμένος και χωρίς δίπλωμα ο 19χρονος που έπεσε με το αυτοκίνητο σε στάση λεωφορείου (βίντεο)»
Πηγή: "emakedonia.gr"

Mod (ItaBita): Εγινε επεξεργσία της δημοσίευσης, για την αποτελεσματικότερη παρουσίαση του θέματος!