Σελίδα 3 από 3
Re: Μόνο στην Ελλάδα οδηγούν χωρίς δίπλωμα (;)
Δημοσιεύτηκε: 30 Μάιος 2025, 19:41
από rasPUTIN
MacPap έγραψε: 15 Μάιος 2025, 01:19
Κάποια λογική την έχει.
Ποιός; Τί;
Re: Μόνο στην Ελλάδα οδηγούν χωρίς δίπλωμα (;)
Δημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2025, 19:07
από thanos
Συνεχως εμπλεκονται σε ατυχήματα οδηγοι μεθυσμένοι και χωρις διπλωματα.
Ποιος. ευθύνεται γι αυτη την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ κατάσταση;

. ΜΟΝΟ οι ασυνείδητοι οδηγοί.
«Χαλκιδική: Μεθυσμένος και χωρίς δίπλωμα ο 19χρονος που έπεσε με το αυτοκίνητο σε στάση λεωφορείου (βίντεο)»
Πηγή: "emakedonia.gr"
Mod (ItaBita): Εγινε επεξεργσία της δημοσίευσης, για την αποτελεσματικότερη παρουσίαση του θέματος!