Re: Αττική οδός: Νεκρός οδηγός μηχανής μετά από σύγκρουση με περιπολικό
Δημοσιεύτηκε: 27 Ιουν 2026, 00:48
Καταρχάς δεν με απασχολεί τι απαιτείς εσύ.MacPap έγραψε: 24 Ιουν 2026, 21:03Δεν ζητησα να σταματήσει ΑΠΑΙΤΗΣΑ να μπορεί να ελέγχει την ταχύτητα του ΜΕΧΡΙ και να σταματήσει αν χρειαστεί.
Ρύθμιση της ταχύτητας ΔΕΝ μπορεί να κάνει. Φυσική ΔΕ γνωρίζεις, οπότε δέξου αυτό που σου έχω γράψει. Για τους λόγους που ΔΕΝ καταλαβαίνεις, λοιπόν, βρέθηκε σε κστάσταση που δεν μπορούσε να κερδίσει. ΑΝ σταματούσε θα τον πατούσαν οι από πίσω.
Κάνε quote ΕΝΑ σημείο που έχεις αφήσει ΜΙΑ πιθανότητα να φταίει το περιπολικό.MacPap έγραψε: 24 Ιουν 2026, 21:03Αυτό είναι πάλι δική σου αυθαίρετη υπόθεση που σε οδηγεί σε λαθος συμπεράσματα.
Κολπάκια τέτοια σε εμένα δεν πιάνουν. Γράφεις ΣΥΝΕΧΩΣ τα ίδια πράγματα, αλλά δε δέχεσαι ότι οι αστυνομικοί έκαναν λάθος.
Σου έχω απαντήσει ήδη στο θέμα αυτό. Ρώτησες εδώ: viewtopic.php?p=32973#p32973 και σου απάντησα εδώ: viewtopic.php?p=32976#p32976MacPap έγραψε: 24 Ιουν 2026, 21:03Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Αλλο είναι έχει λάδια ο δρόμος και τρως χύμα και άλλο είναι έχεις μπροστά σου ένα σταματημένο όχημα που έχουν αποφύγει όλοι εκτός από εσένα.
Δεν καταλαβαίνω τι προσπαθείς να κάνεις επαναλαμβάνοντας την ίδια επιχειρηματολογία. Η απάντηση είναι λίγο πιο πάνω:
Οι άλλοι, λοιπόν, γλίτωσαν γιατί οδηγούσαν Hayabusa και ζύγιζαν 120kg, ενώ αυτός παπάκι και ζύγιζε 60kg. Ο οδηγός της Hayabusa πατάει μια γκαζιά και βγαίνει στη μεσαία, κάτι που το παπάκι δεν μπορεί να κάνει. Ο οδηγός της Hayabusa έχει δυνατότητα να ανοίξει το γκάζι και αντί για 100 να πάει με 150, οπότε τα αυτοκίνητα δεν τον φτάνουν, και αμέσως μετά να φρενάρει, χωρίς πάλι να τον φτάσουν τα αυτοκίνητα, οπότε να μην μπει καθόλου στο ρεύμα αέρα των αυτοκινήτων. Η Hayabusa με τον αναβάτη ζυγίζουν 350-400kg και το παπάκι με τον ελαφρύ οδηγό του ούτε 100kg. Αυτός, ούτε μεγάλη μάζα είχε, ώστε να αντέχει στα ρεύματα αέρα, ούτε κινηματικές επιδόσεις που επιτρέπουν αλλαγή λωρίδας ή κίνηση με παρόμοια ταχύτητα με τα αυτοκίνητα είχε, ώστε να γλιτώσει το ρεύμα αέρα. Η πλήρης ακινητοποίηση, που την σκέφτεσαι ως λύση, θα οδηγούσε 100% σε ατύχημα, αφού από πίσω έρχονταν κι άλλοι οδηγοί με 100km/h, χωρίς να έχουν την απαιτούμενη απόσταση ασφαλείας [1]. Ή μήπως δε γνωρίζεις ότι ΚΑΝΕΙΣ δεν έχει αυτή την απόσταση γιατί, αν την τηρούσαν, η ουρά θα έφτανε από αεροδρόμιο μέχρι Ελευσίνα;
Εκτός από τις άλλες μηχανές, υπήρχαν και ΙΧ εκεί. Αυτά έχουν 4 τροχούς, οπότε είναι πολύ πιο σταθερά και ανεκτικά στα ρεύματα άερος.
Το μόνο που μπορείς να ρωτήσεις είναι γιατί δεν έπεσε άλλη μηχανή (π.χ. και ένα παπάκι ή κάτι αντίστοιχο). Ο λόγος είναι απλός. Έπεσε ο 1ος που πέρασε από το σημείο και αντιμετώπιζε πρόβλημα σταθερότητας. Αν ήταν κάποιος άλλος, θα έπεφτε αυτός 1ος ή θα έπεφτε ΚΑΙ αυτός, αν περνούσε με τις ίδιες συνθήκες. Είναι ΚΑΘΑΡΑ θέμα τύχης: την ώρα που κάνεις αριστερά για να παρακάμψεις το περιπολικό, περνάει από τη μεσαία λωρίδα μια Mercedes E200 ή ένα Nissan Qashqai με 150km/h, ή περνάει αυτοκίνητο και έχεις αφήσει γκάζι, οπότε μειώνεται η ταχύτητα και άρα και η σταθερότητα, ή βλέπεις και τον οδηγό του περιπολικού να ανοίγει την πόρτα και κάνεις όσο πιο αριστερά μπορείς, άρα πλησιάζεις ακόμα περισσότερο τα ΙΧ στη μεσαία λωρίδα. Η μηχανή αποσταθεροποιήθηκε και αυτό ήταν όλο. Είναι πολύ απλό.
Ο ισχυρισμός σου ότι γνωρίζεις Φυσική με αυτά που γράφεις είναι τελείως αντίθετα. Περιγράφεις, όπως σου έγραψα ξανά, το ίδιο και το ίδιο. Δεν μπορείς να αντιληφθείς πολύ απλά πράγματα, που αντιστοιχούν σε Φυσική Β' Γυμνασίου ή Α' Λυκείου του πολύ. Ο οδηγός της μηχανής βρέθηκε σε κατάσταση που ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΕΙ γιατί η ίδια η φύση δεν το επέτρεπε. Ποιος τον έβαλε σε αυτή την κατάσταση; Μα το περιπολικό, που δεν του άφηνε περιθώρια αποφυγής της κατάστασης.
Ευχαριστώ.
[1] Το όριο ήταν 100km/h = 28m/s, άρα η απόσταση ασφαλείας θα έπρεπε να ήταν τουλάχιστον 56m ή 2s.