Μεγαλο κύκλωμα διεφθαρμενων αστυνομικών της Τροχαίας στη Χαλκιδική αποκαλυφθηκε τις τελευταίες ώρες.
https://www.emakedonia.gr/chalkidiki-pa ... LN7JkwFHKg
Αστυνομικός έλεγχος: απόψεις και εμπειρίες πολιτών
-
thanos
- Δημοσιεύσεις: 689
- Εγγραφή: 15 Ιούλ 2010, 21:28
- Johnny
- Δημοσιεύσεις: 4232
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
- Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Re: Αστυνομικός έλεγχος: απόψεις και εμπειρίες πολιτών
Ευτυχώς thanos που ήταν ένα και μοναδικό κύκλωμα και εξαρθρώθηκε.....
Παντού λαμόγια ακόμα και εκεί.

Παντού λαμόγια ακόμα και εκεί.
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Άλμπερτ Αϊνστάιν

-
rasPUTIN
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 5641
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Re: Αστυνομικός έλεγχος: απόψεις και εμπειρίες πολιτών
Ἕνα κα[]ι μοναδικό; Ὑπερασιόδοξο σὲ βρίσκω.
Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
- Johnny
- Δημοσιεύσεις: 4232
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
- Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Re: Αστυνομικός έλεγχος: απόψεις και εμπειρίες πολιτών
Ειρωνικό το μοναδικό
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν

Άλμπερτ Αϊνστάιν
