Σελίδα 1 από 2
Μπάζα
Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2011, 10:25
από UltiMo_
Re: Μπάζα
Δημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2011, 11:00
από MacPap
Re: Μπάζα
Δημοσιεύτηκε: 14 Ιούλ 2011, 18:06
από trip73p
Re: Μπάζα
Δημοσιεύτηκε: 14 Ιούλ 2011, 18:14
από MacPap
Εγώ απορώ τι είδους διαδρομές είναι αυτές που κάνει (sightseing) στα μπάζα!!!
Re: Μπάζα
Δημοσιεύτηκε: 14 Ιούλ 2011, 20:52
από DELPIERO1981
Kάπου την έχω δει αυτή την ταμπέλα, αλλά δεν θυμάμαι που...
Re: Μπάζα
Δημοσιεύτηκε: 14 Ιούλ 2011, 22:57
από UltiMo_
εγώ στο ίντερνετ τη βρήκα. εσείς τι σκατά κάνετε στον ελεύθερό σας χρόνο? όλοι μπάζα ψάχνετε να βρείτε?
trip73p έγραψε:Ακολούθησα την ταμπέλα αλλα δεν με εβγαλες πουθενα....
δεξιά πήγες ή εκεί που δείχνει το βελάκι?
Re: Μπάζα
Δημοσιεύτηκε: 15 Ιούλ 2011, 22:09
από athanatos
Και για όσους έχουν πρόβλημα κατανόησης, η ταμπέλα δείχνει να πας αριστερά και μετά από 200 μέτρα, στα δεξιά σου είναι τα μπάζα.
Re: Μπάζα
Δημοσιεύτηκε: 15 Ιούλ 2011, 23:22
από UltiMo_
άλλη φορά να το γράφεις πιο κατανοητά. έχεις μπερδέψει μισό φόρουμ!
Re: Μπάζα
Δημοσιεύτηκε: 15 Ιούλ 2011, 23:48
από athanatos
UltiMo_ ,γιατί νομίζεις ότι είσαι το μισό φόρουμ;
Re: Μπάζα
Δημοσιεύτηκε: 16 Ιούλ 2011, 00:03
από UltiMo_
μπερδεύτηκε και ο trip. μας έχεις δει και τους δυο μαζί αγκαλιά? σας έχουμε άνετα ολους τους υπόλοιπους!!