Αστυνομικός έλεγχος: απόψεις και εμπειρίες πολιτών
Δημοσιεύτηκε: 15 Ιούλ 2010, 12:45
Καταρχῆν ἀς δοῦμε ἕνα μήνυμα τὸ ὁποῖο βρήκα προσφάτως σὲ κάποιο ἰστολόγιο.
"Η αστυνομία της χούντας!"
"Το συμβάν που θα σας πω συνέβη σε ένα παραθαλάσσιο μέρος, στα Σελιανίτικα Αχαΐας. Είχα πάει εχτές με το αγόρι μου στην παραλία, λίγο πιο πέρα από το τελευταίο ανοιχτό μαγαζί, για ψάρεμα... Μαζί μας είχαμε πάρει και μια φορητή ψησταριά για να ψήσουμε σουβλάκια. Η ώρα ήταν γύρω στη 1 όταν εμφανίστηκε ένα citroen xsara με τρεις άντρες μέσα, οι οποίοι άρχισαν να μας φωνάζουν. Επειδή δεν ακούγαμε το αγόρι μου κατευθύνθηκε προς το μέρος τους κι αυτοί έβγαλαν ένα φακό και μας σημάδευαν! Με περίσσιο θράσος είπαν πως είναι αστυνομικοί (!!!) και μας ρώτησαν τι κάναμε εκεί (!!!). Η πλάκα ήταν ότι όταν άρχισε το αγόρι μου να νευριάζει και τους ρώτησε αν ενοχλούμε σε κάτι, μας είπαν "Όχι όχι για σας το λέμε! Μήπως χρειάζεστε τίποτα;". Τους είπαμε όχι και απλά έφυγαν! Και ρωτάω τώρα εγώ: Χούντα έχουμε? Απαγορεύεται πλέον να κάθεσαι με το φίλο σου στην παραλία? Και οι κύριοι πως την έχουν δει? Μπορεί δηλαδή ο καθένας που ισχυρίζεται ότι είναι αστυνομικός, χωρίς περιπολικό και χωρίς στολή, να σε σημαδεύει με το φακό λες και κάνεις κάτι παράνομο? Κύριοι της αστυνομίας ξαναθυμηθείτε ποιος είναι ο ρόλος σας κι αφήστε τους τραμπουκισμούς, γιατί ο κόσμος δε θέλει και πολύ να σας πάρει με τις πέτρες! Και μη στηρίζεστε στο γεγονός ότι ο άλλος δε το παρατραβάει επειδή δε θέλει να χαλάσει τη βραδιά του. Μπορεί κάποιος να σκεφτεί ότι του τη χαλάσατε ήδη και να το τραβήξει το πράγμα! Άντε μπράβο!"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
Πέμπτη, 08 Ιουλίου 2010
troktiko.blogspot.com
"Η αστυνομία της χούντας!"
"Το συμβάν που θα σας πω συνέβη σε ένα παραθαλάσσιο μέρος, στα Σελιανίτικα Αχαΐας. Είχα πάει εχτές με το αγόρι μου στην παραλία, λίγο πιο πέρα από το τελευταίο ανοιχτό μαγαζί, για ψάρεμα... Μαζί μας είχαμε πάρει και μια φορητή ψησταριά για να ψήσουμε σουβλάκια. Η ώρα ήταν γύρω στη 1 όταν εμφανίστηκε ένα citroen xsara με τρεις άντρες μέσα, οι οποίοι άρχισαν να μας φωνάζουν. Επειδή δεν ακούγαμε το αγόρι μου κατευθύνθηκε προς το μέρος τους κι αυτοί έβγαλαν ένα φακό και μας σημάδευαν! Με περίσσιο θράσος είπαν πως είναι αστυνομικοί (!!!) και μας ρώτησαν τι κάναμε εκεί (!!!). Η πλάκα ήταν ότι όταν άρχισε το αγόρι μου να νευριάζει και τους ρώτησε αν ενοχλούμε σε κάτι, μας είπαν "Όχι όχι για σας το λέμε! Μήπως χρειάζεστε τίποτα;". Τους είπαμε όχι και απλά έφυγαν! Και ρωτάω τώρα εγώ: Χούντα έχουμε? Απαγορεύεται πλέον να κάθεσαι με το φίλο σου στην παραλία? Και οι κύριοι πως την έχουν δει? Μπορεί δηλαδή ο καθένας που ισχυρίζεται ότι είναι αστυνομικός, χωρίς περιπολικό και χωρίς στολή, να σε σημαδεύει με το φακό λες και κάνεις κάτι παράνομο? Κύριοι της αστυνομίας ξαναθυμηθείτε ποιος είναι ο ρόλος σας κι αφήστε τους τραμπουκισμούς, γιατί ο κόσμος δε θέλει και πολύ να σας πάρει με τις πέτρες! Και μη στηρίζεστε στο γεγονός ότι ο άλλος δε το παρατραβάει επειδή δε θέλει να χαλάσει τη βραδιά του. Μπορεί κάποιος να σκεφτεί ότι του τη χαλάσατε ήδη και να το τραβήξει το πράγμα! Άντε μπράβο!"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
Πέμπτη, 08 Ιουλίου 2010
troktiko.blogspot.com