Σελίδα 1 από 1

Κινητό με ανοιχτή ακρόαση

Δημοσιεύτηκε: 16 Ιούλ 2010, 19:06
από rasPUTIN
Εικόνα

Re: Κινητό με ανοιχτή ακρόαση

Δημοσιεύτηκε: 16 Ιούλ 2010, 20:03
από MacPap
Φαντάσου να ανοίξει ο αερόσακος. Να μη πω από πού θα του βγει το τηλέφωνο.

Φιλικά Κώστας

Re: Κινητό με ανοιχτή ακρόαση

Δημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2010, 02:09
από trip73p
για φαντάσου να κορνάρει...πάει το κινητο!