Σελίδα 1 από 1

Περήφανος!!

Δημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2012, 08:52
από UltiMo_
Mercedes με αλβανικές πινακίδες. Πρέπει να είναι πολύ περήφανος ο τύπος για τον κλιματισμό του...

Εικόνα

Re: Περήφανος!!

Δημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2012, 10:41
από MacPap
:lol: :lol: :lol:

Re: Περήφανος!!

Δημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2012, 17:10
από UltiMo_
Και στην πίσω πόρτα την πρόσεξες την νιφάδα?

Re: Περήφανος!!

Δημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2012, 17:21
από MacPap
Μα με αυτό γέλασα περισσότερο έλιωσα Aircondition 1 αστέρων. ΧΑαχαχαχαχαχαχ