μα που να έχει πάει τόση ώρα? άνοιξε η γη και τον κατάπιε?
Re: Να μη σου τύχει!..
Δημοσιεύτηκε: 14 Μαρ 2013, 10:00
από erling
Δεν είναι και τόσο σπάνιο φαινόμενο τελικά.....
Και ο κωλόφαρδος!!!! εκτός αν είναι μοντάζ....
Re: Να μη σου τύχει!..
Δημοσιεύτηκε: 14 Μαρ 2013, 13:04
από MacPap
Πολλά από αυτά όπως γράφεις και εσύ erling είναι μοντάζ!!
Re: Να μη σου τύχει!..
Δημοσιεύτηκε: 21 Απρ 2013, 21:47
από Johnny
Δες έναν “κρατήρα” να καταπίνει τρια αυτοκίνητα στο Σικάγο
Ένα άτομο νοσηλεύτηκε στο νοσοκομείο όταν μια τεράστια τρύπα “κατάπιε” πραγματικά τρία αυτοκίνητα στην περιοχή South Deering στο Σικάγο. Αυτόπτες μάρτυρες είπαν ότι η τρύπα άνοιξε περίπου 5 το πρωί και γρήγορα άρχει να αυξάνεται η διάμετρος της, με τα δυο πρώτα έπεσαν γρήγορα μέσα, ενώ αργότερα το τρίτο που κατάγραφηκε στο video, με ένα τέταρτο να σώζεται μετά από ρυμούλκηση.
Ο κρατήρας άνοιξε μετά από το σπάσιμο ενός κεντρικού αγωγού ύδρευσης που προκάλεσε η πολύ δυνατή βροχή που συνετέλεσε στη διάβρωση των σωληνώσεων, που χρονολογούνται από το 1915. Πηγή:AutoBlog.gr