http://www.lifo.gr/guests/viral/40547
Υ.Γ.: γιατι το ασθενοφορο δεν κινειται στην ΛΕΑ ?
αντιθετως οι οδηγοί που ηταν στην δεξιά λωρίδα κάνουν πιο δεξιά και εισερχονται στην ΛΕΑ,
Γιατι ποιος σου είπε οτι εδώ την έχουμε την ΛΕΑ με την έννοια "να κινούνται τα οχήματα έκτακτης ανάγκης!"MacPap έγραψε:Κατά δεύτερο στην Γερμανία δεν υπάρχει ΛΕΑ με την έννοια που την έχουμε εδώ και ορθώς!! Δηλαδή Η ΛΕΑ είναι για να σταματούν τα οχήματα που έχουν πρόβλημα, όχι για να κινούνται τα οχήματα έκτακτης ανάγκης!!
- Το blog μου
- Το blog μου
- Το blog μου