Σελίδα 1 από 1

Άνοιξε ο αερόσακος από αντικείμενο που πάτησε με το τροχό!

Δημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2014, 22:07
από Johnny
Άνοιξε ο αερόσακος από αντικείμενο που πάτησε με το τροχό!


Οι αερόσακοι έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί, ώστε να ενεργοποιούνται σε περίπτωση πρόσκρουσης, προφυλάσσοντας τον οδηγό και τους επιβάτες από χτυπήματα στο τιμόνι ή άλλα σημεία του αμαξώματος στην καμπίνα.

Ορισμένες φορές ωστόσο, μπορούν να ενεργοποιηθούν χωρίς να έχει προηγηθεί κάποιο χτύπημα, εξαιτίας αστοχίας υλικού ή ατυχίας. Τρανό παράδειγμα το παρακάτω video. Ο οδηγός ενός οχήματος κινείται κανονικά στη λωρίδα του στη γέφυρα Throgs Neck της Νέας Υόρκης, όταν πατά με τον τροχό ένα αντικείμενο.

Δευτερόλεπτα μετά ανοίγει ο αερόσακος του συνοδηγού – μάλλον χτυπήθηκε ο αισθητήρας – με τον οδηγό, ευτυχώς, να παραμένει ψύχραιμος, παρά το γεγονός ότι έσπασε το μπροστινό παρμπρίζ.
Πηγή:zougla.gr



Re: Άνοιξε ο αερόσακος από αντικείμενο που πάτησε με το τροχ

Δημοσιεύτηκε: 20 Φεβ 2014, 20:23
από MacPap
Πολύ χαλαρούς τους βλέπω για κάτι που στοιχίζει μερικά κατοστάρικα!

Re: Άνοιξε ο αερόσακος από αντικείμενο που πάτησε με το τροχ

Δημοσιεύτηκε: 21 Φεβ 2014, 00:00
από UltiMo_
δεν πειράζει ρε, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗ ΧΥΘΗΚΕ Ο ΦΡΑΠΕΣ!

Re: Άνοιξε ο αερόσακος από αντικείμενο που πάτησε με το τροχ

Δημοσιεύτηκε: 21 Φεβ 2014, 09:02
από erling
Η ασφάλεια γιατί υπάρχει;
Άλλωστε το πιθανότερο είναι το κόστος να το αναλάβει η εταιρεία κατασκευής του αυτοκινήτου....

edit.
Διαβάστε το απίστευτο τρολάρισμα http://www.autoblog.gr/2014/02/16/video ... nw-odhgas/