Kawasaki Ninja imitates MotoGP style engine warm-up and BURNED!
Re: Ζέσταμα μηχανής
Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2014, 23:48
από UltiMo_
Πόσο βλάκες είναι οι αμερικανοί που γουστάρουν να παίρνουν πανάκριβα μηχανήματα με απίστευτη τεχνολογία και να κάθονται και να μαρσάρουν ή να καίνε τα λάστιχα... ποτέ δεν κατάλαβα τι τους βρίσκουν
Re: Ζέσταμα μηχανής
Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2014, 10:58
από erling
Δεν το κάνουν μόνο οι Αμερικάνοι....Η βλακεία δεν έχει σύνορα
Re: Ζέσταμα μηχανής
Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2014, 21:20
από Johnny
erling έγραψε:Δεν το κάνουν μόνο οι Αμερικάνοι....Η βλακεία δεν έχει σύνορα