Σελίδα 1 από 1

Ζέσταμα μηχανής

Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2014, 23:32
από UltiMo_

Kawasaki Ninja imitates MotoGP style engine warm-up and BURNED!

Re: Ζέσταμα μηχανής

Δημοσιεύτηκε: 22 Μάιος 2014, 23:48
από UltiMo_
Πόσο βλάκες είναι οι αμερικανοί που γουστάρουν να παίρνουν πανάκριβα μηχανήματα με απίστευτη τεχνολογία και να κάθονται και να μαρσάρουν ή να καίνε τα λάστιχα... ποτέ δεν κατάλαβα τι τους βρίσκουν

Re: Ζέσταμα μηχανής

Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2014, 10:58
από erling
Δεν το κάνουν μόνο οι Αμερικάνοι....Η βλακεία δεν έχει σύνορα :) :) :) :)

Re: Ζέσταμα μηχανής

Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2014, 21:20
από Johnny
erling έγραψε:Δεν το κάνουν μόνο οι Αμερικάνοι....Η βλακεία δεν έχει σύνορα :) :) :) :)
;) ;)

Re: Ζέσταμα μηχανής

Δημοσιεύτηκε: 24 Μάιος 2014, 17:09
από athanatos
Αυτός δεν το ζέστανε, το έψησε !!!!!!! :lol: :lol: :lol: