Σελίδα 1 από 1

Πότε μπορεί να γίνει έκρηξη σε αυτοκίνητο με υγραέριο.

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιουν 2014, 20:27
από Johnny
Πότε μπορεί να γίνει έκρηξη σε αυτοκίνητο με υγραέριο


Το υγραέριο είναι ένα εναλλακτικό είδος καυσίμου που προσφέρει μέγιστη οικονομία σε σύγκριση με την βενζίνη. Πολλά έχουν γραφτεί για την ασφάλεια των αυτοκινήτων που εφοδιάζονται με τέτοια συστήματα τα οποία όπως έχει αποδειχτεί είναι απόλυτα ασφαλείς αρκεί να τοποθετούνται από ειδικευμένους μηχανικούς ή να είναι εργοστασιακά. Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που η τοποθέτηση δεν έχει γίνει με το σωστό τρόπο και βάσει προδιαγραφών που αφορά την ασφάλεια;

Άσκηση του Π.Σ.
Την απάντηση μας δίνει το Πυροσβεστικό Σώμα το οποίο έδωσε στην δημοσιότητα οπτικοακουστικό υλικό από την άσκηση «ΡΑΜΝΟΥΣ 2014», που πραγματοποιήθηκε στο ανενεργό λατομείο «Περράκη», πλησίον του αρχαιολογικού χώρου Ραμνούντας στο Μαραθώνα. Η άσκηση πυρκαγιάς δύο οχημάτων με υγραεριοκίνηση, που έγινε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, αφορούσε τη μελέτη εξέλιξης του φαινομένου, σε όχημα που διέθετε προδιαγραφές, εγκρίσεις και άνευ αυτών.

Το πείραμα...
Πιο αναλυτικά, το όχημα Α' (Seat Ibiza) έφερε σύστημα υγραεριοκίνησης με όλες τις προδιαγραφές και εγκρίσεις της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας. Αντίθετα το όχημα Β' (Opel Corsa) έφερε δεξαμενή καυσίμου χωρίς τις ανωτέρω πιστοποιήσεις. Στα δύο οχήματα η πυρκαγιά ξεκίνησε από το χώρο της μηχανής, έφεραν τον ίδιο όγκο δεξαμενής υγραερίου (40lt), την ίδια περιεκτικότητα καυσίμου (32lt) και στη δεξαμενή βενζίνης υπήρχαν έκαστος 4 lt καυσίμου.

Δείτε τι συνέβη και θα... σοκαριστείτε με το αποτέλεσμα από την περίπτωση που η τοποθέτηση του συστήματος υγραερίου δεν έχει γίνει από ειδικούς - επαγγελματίες και σύμφωνα με τις προδιαγραφές.
Πηγή:zougla.gr



Re: Πότε μπορεί να γίνει έκρηξη σε αυτοκίνητο με υγραέριο.

Δημοσιεύτηκε: 19 Ιουν 2014, 12:38
από erling
Ωραία δουλειά....

Re: Πότε μπορεί να γίνει έκρηξη σε αυτοκίνητο με υγραέριο.

Δημοσιεύτηκε: 19 Ιουν 2014, 14:57
από MacPap
Εντυπωσιακό μεν αλλά!

Δεν μας λένε τι είναι αυτό που ήταν λάθος στην εγκατάσταση. Και επειδή είναι και η πυροσβεστική κοντά αυτό δεν καθιστά το πείραμα ορθότερο.

Κάλλιστα (αφού πρόκειται περί χορηγού εταιρεία που εγκαθιστά τέτοια συστήματα) το δεύτερο αυτοκίνητο να ήταν έτσι η εγκατάσταση που να εκραγεί χωρίς αυτό να είναι αυτό που πραγματικά συμβαίνει. Λέω τώρα μια σειρά ελαττωματικές βαλβίδες που κολλάνε. Σιγά μη ξέρει η πυροσβεστική ποιες είναι αυτές και ποιες όχι.

Προσωπικά με το αέριο δεν τα πάω καλά ούτε το πόλης ούτε το υγραέριο. Ούτε ElGreco δεν έχω σπίτι.

Re: Πότε μπορεί να γίνει έκρηξη σε αυτοκίνητο με υγραέριο.

Δημοσιεύτηκε: 19 Ιουν 2014, 19:41
από Johnny
Και εγώ ειμαι επιφυλακτικός με το υγραέριο. Δέν ξέρω εαν θα προχωρούσα σε εγκατάσταση του, επίσης δεν ξέρω τι ασφάλεια εχεις σε περίπτωση σύγκρουσης, ειτε εχεις εργοστασιακή εγκατάσταση ειτε οχι.

Re: Πότε μπορεί να γίνει έκρηξη σε αυτοκίνητο με υγραέριο.

Δημοσιεύτηκε: 19 Ιουν 2014, 21:38
από erling
Η διαφορά είναι στην εγκατάσταση ασφαλείας.

Re: Πότε μπορεί να γίνει έκρηξη σε αυτοκίνητο με υγραέριο.

Δημοσιεύτηκε: 20 Ιουν 2014, 03:04
από MacPap

Τίτλος Youtube: "Crashtest extrem: Explodieren Gas-Autos? "
και "Vehicule Auto Crash Test - Autogas Crash und Brand-Extre"