Γιὰ ὅσους δὲν γνωρίζουν, ἀν τὸ ἐλαστικὸ τρυπηθεῖ στὸ πλάι τότε πρέπει νὰ ἀντικατασταθεῖ ὑποχρεωτικῶς, εἶναι πέραν ἐπισκευῆς.
Τὰ γράφει καὶ τὸ pdf τοῦ προηγουμένου μηνύματος.
Re: Όταν τρυπήσει το λάστιχο
Δημοσιεύτηκε: 19 Ιουν 2014, 01:26
από rasPUTIN
Δεῖτε πῶς γίνεται ἠ (προσωρινὴ) ἐπισκευὴ μὲ κορδόνι.
Re: Όταν τρυπήσει το λάστιχο
Δημοσιεύτηκε: 19 Ιουν 2014, 01:30
από rasPUTIN
Γιὰ ἐπιτόπια ἐπισκευὴ σὲ ἐλαστικὸ δικύκλου.
Re: Όταν τρυπήσει το λάστιχο
Δημοσιεύτηκε: 19 Ιουν 2014, 01:35
από rasPUTIN
Δεῖτε κι ἔνα βιντεάκι ἀπὸ τὸν EricTheCarGuy.
Re: Όταν τρυπήσει το λάστιχο
Δημοσιεύτηκε: 19 Ιουν 2014, 02:02
από UltiMo_
Είχε σκάσει το λάστιχο του γαμπρού μου στο Βόλο, και σαν ξένος, μου είπα να τον πάω σε ένα λαστιχά.
Εκεί ο γαμπρός μου επέμενε οτι ήθελε κορδόνι. Δεν ξέρω που το είδε και του κόλλησε η ιδέα.
Ο λαστιχάς είπε οτι είναι καλό για μόνιμα, οχι για κάτι προσωρινό, αλλα είναι προχειροδουλειά για όσους θέλουν να γλιτώσουν τη διαδικασία του ξεζανταρίσματος.
Το ξεζαντάρισμα πάντως και η σωστή δουλειά σε λαστιχά, είναι καλύτερη, γρήγορη σχετικά διαδικασία και φθηνή.
Το κορδόνι είναι ίσως για να έχεις κανα kit να το κάνεις μόνος σου στην εθνική, ειδικά για αυτοκίνητα χωρίς ρεζέρβα. Αλλα σε λαστιχά, είναι χαζό να στο κάνει
Re: Όταν τρυπήσει το λάστιχο
Δημοσιεύτηκε: 20 Ιουν 2014, 12:39
από MacPap
Επίσης ειναι καλό το κανονικό φτιάξιμο διότι στο ζυγοσταθμίζουν μετά.