Σελίδα 1 από 1

Αλλαγή τροχού σε Ε.Ι.Χ.

Δημοσιεύτηκε: 19 Ιουν 2014, 01:38
από rasPUTIN
Ὅταν πήγα νὰ ἀλλάξω τροχό, ξεκίνησα ξεσφίγγοντας τὰ παξιμάδια (πρὶν βάλω τὸν γρύλλο ὤστε νὰ σηκώσω τὸ ὄχημα). Ἔβαλα τὸ σχήματος "Γ" κλειδί καὶ τὸ πάτησα ὤστε νὰ ξεσφίξει τὸ παξιμάδι. Τὰ δύο ἦταν ἀρκετὰ σφιχτά, ἰδίως τὸ τελευταῖο μὲ ζόρισε. Παρὰ τὰ κιλά μου δυσκολεύτηκα.

Δεῖτε ἄλλο ἕνα βίντεο ἀπὸ τὸν EricTheCarGuy. Δεῖτε τὶ κάνει τὸ ἄτομο στὸ 4:50.


Re: Αλλαγή τροχού σε Ε.Ι.Χ.

Δημοσιεύτηκε: 19 Ιουν 2014, 01:56
από UltiMo_
Υπερβολή αυτό που κάνει ο τύπος.
Μπορείς απλά να βάλεις ένα σωλήνα στο λεβιέ, ωστε να μεγαλώσει το μήκος του και η μοχλική του ικανότητα (υπάρχει τέτοιος όρος άραγε?)

Έχω δει άτομο πολλών κιλών να χοροπηδάει πάνω στο λεβιέ. Καλύτερα τέρμα σφιχτά παρά να είναι ξεσφιγμένα.

Στο λεωφορείο όποτε πάω για έλεγχο στον αέρα (δυστυχώς τόσο μεγάλο κομπρεσέρ μόνο λαστιχάδες έχουν) μου ξανασφίγγει όλα τα μπουλόνια και μερικά "παίρνουν" λίγο

Re: Αλλαγή τροχού σε Ε.Ι.Χ.

Δημοσιεύτηκε: 19 Ιουν 2014, 02:01
από rasPUTIN
UltiMo_ έγραψε:Υπερβολή αυτό που κάνει ο τύπος.
Μπορείς απλά να βάλεις ένα σωλήνα στο λεβιέ, ωστε να μεγαλώσει το μήκος του και η μοχλική του ικανότητα (υπάρχει τέτοιος όρος άραγε?)
Ὑπερβολικὸ ἢ μή, ἐλλείψει σωλῆνα θὰ τὸ κάνεις μὲ τὸν γρύλλο.
UltiMo_ έγραψε:Έχω δει άτομο πολλών κιλών να χοροπηδάει πάνω στο λεβιέ. Καλύτερα τέρμα σφιχτά παρά να είναι ξεσφιγμένα.
Μία σημαντικὰ παράμετρος εἶναι τὸ ποῦ πατάς. Γιὰ παράδειγμα, ἀν ἔχεις κλειδὶ-σταυρὸ καὶ τὸ πατήσεις στὸ κέντρο (στὴν ἔνωσι τῶν δύο κομματιῶν) μλκ θὰ κάνεις ἀλλὰ τὸ παξιμάδι δὲν θὰ ξεσφίξει.

Re: Αλλαγή τροχού σε Ε.Ι.Χ.

Δημοσιεύτηκε: 19 Ιουν 2014, 02:13
από UltiMo_
επίσης αν το πατήσεις απ τη λάθος μεριά δε θα ξεσφίγγει με τίποτα :astrakia