Υπερβολή αυτό που κάνει ο τύπος.
Μπορείς απλά να βάλεις ένα σωλήνα στο λεβιέ, ωστε να μεγαλώσει το μήκος του και η μοχλική του ικανότητα (υπάρχει τέτοιος όρος άραγε?)
Έχω δει άτομο πολλών κιλών να χοροπηδάει πάνω στο λεβιέ. Καλύτερα τέρμα σφιχτά παρά να είναι ξεσφιγμένα.
Στο λεωφορείο όποτε πάω για έλεγχο στον αέρα (δυστυχώς τόσο μεγάλο κομπρεσέρ μόνο λαστιχάδες έχουν) μου ξανασφίγγει όλα τα μπουλόνια και μερικά "παίρνουν" λίγο
Re: Αλλαγή τροχού σε Ε.Ι.Χ.
Δημοσιεύτηκε: 19 Ιουν 2014, 02:01
από rasPUTIN
UltiMo_ έγραψε:Υπερβολή αυτό που κάνει ο τύπος.
Μπορείς απλά να βάλεις ένα σωλήνα στο λεβιέ, ωστε να μεγαλώσει το μήκος του και η μοχλική του ικανότητα (υπάρχει τέτοιος όρος άραγε?)