Σελίδα 1 από 1

Kιβώτιο με 9 σχέσεις από τη Mercedes!

Δημοσιεύτηκε: 06 Αύγ 2010, 12:23
από rasPUTIN
Kιβώτιο με 9 σχέσεις από τη Mercedes!

Δημοσιεύματα στο βρετανικό ηλεκτρονικό τύπο αναφέρουν πως η γερμανική βρίσκεται ήδη στο στάδιο της εξέλιξης ενός πρωτοποριακού αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, με 9 σχέσεις μετάδοσης.

Εικόνα

Αρκετοί είναι ήδη οι κατασκευαστές (BMW, Audi, Lexus) που σήμερα εξοπλίζουν πολλές από τις «πολυτελείς» κυρίως προτάσεις τους, με εξελιγμένα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων που πλέον διαθέτουν μέχρι και οχτώ σχέσεις. Οι λόγοι που οι συγκεκριμένες εταιρείες προχώρησαν σε μια τέτοια επιλογή είναι άμεσα συνδεδεμένες αφενός με την καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση των δυνατοτήτων των κινητήρων με τους οποίους συνεργάζονται τα εν λόγω κιβώτια, αφετέρου δε στην επίτευξη ακόμα πιο χαμηλών καταναλώσεων –άρα και εκπομπών ρύπων. Σήμερα, σε μια κίνηση ματ (άμεσα συνδεδεμένη όμως και με τα κελεύσματα των τμημάτων μάρκετινγκ…), οι μηχανικοί από τη Στουτγάρδη προχωρούν ένα βήμα πιο μπροστά, έχοντας ήδη στα σκαριά ένα αντίστοιχης φιλοσοφίας σύστημα μετάδοσης, με 9 στο σύνολο σχέσεις! Όπως οι ίδιοι οι Γερμανοί εκτιμούν, ο αριθμός αυτός είναι και ο μέγιστος με βάση τους τεχνικούς περιορισμούς που, θέλοντας και μη, επιβάλλουν με τον τρόπο τους σήμερα τα σύγχρονα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων. Όπως υπόσχονται οι ιθύνοντες της εταιρείας, το νέο 9τάχυτο αυτό κιβώτιο θα προσφέρεται αποκλειστικά με τους κινητήρες μεγάλου κυβισμού της Mercedes. _Χ.Α.

19/07/2010
elladanews.gr

Re: Kιβώτιο με 9 σχέσεις από τη Mercedes!

Δημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2010, 01:51
από trip73p
φαντάζεσαι το κιβωτιο να είναι χειροκίνητο?
θα θελαμε δίπλωμα νταλίκας να οδηγάμε... :lol: :lol: :lol:

Re: Kιβώτιο με 9 σχέσεις από τη Mercedes!

Δημοσιεύτηκε: 09 Αύγ 2010, 09:15
από rasPUTIN
Σιγὰ τὸ δύσκολο.