Αλκοτέστ
Δημοσιεύτηκε: 07 Αύγ 2010, 13:00
Ξημερώματα οδηγοῦσα καὶ ἔπεσα σὲ σε γνωστὸ (μὴ ἀνακοινώσιμο διὰ εὐνόητους λόγους) σημεῖο ὄπου ἡ Τροχαία στήνει μπλόκο.
Εἶναι καλοκαίρι, ὁ κόσμος τὀ βγαίνει τακτικότερα, φοιτητές, σπουδαστές δὲν ἔχουν μαθήματα ὁπότε οἰ πιθανότητες κακῆς ὀδηγικῆς συμπεριφορὰς αὐξάνονται.
Ἡ Τροχαία (ὶν ὄρντερ τοὺ σαὶρβ αὶντ προταὶκτ) δὲν μένει ἄπραγη. Στὸ γνωστὸ σημεῖο (ὄπου στήνεται μπλόκο ὄχι μόνο τὰ καλοκαίρια ἀλλὰ καθ' ὄλη τὴν διάρκεια τοῦ ἔτους) μοῦ κάνανε σῆμα νὰ σταματήσω.
Μοῦ ζητήθηκε ἄδεια ὀδήγησης (τὴν ὁποία καὶ έδωσα στὸν ἀστυνομικό), ῤωτήθηκα ἀν ἔχω πιεὶ, ἀπάντησα, ἔκανα φοὺ στὸν ἀναλυτὴ ἀναπνοῆς καὶ ὀ ἔλεγχος ὀλοκληρώθηκε.
Ἦταν τρεὶς ἔνστολοι. Ἡ συνὀμιλία μαζί τους ἦταν λακωνικὴ, ἠ συμπεριφορά τους σωστὴ (χρήση πληθυντικοῦ).
Εἶναι καλοκαίρι, ὁ κόσμος τὀ βγαίνει τακτικότερα, φοιτητές, σπουδαστές δὲν ἔχουν μαθήματα ὁπότε οἰ πιθανότητες κακῆς ὀδηγικῆς συμπεριφορὰς αὐξάνονται.
Ἡ Τροχαία (ὶν ὄρντερ τοὺ σαὶρβ αὶντ προταὶκτ) δὲν μένει ἄπραγη. Στὸ γνωστὸ σημεῖο (ὄπου στήνεται μπλόκο ὄχι μόνο τὰ καλοκαίρια ἀλλὰ καθ' ὄλη τὴν διάρκεια τοῦ ἔτους) μοῦ κάνανε σῆμα νὰ σταματήσω.
Μοῦ ζητήθηκε ἄδεια ὀδήγησης (τὴν ὁποία καὶ έδωσα στὸν ἀστυνομικό), ῤωτήθηκα ἀν ἔχω πιεὶ, ἀπάντησα, ἔκανα φοὺ στὸν ἀναλυτὴ ἀναπνοῆς καὶ ὀ ἔλεγχος ὀλοκληρώθηκε.
Ἦταν τρεὶς ἔνστολοι. Ἡ συνὀμιλία μαζί τους ἦταν λακωνικὴ, ἠ συμπεριφορά τους σωστὴ (χρήση πληθυντικοῦ).