Σελίδα 1 από 1

Καναδάς: Αυτοκίνητο δόλωμα (bait car)

Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2010, 15:18
από rasPUTIN
Ὄπως καταλάβατε καὶ ἀπὸ τὸν τίτλο τὰ συγχαρητήρια πάνε στοὺς καινοτόμους τῆς Καναδικῆς Ἀστυνομίας οἱ ὀποίοι τὰ τελευταία χρόνια μείωσαν συνολικὰ τὶς κλοπὲς αὐτοκινήτων περίπου 50%. Τὸ 2004, ὄταν ξεκίνησε τὸ μέτρο, ὑπῆρξε μείωση 6% σὲ σχέση μὲ τὸ 2003.

Εἴχα δεῖ σχετικὴ ἐκπαιδευτικὴ τηλεοπτικὴ ἐκπομπὴ (βαρβαριστί: ντοκυμαντέρ). Ὑπάρχει σχετικὸ ἄρθρο στὴν παρακάτω διεύθυνση.
en.wikipedia.org

Ἡ ἀστυνομία σταθμεύει ἕνα αὐτοκίνητο τὸ ὀποῖο ἔχει κάποιες ἐπιπρόσθετες λειτουργίες. Καταρχῆν μὲ τὸ ποὺ ξεκινᾶ ἡ κίνηση τοῦ ὀχήματος σημαίνει συναγερμὸς στὸ κέντρο τῆς Ἀστυνομίας. Ἕνας δέκτης GPS εἶναι συνδεμένος μὲ τὸ κέντρο καὶ ἠ θέση τοῦ ὀχήματος εἶναι πάντα γνωστή. Ὄταν τὸ περιπολικὸ προσεγγίσει τὸ κλεμμένο ὄχημα καὶ οἱ συνθῆκες εὐννοῦν τὴν ἀκινητοποίηση τοῦ οχήματος καὶ τὴν σύλληψη τοῦ δράστη (μὴν ὐπάρξει ἀνταλλαγὴ πυροβολισμῶν σὲ περιοχὴ γεμάτη πολίτες) ἠ βόλτα σταματᾶ. Τὸ σύστημα τηλεχειρισμοῦ τοῦ ὀχήματος λαμβάνει ἐντολὴ νὰ τερματίσει τὴν λειτουργία τοῦ κινητήρα. Ἡ τσιμπίδα τοῦ νόμου ἔχει πιάσει ἄλλον ἕνα κακοποιό.

Νεότερα ὀχήματα-δολώματα διαθέτουν κάμερα μετὰ μικροφώνου καὶ παρακολούθηση (σὲ πραγματικὸ χρόνο).

Ἴσως νὰ ἤταν χρήσιμο κάτι τέτοιο καὶ στὴν Ἑλλάδα.

Re: Καναδάς: Αυτοκίνητο δόλωμα (bait car)

Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2010, 22:39
από Tassos
Πριν πολλά χρόνια γύρω στο 1998 ή 1997 η τότε panafon προσέφερε μια υπηρεσία εντοπισμού, και νομίζω ακινητοποίησης, μέσω του δικτύου κινητής τηλεφωνίας. Δε ξέρω αν είχε αποτελέσματα και σίγουρα έχει σταματήσει.

Σίγουρα διαφορετικό αλλά αξίζει να αναφερθεί.

Τάσος