Σελίδα 1 από 1

Γιατί οι κατασκευαστές αυτοκινήτων δεν βάζουν πια ρεζέρβα;

Δημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2021, 15:51
από Johnny
Γιατί οι κατασκευαστές αυτοκινήτων δεν βάζουν πια ρεζέρβα;


Εάν είστε ιδιοκτήτης ενός σύγχρονου αυτοκίνητου θα έχετε παρατηρήσει ότι απουσιάζει η ρεζέρβα και τα εργαλεία της από τον χώρο αποσκευών.

Σίγουρα πολλοί θα αναρωτηθείτε πώς μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο και τι μπορείτε κάνετε σε περίπτωση που κλατάρει το λάστιχο του αυτοκίνητου σας. Η αλήθεια είναι ότι τα μισά περίπου αυτοκίνητα της αγοράς έρχονται χωρίς κανονικό τροχό για ρεζέρβα ή έστω μία ρεζέρβα ανάγκης. Και πολλοί ιδιοκτήτες δεν έχουν αντιληφθεί την συγκεκριμένη “έλλειψη”, μέχρι να τους βρει η άτυχη στιγμή και να κλατάρει ένα ελαστικό.
Spare Wheel 2

Φυσικά, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν διακινδυνεύουν να δυσαρεστήσουν του πελάτες τους χωρίς να υπάρχει ένας καλό λόγος, αλλά και πάλι δεν είναι λίγοι πελάτες που θα δυσανασχετήσουν από την συγκεκριμένη έλλειψη. Γιατί όμως οι εταιρείες επιλέγουν να μην τοποθετήσουν ρεζέρβα στα νέα τους μοντέλα;

Υπάρχουν πέντε βασικοί λόγοι που οι κατασκευαστές αυτοκινήτων προχωράνε σε αυτή την κίνηση:

* Τοποθετούν ελαστικά Run Flat ή κιτ επισκευής
* Εξοικονομεί χρήματα στην εταιρεία
* Το συνολικό βάρος του αυτοκίνητου είναι ελαφρώς μειωμένο
* Οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να επιτύχουν καλύτερες τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2
* Αύξηση χώρου αποσκευών

Υπάρχει όμως ένας ακόμα παράγοντας που έχει “βγάλει” από το πάτωμα του χώρου αποσκευών την ρεζέρβα. Και αυτός δεν είναι άλλος από τα εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης των υβριδικών και επαναφορτιζόμενων υβριδικών (Plug-in Hybrid) μοντέλων.
Spare Wheel 4

Οι μπαταρίες των μοντέλων της συγκεκριμένης κατηγορίας θέλουν χώρο και τον βρίσκουν κάτω από το πίσω κάθισμα και τον χώρο αποσκευών, με αποτέλεσμα η ρεζέρβα και τα εργαλεία αλλαγής τροχού να παίρνουν τον δρόμο για τα “αποδυτήρια”.
Πηγή:carandmotor.gr

Re: Γιατί οι κατασκευαστές αυτοκινήτων δεν βάζουν πια ρεζέρβα;

Δημοσιεύτηκε: 16 Δεκ 2021, 02:29
από MacPap
Παρόλα αυτά το θεωρώ λάθος. Εκει που πριν με σκασμένο λάστιχο σε 10 λεπτά συνέχιζα το ταξίδι μου τώρα πρέπει να περιμένω την οδική με τις ώρες.

Re: Γιατί οι κατασκευαστές αυτοκινήτων δεν βάζουν πια ρεζέρβα;

Δημοσιεύτηκε: 17 Δεκ 2021, 22:38
από Johnny
Γιαυτο υπαρχουν και τα ελαστικα Run Flat. :roll: :roll:

Re: Γιατί οι κατασκευαστές αυτοκινήτων δεν βάζουν πια ρεζέρβα;

Δημοσιεύτηκε: 18 Δεκ 2021, 02:44
από MacPap
Χαχαχα Ναι αλλά δεν είναι το ίδιο.
Με τη ρεζερβα (κανονική) συνεχίζω κανονικά το ταξίδι (σαν να μην έχει γίνει τίποτε) ενω το run FLat με αναγκάζει να πηγαίνω "κουτσαίνοντας". Ναι συμφωνώ πάω αλλά μέχρι το επόμενο βουλκανιζατέρ (αν βρω). Ασε που δεν είναι όσο άνετα είναι τα κανονικά στην απόσβεση κραδασμών κλπ.
Κακά τα ψέμματα η ρεζέρβα (η κανονική) είναι αναντικατάστατη.

MacPap

Re: Γιατί οι κατασκευαστές αυτοκινήτων δεν βάζουν πια ρεζέρβα;

Δημοσιεύτηκε: 19 Δεκ 2021, 19:56
από Johnny
Οταν αγόρασα το αυτοκίνητο μία προυπόθεση στην παραγγελία ηταν : να υπάρχει ρεζέρβα και οχι αδεια τρύπα.
Οπως καταλαβαίνεις πάντα υπάρχει και εναλλακτική. :lol: :lol:

Re: Γιατί οι κατασκευαστές αυτοκινήτων δεν βάζουν πια ρεζέρβα;

Δημοσιεύτηκε: 21 Δεκ 2021, 09:32
από MacPap
Johnny έγραψε: 19 Δεκ 2021, 19:56 Οταν αγόρασα το αυτοκίνητο μία προυπόθεση στην παραγγελία ηταν : να υπάρχει ρεζέρβα και οχι αδεια τρύπα.
Οπως καταλαβαίνεις πάντα υπάρχει και εναλλακτική. :lol: :lol:
Ναι η φύση απεχθάνεται τα κενά!!!! :D :D :D :biritses