Σελίδα 1 από 1

Τι είναι αυτό το ασπρόμαυρο σήμα που αρχίζει να εμφανίζεται στους δρόμους

Δημοσιεύτηκε: 19 Δεκ 2022, 21:36
από Johnny
Τι είναι αυτό το ασπρόμαυρο σήμα που αρχίζει να εμφανίζεται στους δρόμους



Εικόνα



Την περιέργεια χιλιάδων οδηγών έχει κινήσει ένα ασπρόμαυρο σήμα που έχει κάνει την εμφάνιση του στη Γερμανία και μοιάζει με την πινακίδα που γνωστοποιεί τη μεγάλη συγκέντρωση ραδιενέργειας.

Εκατοντάδες είναι οι πινακίδες οδικής σήμανσης στους δρόμους της Ευρώπης, με την παρουσία τους να κρίνεται απαραίτητη για την ομαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας.

Οι περισσότερες πινακίδες κατακόρυφης σήμανσης (ή απλά ταμπέλες) είναι γνωστές στους οδηγούς. Το τελευταίο διάστημα, ωστόσο, έχει αρχίσει να κάνει την εμφάνισή της μία πινακίδα η οποία είναι άγνωστη στη συντριπτική πλειονότητα των πολιτών, την ίδια ώρα που σε κάποιους προκαλεί «τρόμο» δεδομένου ότι μοιάζει με το σήμα που γνωστοποιεί τη μεγάλη συγκέντρωση ραδιενέργειας.

Πρόκειται για ένα ασπόμαυρο σήμα που έχει κατακλύσει τον αυτοκινητόδρομο A9 της Γερμανίας, και συγκεκριμένα το τμήμα Μόναχο-Ίνγκολσταντ, και έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον των οδηγών, οι οποίοι έχουν εκφράσει τις απορίες τους σχετικά με τη σημασία του σήματος.
αυτόνομα οχήματα πινακίδα γερμανία

Μετά το πλήθος ερωτημάτων σχετικά με το τι σημαίνει το εν λόγω σήμα, οι αρμόδιες γερμανικές αρχές ενημέρωσαν τους οδηγούς ότι δεν πρέπει να δίνουν σημασία, μιας και η πινακίδα αφορά αποκλειστικά τα αυτόνομα οχήματα.

Ειδικότερα, χάρη στην αξιοποίηση τεχνολογίας τελευταίας γενιάς, αλλά και της τεχνητής νοημοσύνης, η ασπρόμαυρη πινακίδα επιτρέπει στα αυτοκινούμενα οχήματα να γνωρίζουν την ακριβή τοποθεσία τους, κάτι που είναι υπεραπαραίτητο για την ασφαλή κυκλοφορία τους στο οδικό δίκτυο.

Όπως αναφέρουν τα γερμανικά ΜΜΕ, οι πινακίδες αποτελούν μέρος ενός πιλοτικού πρότζεκτ που διενεργεί το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Μεταφορών & Ψηφιακών Υποδομών Γερμανίας.

Τα αυτόνομα οχήματα κυκλοφορούν συχνά στον αυτοκινητόδρομο A9, υποβληθέντα σε δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες, με τα συλλεχθέντα δεδομένα να αναλύονται από ειδικούς.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Γερμανία ήταν η πρώτη χώρα που προχώρησε σε νομικές ρυθμίσεις για την αυτόνομη οδήγηση, ενώ πριν από λίγες ημέρες έγινε και στην Ελλάδα ένα αποφασιστικό βήμα για την ένταξη των αυτόνομων αυτοκινήτων, μέσω ειδικής νομοθετικής ρύθμισης.

Προς το παρόν, η ελληνική κυβέρνηση θα επιτρέψει μόνο πιλοτικές δοκιμές, φτάνοντας μέχρι και το επίπεδο 4 στην αυτόνομη οδήγηση.
Πηγή:carandmotor.gr

Re: Τι είναι αυτό το ασπρόμαυρο σήμα που αρχίζει να εμφανίζεται στους δρόμους

Δημοσιεύτηκε: 21 Δεκ 2022, 12:38
από MacPap
Τι είναι το "αυτόνομο όχημα"?

Re: Τι είναι αυτό το ασπρόμαυρο σήμα που αρχίζει να εμφανίζεται στους δρόμους

Δημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2022, 22:06
από Johnny
MacPap έγραψε: 21 Δεκ 2022, 12:38 Τι είναι το "αυτόνομο όχημα"?
Είναι το νέο φρούτο ....χωρίς οδηγό.

Re: Τι είναι αυτό το ασπρόμαυρο σήμα που αρχίζει να εμφανίζεται στους δρόμους

Δημοσιεύτηκε: 25 Δεκ 2022, 20:20
από MacPap
Johnny έγραψε: 23 Δεκ 2022, 22:06Είναι το νέο φρούτο ....χωρίς οδηγό.
Υπάρχουν φρούτα ασπρόμαυρα? :lol: :biritses