Προβληματα στις πωλήσεις των ηλεκτρικών διεθνώς...
Δημοσιεύτηκε: 20 Φεβ 2024, 03:57
Μέχρι πρόσφατα, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αγωνίζονταν να καλύψουν τη ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα. Ωστόσο, η δυναμική αντιστράφηκε και πολλοί μείωσαν τις επενδύσεις στα ηλεκτρικά οχήματα.
Οι καταναλωτές δείχνουν επιφυλακτικοί απέναντι στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τα νέα μοντέλα έχουν υψηλό κόστος και προβλήματα τόσο με την αυτονομία τους όσο και με την φόρτιση και την ασφάλεια.
Αρκετοί παράγοντες οδήγησαν αρχικά τις αυτοκινητοβιομηχανίες να αναμένουν μια σημαντική στροφή των καταναλωτών προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένων των κανονισμών, των κλιματικών στόχων, του ανταγωνισμού από κινέζους κατασκευαστές και της υψηλής αποτίμησης της Tesla.
Ωστόσο, οι αγοραστές αυτοκινήτων αποδείχθηκαν πιο επιλεκτικοί σχετικά με τα EV (Electric Vehicles= ηλεκτρικά οχήματα) από ό,τι προβλεπόταν. Οι υψηλές τιμές και οι περιορισμοί της εμβέλειας των νέων μοντέλων έχουν κάνει τους καταναλωτές διστακτικούς.
Υπό το πρίσμα της βραδύτερης από την αναμενόμενη απορρόφησης των EV, η Ford (έχοντας χάσει ένα εντυπωσιακό ποσό 4,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι), ανέστειλε επενδύσεις $12 δισ. σε ηλεκτρικά οχήματα και στρέφεται πλεον στα υβριδικά, που λειτουργούν τόσο με βενζίνη όσο και με ηλεκτρική ενέργεια.
Η Toyota υποστηρίζει ότι τα υβριδικά προσφέρουν έναν πιο πρακτικό δρόμο για τη μείωση των εκπομπών ρύπων αυτή τη στιγμή.
«Οι άνθρωποι βλέπουν επιτέλους την πραγματικότητα», δήλωσε ο Πρόεδρος της Toyota Motor Akio Toyoda. Για χρόνια, η Toyota και άλλες επιφυλακτικές αυτοκινητοβιομηχανίες EV διαφημίζουν τα υβριδικά ως έναν φιλικό προς τον καταναλωτή τρόπο μείωσης των εκπομπών άνθρακα.
Αρκετά στελέχη αυτοκινητοβιομηχανιών, αναγνωρίζουν ότι προέτρεξαν με υπεραισιόδοξες προβλέψεις, αναφορικά με της ζήτηση που θα παρουσιάσει η αγορά.
Ωστόσο, έκαναν λάθος και όλα δεν πήγαν καλά.
Καθώς μια πληθώρα νέων ηλεκτρικών οχημάτων κυκλοφόρησε στην αγορά, τα στελέχη συνειδητοποίησαν, ότι οι αγοραστές αυτοκινήτων, ήταν πιο απαιτητικοί από ό,τι περίμεναν. Πολλοί δίσταζαν να πληρώσουν μια αυξημένη τιμή, για ένα όχημα που συνοδεύτηκε από συμβιβασμούς. Οπως αυτονομίας φόρτισης κλπ.
Στα τέλη του περασμένου έτους, έγινε σαφές ότι οι πωλήσεις υβριδικών (τα οποία είχαν απορριφθεί από ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες ως περιττό ημίμετρο) θα απογειώνονταν και το 2024 θα ξεπεράσουν τα EV.
Τέλος χιλιάδες έμποροι αυτοκινήτων στις ΗΠΑ έχουν ζητήσει από την κυβέρνηση, να χαλαρώσει τους κανονισμούς για ηλεκτροκίνηση, που θεσπίστηκαν πέρυσι, επικαλούμενοι την απότομη επιβράδυνση που παρατηρήθηκε στις πωλήσεις, σε μια αγορά, που προηγουμένως διαφημιζόταν ως αναδυόμενη.
Ορισμένοι έμποροι λένε ότι πουλούν πλέον ηλεκτρικά οχήματα με ζημιά, προκειμένου για να εκκαθαρίσουν τα αποθέματα τους.
«Κανείς δεν ανοίγει την πόρτα» για να τα δει, λένε.
MacPap
Οι καταναλωτές δείχνουν επιφυλακτικοί απέναντι στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τα νέα μοντέλα έχουν υψηλό κόστος και προβλήματα τόσο με την αυτονομία τους όσο και με την φόρτιση και την ασφάλεια.
Αρκετοί παράγοντες οδήγησαν αρχικά τις αυτοκινητοβιομηχανίες να αναμένουν μια σημαντική στροφή των καταναλωτών προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένων των κανονισμών, των κλιματικών στόχων, του ανταγωνισμού από κινέζους κατασκευαστές και της υψηλής αποτίμησης της Tesla.
Ωστόσο, οι αγοραστές αυτοκινήτων αποδείχθηκαν πιο επιλεκτικοί σχετικά με τα EV (Electric Vehicles= ηλεκτρικά οχήματα) από ό,τι προβλεπόταν. Οι υψηλές τιμές και οι περιορισμοί της εμβέλειας των νέων μοντέλων έχουν κάνει τους καταναλωτές διστακτικούς.
Υπό το πρίσμα της βραδύτερης από την αναμενόμενη απορρόφησης των EV, η Ford (έχοντας χάσει ένα εντυπωσιακό ποσό 4,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι), ανέστειλε επενδύσεις $12 δισ. σε ηλεκτρικά οχήματα και στρέφεται πλεον στα υβριδικά, που λειτουργούν τόσο με βενζίνη όσο και με ηλεκτρική ενέργεια.
Η Toyota υποστηρίζει ότι τα υβριδικά προσφέρουν έναν πιο πρακτικό δρόμο για τη μείωση των εκπομπών ρύπων αυτή τη στιγμή.
«Οι άνθρωποι βλέπουν επιτέλους την πραγματικότητα», δήλωσε ο Πρόεδρος της Toyota Motor Akio Toyoda. Για χρόνια, η Toyota και άλλες επιφυλακτικές αυτοκινητοβιομηχανίες EV διαφημίζουν τα υβριδικά ως έναν φιλικό προς τον καταναλωτή τρόπο μείωσης των εκπομπών άνθρακα.
Αρκετά στελέχη αυτοκινητοβιομηχανιών, αναγνωρίζουν ότι προέτρεξαν με υπεραισιόδοξες προβλέψεις, αναφορικά με της ζήτηση που θα παρουσιάσει η αγορά.
Ωστόσο, έκαναν λάθος και όλα δεν πήγαν καλά.
Καθώς μια πληθώρα νέων ηλεκτρικών οχημάτων κυκλοφόρησε στην αγορά, τα στελέχη συνειδητοποίησαν, ότι οι αγοραστές αυτοκινήτων, ήταν πιο απαιτητικοί από ό,τι περίμεναν. Πολλοί δίσταζαν να πληρώσουν μια αυξημένη τιμή, για ένα όχημα που συνοδεύτηκε από συμβιβασμούς. Οπως αυτονομίας φόρτισης κλπ.
Στα τέλη του περασμένου έτους, έγινε σαφές ότι οι πωλήσεις υβριδικών (τα οποία είχαν απορριφθεί από ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες ως περιττό ημίμετρο) θα απογειώνονταν και το 2024 θα ξεπεράσουν τα EV.
Τέλος χιλιάδες έμποροι αυτοκινήτων στις ΗΠΑ έχουν ζητήσει από την κυβέρνηση, να χαλαρώσει τους κανονισμούς για ηλεκτροκίνηση, που θεσπίστηκαν πέρυσι, επικαλούμενοι την απότομη επιβράδυνση που παρατηρήθηκε στις πωλήσεις, σε μια αγορά, που προηγουμένως διαφημιζόταν ως αναδυόμενη.
Ορισμένοι έμποροι λένε ότι πουλούν πλέον ηλεκτρικά οχήματα με ζημιά, προκειμένου για να εκκαθαρίσουν τα αποθέματα τους.
«Κανείς δεν ανοίγει την πόρτα» για να τα δει, λένε.
MacPap