Σελίδα 1 από 1

Στους δρόμους οι αστυνομικοί της Τροχαίας

Δημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2010, 21:23
από xrisa
Στους δρόμους οι αστυνομικοί της Τροχαίας

"Σήμερα μοιράζουμε φυλλάδια και όχι κλήσεις" .

Ο διοικητής του τμήματος τροχαίας Λευκάδας κ. Κων/νος Κοτρώτσος μαζί με τους άντρες της τροχαίας Λευκάδας μαζί με τον αντινομάρχη κ. Αραβανή, βγήκαν στον δρόμο όχι για να κόψουν κλήσεις αλλά για να κάνουν κάτι πολύ πιο σημαντικό.

Οι αστυνομικοί μοίρασαν στους διερχόμενους οδηγούς ενημερωτικά φυλλάδια για την ασφαλή οδήγηση ενώ με πολύ ευγενικό τρόπο εξηγούσαν και ενημέρωναν τους οδηγούς και τους συνεπιβάτες των αυτοκινήτων για θέματα που αφορούν την συνετή και ασφαλή οδήγηση. Πάντως οι περισσότεροι οδηγοί έμειναν έκπληκτοι γιατί δεν έχουν συνηθίσει σε τέτοιες κινήσεις από την πλευρά των αστυνομικών και γενικότερα των δυνάμεων ασφαλείας τις χώρας.

Το τμήμα της τροχαίας Λευκάδας έδειξε, όπως και πέρισυ το τρόπο με τον οποίο τα σώματα ασφαλείας και οι πολίτες μπορούν να έρθουν πιο κοντά και να σεβαστούν ό ένας τον άλλον. Ελπίζουμε και άλλα τμήματα και οργανα της τάξης να ακολουθήσουν αυτήν την τακτική που μόνο καλά αποτελέσματα μπορεί να έχει. Από την πλευρά μας δίνουμε συγχαρητήρια στους άντρες της τροχαίας Λευκάδας και ελπίζουμε να συνεχίσουν αυτήν την προσπάθεια.

Πηγή: mylefkada

Re: Στους δρόμους οι αστυνομικοί της Τροχαίας

Δημοσιεύτηκε: 09 Οκτ 2010, 11:57
από sissy
:applause
Μακάρι να το έκαναν όλα τα τμήματα σε ολόκληρη την Ελλάδα και σε τακτά χρονικά διαστήματα!

Re: Στους δρόμους οι αστυνομικοί της Τροχαίας

Δημοσιεύτηκε: 19 Σεπ 2011, 01:07
από DELPIERO1981
Εχω να δω τροχαία μέσα στο Βόλο... και εγώ δεν ξέρω από πότε

Re: Στους δρόμους οι αστυνομικοί της Τροχαίας

Δημοσιεύτηκε: 19 Σεπ 2011, 15:40
από MacPap
Εγώ έχω να δω τροχαία οπουδήποτε πολύ καιρό... Ούτε αυτοί πάνω στα "χριστουγεννιάτικα δένδρα" με τα λαμπάκια δεν περνάνε πια...

Re: Στους δρόμους οι αστυνομικοί της Τροχαίας

Δημοσιεύτηκε: 19 Σεπ 2011, 19:18
από grigoris
Αυτή είναι η απάντηση σε όσους σνομπάρουν μόνιμα το έργο της αστυνομίας.Μπορεί να υπολειτουργεί αλλα είναι λάθος να τα τσουβαλιάζουμε όλα.Μπράβο. :applause

Re: Στους δρόμους οι αστυνομικοί της Τροχαίας

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιούλ 2015, 10:14
από thanos
Κυριακή βράδυ στο αεροδρόμιο Μακεδονία.
Πήγα για να υποδεχθω φιλικό πρόσωπο .
Με σταματάει η τροχαια για τον τυπικό έλεγχο ζητώντας τα σχετικά έγγραφα.
Του ΔΙΝΩ του οργάνου το δίπλωμα για αρχή και του λέω μισό λεπτό για τα υπόλοιπα να ενημερώσω τηλεφωνικά τον φίλο μου που περίμενε στις αφίξεις ότι θα αργήσω λίγο.
Το παίρνει το δίπλωμα και όσο εγώ τηλεφωνώ γίνεται ο online έλεγχος. Επιστρέφει το όργανο κ μου λέει εντάξει κύριε μπορείτε να συνεχίσετε.
Το ωραίο ήταν ότι δεν χρειάστηκε άδεια αυτοκινήτου ασφάλεια ΚΤΕΟ τέλη κα. Το δίπλωμα μόνο ήταν αρκετό.

Re: Στους δρόμους οι αστυνομικοί της Τροχαίας

Δημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2015, 09:02
από leftergr
Λόγω δουλειάς , κυκλοφορώ τα τελευταία 6-7 χρόνια πάνω κάτω σε όλη την Κρήτη . Σε όλα αυτά τα χρόνια με έχουν σταματήσει μόνο 1 φορά για έλεγχο , και αυτό ήταν 500 μέτρα πριν το μαγαζί , για να τσεκάρουν τι κουβαλούσα πίσω στο Caddy !!!

Ιδίως στις εθνικές όδους της Κρήτης , η συχνότητα που βλέπεις περιπολικό να κόβει βόλτες ή να σταματάει για έλεγχο είναι πολύ μικρή .

Αυτό που είχε αρχισεί να δουλεύει σωστά , ήταν η Δημοτική Αστυνομία μέσα στην πόλη του Ηρακλείου , που στο θέμα της αστυνόμευσης της κίνησης και της στάθμευσης είχε κάνει εξαιρετική δουλειά . Και μετά πήγαν και την κατήργησαν , και η πόλη έγινε πάλι μπάχαλο !!!
Τώρα αρχίζουν πάλι να ξαναβγαίνουν στους δρόμους , και θέλω να ελπίζω ότι σιγά σιγά θα βελτιωθεί λίγο η κατάσταση ......

Re: Στους δρόμους οι αστυνομικοί της Τροχαίας

Δημοσιεύτηκε: 18 Δεκ 2015, 10:10
από MacPap
Ναι δυστυχώς δεν καταλαβαίνουμε χωρίς μπαμπούλα.