
Ένας μέσος όρος, ωστόσο, που προκύπτει από τα μικρομεσαία χάτσμπακ και SUV, θέλει τα 12.000-18.000 BTU στις 2.100-3.000 σ.α.λ. να είναι η συνηθέστερη απόδοση.
Σε μεγαλύτερες κατηγορίες εμφανίζονται 36.000 ή ακόμα και πάνω από 40.000 BTU (στα μεγάλα SUV, επιπέδου Range Rover), όμως η ισχύς δεν αντιστοιχίζεται με τα οικιακά κλιματιστικά. Η διαφορά, δηλαδή, δεν είναι τόσο χαοτική, όσο την κάνουν να φαίνονται οι αριθμοί.
Αν βάλεις 36άρι κλιματιστικό σε ένα σπίτι 60 τετραγωνικών, θα το κάνει «ψυγείο» σε χρόνο dt ακόμα και στην πιο ήπια ρύθμιση. Άρα στην πολύ μικρότερη καμπίνα ενός C-SUV, θα καραδοκούσε τουλάχιστον πνευμονία αν ίσχυε κάτι τέτοιο.
Κι όπως στα οικιακά κλιματιστικά, έτσι και στου αυτοκινήτου πρωτεύοντα ρόλο στην εύρυθμη λειτουργία παίζει η συντήρηση. Air condition με ξεραμένες σωληνώσεις, χαμηλή στάθμη υγρού, μπουκωμένα φίλτρα, φθαρμένους ιμάντες και συμπιεστή που υπολειτουργεί, προφανέστατα δεν μπορεί να ψύξει την καμπίνα όπως έχει σχεδιαστεί να το κάνει.
Πηγή:autogreeknews.gr