Οἱμεγαλύτεροι ὀφείλουμε νὰ ἀποτελοῦμε πρότυπο διὰ τοὺς νέους.
Ἐπίσης, τὰ ὑψηλὰ πρόσωπα τῆς κοινωνίας ἔχουν τὴν ἴδια ὑποχρέωσιν (τουλάχιστον ἠθικῶς).
Δεῖτε καὶ καμαρῶστε.
https://rumble.com/shorts/v7ba0xo
Δημοσίευση από rasPUTIN »
Επιστροφή στο “Πολιτικό καφενείο...”
Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com