Σελίδα 1 από 3

Φωτογραφίες για γέλια και για κλάματα.

Δημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2010, 20:16
από Johnny
Φωτογραφίες για γέλια και για κλάματα.


Εσπασε η βάση της ζώνης ; μην στεναχωριέστε υπάρχει λύση.

Εικόνα




Χάλασε το στέρεο ; μην στεναχωριέστε υπάρχει λύση.

Εικόνα




Θέλετε δεξιοτίμονο χωρίς μετατροπή ; μην στεναχωριέστε υπάρχει λύση.

Εικόνα




Χάλασε το μοτέρ απο τους υαλοκαθαριστήρες ; μην στεναχωριέστε υπάρχει λύση.

Εικόνα




Κρέμασε η εξάτμιση ; μην στεναχωριέστε υπάρχει λύση.

Εικόνα

Re: Φωτογραφίες για γέλια και για κλάματα.

Δημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2010, 18:01
από trip73p
:lol: :cry: :lol: :cry: :lol: :cry:

Πολύ καλές φίλε Johnny

Re: Φωτογραφίες για γέλια και για κλάματα.

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2011, 21:13
από dk
Εικόνα

Re: Φωτογραφίες για γέλια και για κλάματα.

Δημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2011, 03:00
από MacPap
:biritses dk

Re: Φωτογραφίες για γέλια και για κλάματα.

Δημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2011, 16:26
από Souvlitsa
Μπράβο dk μας εφτιαξες τη μέρα.
Πολύ καλό.

Souvlitsa

Re: Φωτογραφίες για γέλια και για κλάματα.

Δημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2011, 22:55
από gstam
:biritses :biritses :biritses :biritses dk

Re: Φωτογραφίες για γέλια και για κλάματα.

Δημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2011, 09:11
από dk
Ακριβαινουν παλι τα διοδια απο Δευτερα... εμεις ομως βρηκαμε ''αλλους τροπους'' πληρωμης!! :lol: :lol:

Εικόνα

Re: Φωτογραφίες για γέλια και για κλάματα.

Δημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2011, 17:10
από gstam
Μπυρίτσες :biritses :biritses :biritses dk

MOD (Haridimos): Mη γράφετε σε Greeklish! Ή γράψτε στα Αγγλικά ή στα Ελληνικά.

Re: Φωτογραφίες για γέλια και για κλάματα.

Δημοσιεύτηκε: 23 Ιαν 2011, 22:00
από dk
Ετσι μεταφραζεται η αυξηση στην τιμη της βενζινης... :mrgreen:

Εικόνα

Re: Φωτογραφίες για γέλια και για κλάματα.

Δημοσιεύτηκε: 23 Ιαν 2011, 22:41
από Johnny
Εικόνα