Σελίδα 1 από 1

Ουπς! Δεν έπιασαν τα...φρένα του!

Δημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2010, 00:46
από athanatos
Εικόνα

Re: Ουπς! Δεν έπιασαν τα...φρένα του!

Δημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2010, 17:37
από trip73p
Μου αρέσει που ο προφυλακτήρας του HYUNDAI δεν εχει πάθει τίποτα. :roll: