Σελίδα 1 από 1

Τρελοκόριτσο-οδηγός

Δημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2010, 01:21
από enias
Άμα δεν έχει και το τηλ, τι να το κάνω σκέτο το όνομα ρε κοπέλα μου; :P

Εικόνα

(Την πινακίδα την έσβησα εγώ, για ευνόητους λόγους)

Re: Τρελοκόριτσο-οδηγός

Δημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2010, 23:48
από arsenarg
enias έγραψε:Άμα δεν έχει και το τηλ, τι να το κάνω σκέτο το όνομα ρε κοπέλα μου; :P

Εικόνα

(Την πινακίδα την έσβησα εγώ, για ευνόητους λόγους)
Aν δεν έσβηνες την πινακίδα υπήρχε περίπτωση να σου βρίσκαμε και το νούμερο του κινητού της

είναι και κοντά στην γειτονιά μου η φωτό

Re: Τρελοκόριτσο-οδηγός

Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2010, 00:33
από enias
arsenarg έγραψε:Aν δεν έσβηνες την πινακίδα υπήρχε περίπτωση να σου βρίσκαμε και το νούμερο του κινητού της
Την έσβησα για να μην βρεί μετά εκείνη το δικό μου, και έχουμε άλλα! :mrgreen:

Re: Τρελοκόριτσο-οδηγός

Δημοσιεύτηκε: 23 Οκτ 2011, 21:59
από rasPUTIN
enias έγραψε:Άμα δεν έχει και το τηλ, τι να το κάνω σκέτο το όνομα ρε κοπέλα μου; :P

http://img249.imageshack.us/i/eyhc.jpg

(Την πινακίδα την έσβησα εγώ, για ευνόητους λόγους)
Νὰ ξέρεις ποιὰ νὰ βλαστημᾶς ἄμα κάνει τὴν μιὰ μ*λ*κία μετὰ τὴν ἄλλη.