Τρελοκόριτσο-οδηγός
Δημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2010, 01:21
Την έσβησα για να μην βρεί μετά εκείνη το δικό μου, και έχουμε άλλα!arsenarg έγραψε:Aν δεν έσβηνες την πινακίδα υπήρχε περίπτωση να σου βρίσκαμε και το νούμερο του κινητού της
Νὰ ξέρεις ποιὰ νὰ βλαστημᾶς ἄμα κάνει τὴν μιὰ μ*λ*κία μετὰ τὴν ἄλλη.enias έγραψε:Άμα δεν έχει και το τηλ, τι να το κάνω σκέτο το όνομα ρε κοπέλα μου;![]()
http://img249.imageshack.us/i/eyhc.jpg
(Την πινακίδα την έσβησα εγώ, για ευνόητους λόγους)