ώρες εργασίας οδηγών
Δημοσιεύτηκε: 02 Δεκ 2010, 09:29
Οδηγεί λεωφορείο πέρα από το προβλεπόμενο ωράριο εργασίας , άρθρο 13 παρ 2 του ΚΟΚ, πρόστιμο 200,00 ευρώ.
Οδηγεί πάνω από το προβλεπόμενο ανώτατο χρονικό όριο 4,5 ώρες χωρίς διάλειμμα δηλαδή για κάθε 4,5 ώρες διάλειμμα 45’ η’ 3 Χ 15’ πρόστιμο 200,00 ευρώ
Οδηγεί φορτηγό πέρα από το προβλεπόμενο ωράριο εργασίας η’ απασχόλησης , κατά περίπτωση τιμωρείται με πρόστιμο α) από 30λεπτά έως 60λεπτά 80,00 ευρώ . β) από 60’ έως 120’ 200,00 ευρώ και γ) από 120’ και πάνω 400,00 ευρώ και ακινητοποίηση για 4 ώρες . Ν.3446/2006 άρθρο 1,49 .
Οδηγεί πάνω από το προβλεπόμενο ανώτατο χρονικό όριο 4,5 ώρες χωρίς διάλειμμα δηλαδή για κάθε 4,5 ώρες διάλειμμα 45’ η’ 3 Χ 15’ πρόστιμο 200,00 ευρώ
Στην πρώτη παράγραφο ο οδηγός του λεωφορείου , που μεταφέρει ανθρώπους , αν εργαστεί 15 ώρες και όχι όπως προβλέπετε από το νόμο 4,5 ώρες με διάλειμμα η’ σύνολο 9 ώρες με διάλειμμα 1 ώρα τότε θα πληρώσει ένα πρόστιμο 200,00 ευρώ που εντός 10 ημερών πληρώνει το μισό. Στη δεύτερη παράγραφο ο οδηγός του φορτηγού που μπορεί να μεταφέρει μπάζα αν εργασθεί πάνω από 120’ πέραν του προβλεπομένου οραρίου θα πληρώσει 400,00 ευρώ ολόκληρα ( χωρίς δεκαήμερο ) .
Και οι δυο οδηγοί είναι επικίνδυνοι γιατί είναι κουρασμένοι με τόσες ώρες απασχόλησης , που τώρα πλέον οι καταστάσεις τους κάνουν να είναι παραβάτες , και δεύτερον δε μπορεί εργοδότης να απασχολεί 1 άτομο αντί για 2 ή 3 άτομα μερικές φορές .
Προτείνω κατά αρχήν ο νόμος να γίνει πιο σαφής και να είναι προπάντων ίδιος για όλους ή αυστηρότερος για οδηγούς λεωφορείων και των εργοδοτών τους .
Οδηγεί πάνω από το προβλεπόμενο ανώτατο χρονικό όριο 4,5 ώρες χωρίς διάλειμμα δηλαδή για κάθε 4,5 ώρες διάλειμμα 45’ η’ 3 Χ 15’ πρόστιμο 200,00 ευρώ
Οδηγεί φορτηγό πέρα από το προβλεπόμενο ωράριο εργασίας η’ απασχόλησης , κατά περίπτωση τιμωρείται με πρόστιμο α) από 30λεπτά έως 60λεπτά 80,00 ευρώ . β) από 60’ έως 120’ 200,00 ευρώ και γ) από 120’ και πάνω 400,00 ευρώ και ακινητοποίηση για 4 ώρες . Ν.3446/2006 άρθρο 1,49 .
Οδηγεί πάνω από το προβλεπόμενο ανώτατο χρονικό όριο 4,5 ώρες χωρίς διάλειμμα δηλαδή για κάθε 4,5 ώρες διάλειμμα 45’ η’ 3 Χ 15’ πρόστιμο 200,00 ευρώ
Στην πρώτη παράγραφο ο οδηγός του λεωφορείου , που μεταφέρει ανθρώπους , αν εργαστεί 15 ώρες και όχι όπως προβλέπετε από το νόμο 4,5 ώρες με διάλειμμα η’ σύνολο 9 ώρες με διάλειμμα 1 ώρα τότε θα πληρώσει ένα πρόστιμο 200,00 ευρώ που εντός 10 ημερών πληρώνει το μισό. Στη δεύτερη παράγραφο ο οδηγός του φορτηγού που μπορεί να μεταφέρει μπάζα αν εργασθεί πάνω από 120’ πέραν του προβλεπομένου οραρίου θα πληρώσει 400,00 ευρώ ολόκληρα ( χωρίς δεκαήμερο ) .
Και οι δυο οδηγοί είναι επικίνδυνοι γιατί είναι κουρασμένοι με τόσες ώρες απασχόλησης , που τώρα πλέον οι καταστάσεις τους κάνουν να είναι παραβάτες , και δεύτερον δε μπορεί εργοδότης να απασχολεί 1 άτομο αντί για 2 ή 3 άτομα μερικές φορές .
Προτείνω κατά αρχήν ο νόμος να γίνει πιο σαφής και να είναι προπάντων ίδιος για όλους ή αυστηρότερος για οδηγούς λεωφορείων και των εργοδοτών τους .