Νέα απο τον χώρο της F1

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3630
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Στη F1 η κοινοπραξία Cadillac – Andretti


Εικόνα


Η πρώτη μεγάλη είδηση στη F1 για το 2023 είναι η ανακοίνωση της κοινοπραξίας Cadillac – Andretti, για την είσοδο της ως 11ο μέλος στο grid της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού τα επόμενα χρόνια

Από τα μέσα του 2021 η F1 έχει εισέλθει σε μια νέα εποχή. Από το 2022 τα μονοθέσια του grid έχουν διαφορετική σχεδίαση, ενώ παράλληλα έχουν εισέλθει στην πράσινη εποχή, μέσω της χρήσης βιοκαυσίμων. Η F1 σε συνεργασία με την FIA έχουν αφήσει ανοιχτή την πόρτα σε όποιον κατασκευαστή επιθυμεί να μπει, υπό τον όρο να πληρώσει το παράβολο των 200 εκατομμυρίων δολαρίων. Ο Mario Andretti ξεκίνησε από πέρυσι με μεγάλη προσπάθεια για να μπορέσει να μπει στη F1, έχοντας συζητήσεις με ομάδες του grid για συνεργασία μαζί του.

Το απόγευμα της Πέμπτης (5/1) η Andretti Global και η General Motors (ιδιοκτήρια της Cadillac) εξέδωσαν κοινή ανακοίνωση στην οποία δηλώνουν την επιθυμία να συμμετάσχουν στη F1, μετά και το πράσινο φως που άναψε ο πρόεδρος της FIA, Mohammed Ben Sulayem.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση η “Andretti Cadillac Team” θα έχει την έδρα της στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής (ΗΠΑ), συν μια βάση υποστήριξης (σ.σ. αναφορά σε εργοστάσιο παραγωγής εξαρτημάτων), στο Ηνωμένο Βασίλειο. Επιπλέον στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι σε περίπτωση που η FIA αποδεχτεί την πρόταση τους, η κοινοπραξία Cadillac – Andretti θα αγωνιστεί με έναν Αμερικανό οδηγό.

“Συνεχίζουμε να μεγαλώνουμε την Andretti Global και την οικογένειά της, με αγωνιστικές ομάδες και έχουμε πάντα τα μάτια μας σε αυτό που ακολουθεί“, δήλωσε στην αρχή ο ιδρυτής και CEO της “Andretti Global”, Michael Andretti.

“Νιώθω ότι είμαστε κατάλληλοι για να γίνουμε μια νέα ομάδα για τη F1 και μπορούμε να φέρουμε αξία στο άθλημα και στους συνεργάτες μας. Επιπλέον με την απόφαση μας πιστεύουμε ότι μπορούμε να φέρουμε ενθουσιασμό στους φανς της F1 ανά τον κόσμο. Είμαι περήφανος που έχω την GM (σ.σ. General Motors) και την Cadillac δίπλα μας, καθώς επιδιώκουμε αυτόν τον στόχο“.

“Η GM και η Andretti μοιράζονται μια κληρονομιά που γεννήθηκε από την αγάπη για τους αγώνες. Έχουμε την ευκαιρία να συνδυάσουμε τα πάθη μας για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και την αφοσίωσή μας στην καινοτομία για να δημιουργήσουμε μια αληθινή αμερικανική δύναμη στη F1. Θα συνεχίσουμε να ακολουθούμε τις διαδικασίες και τα βήματα που προτείνει η FIA κατά τη διαδικασία αξιολόγησης. Παράλληλα, συνεχίζουμε να προετοιμαζόμαστε αισιόδοξα εάν έχουμε την τύχη να εγκριθούμε ως υποψήφιοι για είσοδο στη F1“.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της General Motors, Mark Reuss ανέφερε τα εξής:

“Η General Motors έχει την τιμή να συνεργαστεί με την Andretti Global σε αυτή την ιστορική στιγμή του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ως εταιρεία, έχουμε μια πλούσια ιστορία στο motorsport και την αυτοκίνηση. Είμαστε ενθουσιασμένοι με την προοπτική να συνεργαστούμε με την Andretti Global για να σχηματίσουμε μια αμερικανική ομάδα F1 που θα βοηθήσει να κεντρίσει ακόμη περισσότερο το παγκόσμιο ενδιαφέρον για τη σειρά και το άθλημα“.

“Η Cadillac και η F1 έχουν και οι δύο αυξανόμενη παγκόσμια απήχηση. Η επωνυμία μας έχει μια γενεαλογία μηχανοκίνητου αθλητισμού που είναι πάνω από έναν αιώνα στα σκαριά. Είμαστε υπερήφανοι που έχουμε την ευκαιρία να φέρουμε την ξεχωριστή αμερικανική καινοτομία και σχεδίαση στην F1“.
Πηγή:f1racingnews.gr


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3630
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Ο πρόεδρος της FIA αιφνιδιάστηκε από τις αρνητικές αντιδράσεις για την είσοδο της Andretti/Cadillac

Ο Mohammed Ben Sulayem, ο πρόεδρος της FIA, δηλώνει έκπληκτος από την “ανεπιθύμητη αντίδραση” ορισμένων πλευρών σχετικά με το σχέδιο του Andretti και της Cadillac να εισέλθουν στη Formula 1.

Ο Ben Sulayem έγραψε στο Twitter:

Είναι εκπληκτικό το γεγονός ότι υπήρξε κάποια αρνητική αντίδραση στα νέα της Cadillac και του Andretti. Η FIA έχει αποδεχτεί τις συμμετοχές μικρότερων, επιτυχημένων οργανισμών τα τελευταία χρόνια. Θα πρέπει να ενθαρρύνουμε τις μελλοντικές συμμετοχές στη F1 από παγκόσμιους κατασκευαστές όπως η GM και καθαρόαιμους αγωνιζόμενους όπως ο Andretti και άλλοι. Το ενδιαφέρον των ομάδων για αναπτυσσόμενες αγορές προσθέτει διαφορετικότητα και διευρύνει την απήχηση της F1.

Στον απόηχο της ανακοίνωσης του Andretti, η F1 εξέδωσε μια δήλωση σημειώνοντας ότι η προσθήκη μιας νέας ομάδας στο grid δεν θα συμβεί αποκλειστικά υπό τις οδηγίες της FIA, αλλά χρειάζεται επίσης έγκριση από τη F1 και τις υπάρχουσες ομάδες. Η F1 είπε επίσης ότι υπήρχαν συζητήσεις σε εξέλιξη με άλλα μέρη που “δεν ήταν τόσο ορατά” για μια πιθανή είσοδο νέας ομάδας.

Ορισμένες ομάδες της F1 εξέφρασαν τις ανησυχίες τους για τον οικονομικό αντίκτυπο που θα έχει η προσθήκη μιας ακόμη ομάδας στο grid, δεδομένου ότι θα μείωνε τα έσοδα τους.
Πηγή:Κυριάκος Πηλίδης-autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3630
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

FIA: Η F1 πρέπει να ενθαρρύνει και όχι να απορρίπτει νέες ομάδες

Η επίσημη αίτηση της Andretti Global να εισέλθει στην F1 με την Cadillac και την υποστήριξη από τη General Motors έχει ταράξει τα νερά στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, προκαλώντας πολιτική διαμάχη μεταξύ των ομάδων και του προέδρου της παγκόσμιας ομοσπονδίας (FIA), Mohammed Ben Sulayem.

Ο Sulayem είναι μέχρι σήμερα μια μοναχική φωνή, που δημόσια υποστηρίζει την είσοδο νέων ομάδων και των φιλοδοξιών της Andretti-Cadillac. Ο κάτοχος των εμπορικών δικαιωμάτων της F1, η FOM (Formula One Management), καθώς και η πλειονότητα των ομάδων του grid, είναι δύσπιστοι σχετικά με την προστιθέμενη αξία που θα μπορούσε να φέρει στο άθλημα η Andretti-Cadillac, και ορισμένες ομάδες πιστεύουν ότι μόνο μια αποζημίωση περίπου 500 εκατομμύρια δολαρίων θα δικαιολογούσε το αμερικάνικο project να πάρει το πράσινο φως.

Σύμφωνα με την ισχύουσα Συμφωνία Concorde, για να εισέλθει μια νέα ομάδα στην Formula 1 χωρίς να αγοράσει κάποια υπάρχουσα οντότητα, θα πρέπει να καταβάλει 200 εκατομμύρια δολάρια, με το ποσό αυτό να διαιρείται και να εισπράττεται από τις ομάδες.

Ωστόσο, οι περισσότερες από τις υπάρχουσες ομάδες ενοχλούνται από την πολιτικοποίηση του Andretti και δεν βλέπουν τα σχέδια της GM ως γνήσια θέληση να εισέλθει στην F1, καθώς οι ομάδες θεωρούν ότι η Andretti-Cadillac σκοπεύει να χρησιμοποιεί debadged power units από τη Renault. Έτσι, πιστεύουν ότι το τρέχον τέλος των 200 εκατομμυρίων δολαρίων είναι πολύ χαμηλότερο απ’ότι πραγματικά χρειάζεται για να αντισταθμιστεί η απώλεια εισοδήματος, εάν τα χρήματα για τα εμπορικά δικαιώματα μοιραστούν με μια επιπλέον ομάδα.

Παρότι οι ομάδες δεν έχουν επίσημο λόγο για την έγκριση μιας νέας ομάδας στο grid, είναι πολύ απίθανο η FOM, η οποία αποφασίζει σε συνεργασία με τη FIA, να υποστηρίξει τα σχέδια των ομάδων εάν υπάρχει ευρεία αντίσταση από αυτές. Ωστόσο, ο Ben Sulayem θεωρεί ότι είναι λίγα τα μειονεκτήματα στην ύπαρξη περισσότερων ομάδων και πιστεύει ότι μόνο καλό μπορεί να προκύψει από τη συμμετοχή ενός κατασκευαστή όπως η GM, λέγοντας:

Σήμερα υπάρχουν δύο πλευρές της βιωσιμότητας. Υπάρχει βιωσιμότητα του περιβάλλοντος και υπάρχει βιωσιμότητα του αθλήματος. Αν θέλετε να διατηρήσετε το άθλημα, πρέπει να το ανοίξετε στους υπόλοιπους κατασκευαστές. Και για εμάς, επιτρέπεται να έχουμε 12 ομάδες στο grid.Για να έχουμε μια μεγάλη εταιρεία όπως η GM, η οποία είναι μία από τις πέντε κορυφαίες στον κόσμο, θα πρέπει να τους ενθαρρύνουμε να έρθουν στη Formula 1. Αυτός είναι ο τρόπος που θα ήθελα να δω το μέλλον: να έχουμε έναν επίσημο κατασκευαστή (ΟΕΜ) με βιωσιμότητα.Ένας ΟΕΜ κατασκευής θα ωθούσε πραγματικά το άθλημα περαιτέρω. Χρειάζομαι απλώς έναν λόγο γιατί δεν θα πρέπει να είμαστε ευπρόσδεκτοι.Κάθε μεμονωμένος συνεργάτης εκεί [στη F1] ή ενδιαφερόμενος εκεί, θα πρέπει να καλωσορίζει έναν OEM, ειδικά από την Αμερική. Έχουμε τρεις αγώνες εκεί [στις Ηνωμένες Πολιτείες] και δεν έχουμε ίσως έναν αγωνιστή, έναν οδηγό και σίγουρα δεν έχουμε έναν κατασκευαστή.Καλωσορίζω οποιονδήποτε θέλει να γεμίσει τις 12 [θέσεις], αλλά να είναι κατάλληλες ομάδες. Έχουμε δεχτεί καλές ομάδες αλλά και μικρότερες ομάδες, όπως η Haas και η Sauber. Ελπίζω ότι αυτό θα αλλάξει και θα μπορέσουμε να έχουμε μια σωστή ομάδα στο grid. Θα είναι περίεργο [να είναι] στο 11, και όχι στο 10 ή στο 12. Αλλά θα δούμε.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3630
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Θα έχει σύμμαχο τον δισεκατομμυριούχο Λο η Panthera;


Εικόνα


Η Panthera Team Asia θέλει να εξασφαλίσει την οικονομική ευρωστία για να κερδίσει μια θέση στην F1, με τον επιχειρηματία από το Χονγκ Κονγκ να είναι υποψήφιος επενδυτής.

Με την αγωνιστική δράση να είναι δύο μήνες μακριά, ο κόσμος της Formula 1 παρακολουθεί με ενδιαφέρον τις εκτός πίστας εξελίξεις. Η FIA αναμένεται να ξεκινήσει διαδικασίες εκδήλωσης ενδιαφέροντος για νέες ομάδες που θέλουν να εισέλθουν στο σπορ.

Ακολούθησε η σημαντική ανακοίνωση της Andretti Global πως θα συνεργαστεί με την Cadillac ώστε να κερδίσει μια θέση στη Formula 1. Όμως δεν είναι η μοναδική ομάδα που επιθυμεί την είσοδο στο κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ του πλανήτη. Η Panthera Team Asia θέλει να εισέλθει στην αρένα της F1 το 2026 και ήδη «κινεί» τις διαδικασίες.


Εικόνα


Σύμφωνα με τον επικεφαλής και συνιδρυτή της, Μπέντζαμιν Ντουράντ, η Panthera επιθυμεί να «ανοίξει τους ορίζοντές της» στην αγορά της Ασίας και όχι της Αμερικής, όπως είναι το σύνηθες τα τελευταία χρόνια επί Liberty Media. Πριν από μερικούς μήνες, ο βαθύπλουτος επιχειρηματίας από το Χονγκ Κονγκ, Κάλβιν Λο, εξέφρασε την επιθυμία του να επενδύσει στη Formula 1, είτε σε υπάρχουσα ομάδα, είτε σε μία νεοσύστατη.

Το όραμα του Λο συνάδει με της Panthera, με τον Ντουράντ να μιλά στο PlanetF1.com για πιθανή συνεργασία των δύο πλευρών: «Τα σχόλια του Κάλβιν Λο ήταν πολύ ενδιαφέροντα διότι λέει αυτό που λέμε κι εμείς, πως δεν επικεντρώνεται η F1 στην αγορά της Ασίας, αλλά σε αυτήν της Αμερικής. Όλοι κοιτούν προς τα εκεί. Είναι λάθος να μην κοιτάμε στην Ανατολή και αυτό μπορούμε να πετύχουμε. Υπάρχουν πολλοί τομείς στους οποίους συμφωνούμε με τον Λο. Είμαστε ανοικτοί σε όλα. Είμαστε σε μία κατάσταση που όποιος μπορεί να συνεισφέρει οικονομικά για να ενισχύσει την προσπάθειά μας να μπούμε στην F1, τότε αυτό θα είναι καλοδεχούμενος».



Εικόνα


Η απάντηση του επιχειρηματία από το Χονγκ Κονγκ ήταν άμεση. Ο Λο ρωτήθηκε σχετικά με την πιθανή εμπλοκή του στην Panthera: «Η δημοτικότητα της F1 αυξάνεται και όλοι θέλουν να είναι μέρος της. Θα συμμετάσχω στο σπορ περισσότερο από εδώ και πέρα αλλά αυστηρά στον οικονομικό τομέα. Τα οικονομικό στοιχείο πρέπει να βγάζει νόημα, όχι μόνο για τη νέα ομάδα αλλά και για τις υπάρχουσες. Το πρόβλημα δεν είναι το κομμάτι εισόδου, αλλά αυτό της οικονομικής σταθερότητας της νέας ομάδας για πέντε χρόνια και παραπάνω. Σχετικά με την Panthera, συμφωνώ πως η Ανατολή είναι μια μεγάλη αγορά για το σπορ. Γνωρίζω κατασκευαστές που θα ήθελαν να εισέλθουν στο σπορ. Ήδη έχουν ξεκινήσει οι συζητήσεις, οπότε θα δούμε τι θα γίνει. Στην τελική, όποιος θέλει να μπει στη Formula 1 πρέπει να φέρει κάτι ώστε να κάνει την πίτα μεγαλύτερη για όλους».
Πηγή:Στάθης Κοκκορόγιαννης-gazzetta.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3630
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Στον ANT1 η Formula 1 στην Ελλάδα για τα επόμενα 3 χρόνια


Η τηλεοπτική μετάδοση της Formula 1 αλλάζει στέγη και από την ΕΡΤ μετακομίζει στον ANT1, αφού ο σταθμός ανακοίνωσε πως εξασφάλισε τα δικαιώματα μετάδοσης του παγκόσμιου πρωταθλήματος της Formula 1 για τα επόμενα τρία χρόνια (2023-2025).

Στο ελεύθερο κανάλι θα μεταδίδονται οι αγώνες και οι αγώνες sprint, ενώ οι ελεύθερες δοκιμές και οι κατατακτήριες θα μεταδίδονται μόνο μέσω του συνδρομητικού ANT1+.

Στην ανακοίνωση του ο σταθμός αναφέρει:

{ Το κορυφαίο γεγονός του μηχανοκίνητου αθλητισμού, με περισσότερους από 500 εκατομμύρια πιστούς θαυμαστές και 1,5 δισεκατομμύριο τηλεθεατές παγκοσμίως, επιστρέφει στον Όμιλο ΑΝΤΕΝΝΑ μετά από 13 χρόνια.

Η Formula 1 έρχεται σε ζωντανή και αποκλειστική μετάδοση σε ΑΝΤ1 και ΑΝΤ1+ για να μας ταξιδέψει στις πιο διάσημες διαδρομές του κόσμου και να προσφέρει μοναδικό θέαμα.

Οι λάτρεις της Formula 1 θα απολαύσουν στον ΑΝΤ1, ζωντανά τα 23 Grand Prix και τα 6 Sprint Races του 2023, καθώς και τις πιο δυνατές στιγμές των κατατακτήριων δοκιμών, πλούσιο ρεπορτάζ και αποκλειστικές συνεντεύξεις από τους κορυφαίους πιλότους.
}



FORMULA 1 - Έρχεται τον Μάρτιο


{ Το ΑΝΤ1+ θα μεταδώσει αποκλειστικά τα 63 Free Practices και τα 23 Qualifying Sessions, ενώ θα μεταδίδει παράλληλα με τον ΑΝΤ1 όλα τα Grand Prix και τα Sprint Races. Επιπλέον, στο ΑΝΤ1+ θα υπάρχει η δυνατότητα catch up κάθε Grand Prix, ενώ οι συνδρομητές μπορούν να βλέπουν όλο το περιεχόμενο από οποιαδήποτε συσκευή, οποιαδήποτε στιγμή, χωρίς διαφημίσεις.

Από την Παρασκευή 3 Μαρτίου, οι πιλότοι παίρνουν θέση, οι κινητήρες ανάβουν και οι φίλοι της Formula 1 στην Ελλάδα δίνουν ραντεβού σε ΑΝΤ1 και ΑΝΤ1+ για να απολαύσουν τους σπουδαίους αγώνες της χρονιάς και να ζήσουν μοναδικές συγκινήσεις πατώντας γκάζι στις πίστες της κορυφαίας διοργάνωσης.
}
Πηγή: Κυριάκος Πηλίδης-autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3630
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

F1: Το δίδυμο Πουρναράκη – Σεϊτανίδη επιστρέφει στον ΑΝΤ1!


Εικόνα


Ο Antenna ανακοίνωσε την ομάδα κάλυψης των Grand Prix για το παγκόσμιο πρωτάθλημα F1 του 2023. Και σε αυτήν βρίσκουμε δύο γνώριμα σε όλους μας ονόματα.

Αναφερόμαστε, φυσικά, στους Τάκη Πουρναράκη και Πάνο Σεϊτανίδη οι οποίοι για χρόνια περιέγραφαν μαζί τους αγώνες της F1 στην ελληνική τηλεόραση. Μαζί τους οι Κώστας Λεώνης -θα παρουσιάζει τα δρώμενα από F2 και F3- και η Μαρία Θωμά.

Το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, το κορυφαίο γεγονός του μηχανοκίνητου αθλητισμού, θα προβάλλεται σε live και αποκλειστική μετάδοση, σε ΑΝΤ1 και ΑΝΤ1+. Ξεκινάμε από την πίστα του Μπαχρέιν, την Παρασκευή 3 Μαρτίου και το Σάββατο 4 Μαρτίου, για τις ελεύθερες δοκιμές και τις κατατακτήριες. Θα μεταδοθούν ζωντανά από το ΑΝΤ1+.

Εικόνα

Την Κυριακή 5 Μαρτίου θα πραγματοποιηθεί το πρώτο Grand Prix του φετινού πρωταθλήματος. Θα μεταδοθεί ζωντανά τόσο από τον ΑΝΤ1 και ΑΝΤ1+. Παράλληλα, την ίδια μέρα θα κάνει πρεμιέρα σε ΑΝΤ1 και ΑΝΤ1+, και η νέα εκπομπή «FORMULA 1 SHOW» με τον Τάκη Πουρναράκη και τον Πάνο Σεϊτανίδη. Με σχόλια, αναλύσεις των κυριότερων στιγμών και δηλώσεις των πρωταγωνιστών.

Έπειτα από την περσινή κυριαρχία της Red Bull, το πρωτάθλημα του 2023 αναμένεται με έντονο ενδιαφέρον. Η RB παρουσιάζεται στις χειμερινές δοκιμές και πάλι δυνατή. Ωστόσο, είναι πολύ πιθανό οι Ferrari και Mercedes να την ανταγωνιστούν πιο έντονα. Χωρίς να αποκλείονται και ορισμένα αουτσάιντερ (Alpine, Aston Martin) τα οποία μπορούν να κάνουν την έκπληξη.

Ο μαραθώνιος της μεγαλύτερης σεζόν στην ιστορία του σπορ ξεκινάει την επόμενη εβδομάδα. Μείνετε συντονισμένοι!
Πηγή:Κωνσταντίνος Ελευθεριάδης-newsauto.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3630
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

O Max Verstappen πληρώνει 1 εκ. ευρώ για να μπορεί να τρέξει το 2023


Όπως κάθε επιχείρηση έχει έσοδα και έξοδα, έτσι και οι οδηγοί της Formula 1 λαμβάνουν μισθούς και μπόνους αλλά έχουν και υποχρεώσεις. Σε κάποιες περιπτώσεις εξωπραγματικές!

Δείτε για παράδειγμα την παρακάτω λίστα. Αφορά τα ποσά που καλούνται να καταβάλλουν οι 20 πιλότοι που θα αγωνιστούν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2023.

Ποσά που αποτελούν το παράβολο που τους αναλογεί, για να μπορούν να έχουν τη Super Licence χάρη στην οποία έχουν δικαίωμα συμμετοχής στη F1.

Αφού μαζέψουν τους απαιτούμενους πόντους σε αυτή, πληρώνουν και 10.400 ευρώ στο ξεκίνημα της σεζόν. Αυτό αν ξεκινούν από το μηδέν, όπως οι rookies. Αν όμως είναι οδηγοί που συμμετείχαν ήδη στο σπορ, πέρα από το προαναφερθέν πάγιο, καλούνται να καταβάλλουν και 2.100 ευρώ για κάθε βαθμό που είχαν κερδίσει την προηγούμενη χρονιά.

Για τους οδηγούς που πέρυσι έμειναν χαμηλά στην κατάταξη και βαθμολογήθηκαν ελάχιστες φορές, το συνολικό ποσό αντιστοιχεί στην αγορά ενός μικρού αυτοκινήτου. Τι γίνεται όμως αν ένας οδηγός έχει τινάξει τη βαθμολογική μπάνκα στον αέρα;

Πέρυσι ο Max Verstappen πέτυχε κάτι που δεν είχε γίνει ξανά στην ιστορία του σπορ. Στο δρόμο για την κατάκτηση του δεύτερου παγκόσμιου τίτλου του, συγκέντρωσε 454 βαθμούς – επίδοση ρεκόρ!

Όμως ταυτόχρονα, φορτώθηκε και παράβολο-ρεκόρ αφού για να τρέξει φέτος, πρέπει να πληρώσει 963.800 ευρώ!
Πηγή:carandmotor.gr

Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3630
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Η Formula 1 ανακοίνωσε καλεντάρι με 24 GP για το 2024


Όπως αναμενόταν, το παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 του 2024 θα είναι το μεγαλύτερο στην ιστορία του σπορ αφού θα έχει συνολικά 24 αγώνες!

Formula 1 και FIA κατέστρωσαν από νωρίς τα πλάνα για την επόμενη σεζόν και το παρακάτω καλεντάρι έχει ήδη πάρει το πράσινο φως από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.

Το 2024 θα έχουμε τρεις αγώνες Σάββατο: εκτός από το Μαϊάμι, αυτό το καθεστώς θα ισχύσει και για Μπαχρέιν και για Σαουδική Αραβία λόγω Ραμαζανιού. Το μικρό νησάκι στον Περσικό Κόλπο θα φιλοξενήσει ξανά την πρεμιέρα ενώ η αυλαία της σεζόν θα κλείσει παραδοσιακά στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Σε πέντε περιπτώσεις έχουμε αγώνες σε δύο συνεχόμενα Σαββατοκύριακα, σε τρεις περιπτώσεις έχουμε αγώνες σε τρία σερί Σαββατοκύριακα! Όμως θα είναι δύο κι όχι ένα, τα κενά στο πρόγραμμα. Ένα τον Αύγουστο και ένα που θα πιάνει Σεπτέμβριο και Οκτώβριο.

Αναλυτικά το πρόγραμμα του 2024:

Εικόνα
Εικόνα
Πηγή:carandmotor.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3630
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Σουμαχερ: «Ο Φερσταπεν θα προτιμουσε να δει τον Χορνερ να φευγει απο την Red Bull»

Στον καθοριστικό ρόλο που θα μπορούσε να παίξει ο Μαξ Φερστάπεν στο ενδεχόμενο διαζύγιο μεταξύ Red Bull και Χέλμουτ Μάρκο, αναφέρθηκε ο πρώην οδηγός της Formula 1 και νυν αναλυτής, Ραλφ Σουμάχερ.

“Έχω την αίσθηση ότι ο Κρίστιαν Χόρνερ θέλει να αναλάβει την AlphaTauri και να την κάνει όσο το δυνατόν πιο επιτυχημένη, ώστε μια μέρα να την πουλήσει σε καλή τιμή”, εκτιμά ο Γερμανός μιλώντας στο Sky Sport.

“Μην υποτιμάτε τη σχέση του με τον Μάρκο. Ο Δρ. Μάρκο πήρε τον Χόρνερ νωρίς και είναι πάντα δίπλα του. Η ιστορία λέει ότι ο Μαξ Φερστάπεν δεν θα ανεχόταν την παραίτηση του Μάρκο και θα προτιμούσε να δει τον Χόρνερ να φεύγει”, τόνισε.
Πηγή:grand-prix.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3630
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Νέα απο τον χώρο της F1

Δημοσίευση από Johnny »

Πόσο κοστίζει ένα μονοθέσιο F1;


Εικόνα


Τα μονοθέσια της Formula 1 είναι στην ουσία συνεχώς εξελισσόμενα πρωτότυπα, τα οποία πολλές φορές, αεροδυναμικά τουλάχιστον είναι πολύ διαφορετικά στο ξεκίνημα και στο τέλος της σεζόν του Πρωταθλήματος. Αλλά πόσο κοστίζει ένα μονοθέσιο της Formula 1; Οι ομάδες ισχυρίζονται ότι είναι δύσκολο να υπολογιστεί κάτι τέτοιο, καθώς θα πρέπει να συμπεριληφθούν οι εργατοώρες υπαλλήλων με σταθερές απολαβές στον υπολογισμό, πέραν των πρώτων υλών. Η σύντομη απάντηση όμως, είναι ότι η αξία ενός μονοθεσίου F1 εκτιμάται περίπου στα 15 εκατομμύρια δολάρια.

Οι ομάδες δεν αποκαλύπτουν εύκολα το κόστος των 14.500 εξαρτημάτων που απαρτίζουν ένα μονοθέσιο της Formula 1. Ωστόσο, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το πιο ακριβό σύνολο είναι αυτό της μονάδας ισχύος, το κόστος της οποίας ανέρχεται στα 10 εκατομμύρια δολάρια περίπου. Μία ομάδα θα χρειαστεί 4-5 μονάδες ισχύος ανά μονοθέσιο κατά τη διάρκεια μίας χρονιάς, συμπεριλαμβανομένων των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης.

To δεύτερο πιο ακριβό εξάρτημα είναι το monocoque, το κέλυφος ασφαλείας που περικλείει και προστατεύει τον οδηγό δηλαδή, και το κόστος του εκτιμάται μεταξύ 1-1,2 εκατομμυρίων δολαρίων. Μία ομάδα θα κατασκευάσει 4-6 monocoque κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Το σειριακό seamless κιβώτιο 8 σχέσεων κοστίζει περίπου 400.000 – 600.000 δολάρια και οι ομάδες θα χρησιμοποιήσουν τέσσερα ανά μονοθέσιο για τα Grand Prix μίας ολόκληρης σεζόν (συν ένα για τις χειμερινές δοκιμές). Η μετάδοση ενδέχεται να ανέλθει στα 250.000 δολάρια.

Το σύστημα ψύξης κοστίζει περίπου 180.000 – 200.000 δολάρια, και σε αυτό το πλαίσιο κινείται και το κόστος του υδραυλικού συστήματος. Η αδιάτρητη ελαστική κυψέλη καυσίμου την οποία προμηθεύει σε όλες τις ομάδες (με κατά παραγγελία σχεδιασμό) η ATL (Aero Tec Laboratories) εκτιμάται στα 140.000 – 150.000 δολάρια.

Η συνολικής αξία των αεροτομών (εμπρός και πίσω) μπορεί να φτάσει έως και τα 200.000 με 300.000 δολάρια. Μία πίσω αεροτομή από μόνη της ενδέχεται να κοστίζει 85.000 δολάρια και σε αυτήν έρχεται να προστεθεί και το κόστος του DRS, ενώ στο εμπρός μέρος το κόστος αυξάνει αρκετά το ρύγχος, το οποίο περνάει αυστηρά crash test και πρέπει να παραμορφώνεται με συγκεκριμένο τρόπο, για να απορροφά τις προσκρούσεις.

Το περίπλοκο τιμόνι που μοιάζει με χειριστήριο… διαστημοπλοίου κοστίζει 50.000 – 70.000 δολάρια, ενώ στα 50.000 δολάρια εκτιμάται και το κόστος των αναρτήσεων. Το σύστημα πέδησης ανέρχεται στα 30.000 δολάρια, ενώ το κόστος του halo είναι 17.000 δολάρια. Ένα σετ ελαστικών κοστίζει 2.700 δολάρια. Αυτό σημαίνει ότι σε ένα κανονικό αγωνιστικό τριήμερο, με κάθε οδηγό να έχει 13 σετ σλικ γόμας στη διάθεσή του, οι ομάδες ξοδεύουν 78.000 δολάρια μόνο για τα ελαστικά. Το συνολικό κόστος μόνο για τα ελαστικά για μία χρονιά (συμπεριλαμβανομένων των δοκιμών εξέλιξης) ανέρχεται σε σχεδόν 2 εκατομμύρια δολάρια.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι όλες οι τιμές είναι κατά προσέγγιση και ενδέχεται να απέχουν από το πραγματικό ποσό, καθώς όπως αναφέραμε, οι ομάδες δεν αποκαλύπτουν πολλές λεπτομέρειες για το κόστος των μονοθεσίων τους.
Πηγή:motorone.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Formula 1...”