Νέα απο τον χώρο της F1
- Johnny
- Δημοσιεύσεις: 3684
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
- Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Re: Νέα απο τον χώρο της F1
Προβολή αγώνων F1 2024 και ΑΝΤ1+
Λιγότερο από μια εβδομάδα μένει για τον πρώτο αγώνα της σεζόν του 2024. Το μοναδικό, μέχρι στιγμής, που θα δούμε όπως έχουμε συνηθίσει οι περισσότεροι.
Η ζωντανή, δωρεάν μετάδοση ολόκληρου του πρωταθλήματος στην Ελλάδα είναι υπόθεση που πάει πίσω τουλάχιστον 25 χρόνια. Ακόμα και όταν τα συνδρομητικά κανάλια άρχισαν να γίνονται πιο διαδεδομένα, ακόμα και όταν σε πολλές χώρες η Formula 1 άρχισε να κρύβεται πίσω από οικονομικούς τοίχους, ακόμα και όταν άλλες αθλητικές διοργανώσεις χάθηκαν από τις δημόσιες συχνότητες, η Formula 1 παρέμεινε.
Η ανησυχία ότι αυτό δε θα συνεχιζόταν για πολύ ήταν υπαρκτή. Εδώ στη Μεγάλη Βρετανία, κοιτίδα του αθλήματος, για χρόνια τώρα η μετάδοση είναι αποκλειστικά συνδρομητική υπόθεση. Από μιας άποψης, θα μπορούσε κανείς να πει ότι εδώ στην Ελλάδα ήμασταν οι τυχεροί.
Όταν ο ΑΝΤ1 πήρε τα δικαιώματα το 2023 δημιούργησε δυσαρέσκεια με τις πρακτικές του, που έδειχναν σαφώς μια προσπάθεια στροφής του κόσμου προς το συνδρομητικό ΑΝΤ1+ (βλέπε μη προβολή κατατακτηρίων και ατελείωτες διαφημίσεις). Προσέγγιση που επιβεβαιώθηκε με την ανακοίνωση ότι η φετινή σεζόν πάει παραπέρα, κόβοντας εντελώς τις δωρεάν ζωντανές μεταδόσεις των αγώνων και αφήνοντας τους θεατές να διαλέξουν ανάμεσα σε μαγνητοσκοπήσεις – που ποιος ξέρει πότε θα προβάλλονται και πόσες διαφημίσεις θα έχουν – ή συνδρομή.
Τουλάχιστον αυτό φαίνεται να πιστεύουν στον ΑΝΤ1. Ή να θέλουν να κάνουν τον κόσμο να πιστέψει. Και δεν είναι η πρώτη φορά εξάλλου. Κάτι παραπάνω από ένας χρόνος έχει περάσει μόνο από την προσπάθεια περιορισμού μέρους του Μουντιάλ, μιας ακόμα διοργάνωσης που παραδοσιακά βλέπαμε στην ελληνική δημόσια τηλεόραση, πίσω από συνδρομή. Αλλά για την περίπτωση Formula 1, το κανάλι φαίνεται ότι δεν έχει λογαριάσει σωστά μερικά θέματα.
Κύριοι και κυρίες του ΑΝΤ1, δεν έχω φυσικά τους πόρους σας, τα στοιχεία των ερευνών που ενδεχομένως έχετε κάνει και τα πτυχία οικονομικών και μάρκετινγκ που υποθέτω έχουν κάποιοι από σας που στήριξαν αυτήν την ιδέα. Αλλά το να βάζετε συνδρομή για ένα ελαττωματικό προϊόν και να συμπεριφέρεστε σαν αυτό να είναι η μόνη επιλογή του θεατή σας στη σύγχρονη αγορά μοιάζει, στα ερασιτεχνικά μου μάτια, τουλάχιστον αμφισβητήσιμο.
Δεν πρόκειται να υποστηρίξω ότι ο σχολιασμός και η ανάλυση της ομάδας της ΕΡΤ σε προηγούμενες σεζόν ήταν καλός. Προβληματικός ήταν, κατ’επανάληψιν έχω καταφερθεί εναντίον του και δε σχεδιάζω να αλλάξω άποψη τώρα. Θα παραδεχτώ επίσης ότι το ενδεχόμενο επιστροφής των Τάκη Πουρναράκη και Πάνου Σεϊτανίδη στη μετάδοση της Formula 1, με το σχολιασμό των οποίων παρακολουθούσα για πολλά χρόνια, μου είχε ακουστεί ως μια θετική εξέλιξη πέρυσι τέτοια εποχή. Χωρίς να τους θεωρώ σε καμία περίπτωση τέλειους, πίστευα τουλάχιστον ότι η μεγάλη εμπειρία τους, εντός και εκτός του χώρου, θα έφερνε μια άνοδο στην ποιότητα. Αντ’αυτού, έλαβα μια πτώση κωμικών σχεδόν επιπέδων. Πρακτικά σε κάθε τομέα, ο σχολιασμός έπασχε. Άλλους οδηγούς και μονοθέσια βλέπαμε στην οθόνη, άλλους νόμιζε ότι έβλεπε το πάνελ. Ερμηνείες στρατηγικών και αποφάσεων όχι μόνο διαρκώς λανθασμένες, αλλά και με προσπάθεια να φανούν κατόπιν εορτής «σωστές», αντί παραδοχής. Η χημεία των σχολιαστών οικτρή, με διαρκείς διακοπές και αντιπαραθέσεις, όπου ο κ. Πουρναράκης είχε πρωταγωνιστικό ρόλο, παίρνοντας διαρκώς το λόγο από τους συνεργάτες του εν μέσω σχολίων τους και αμφισβητώντας αλαζονικά απαντήσεις σε ερωτήσεις που ο ίδιος τους είχε θέσει.
Άποψή μου; Μπορεί, αλλά ο κοινωνικός μου περίγυρος φαίνεται να συμφωνεί. Ο διαδικτυακός μου κύκλος, μεγάλος χάρη και στην ενασχόλησή μου με το F1Fan, επίσης φαίνεται να συμφωνεί. Η κοινή λογική φαίνεται να συμφωνεί. Η μετάδοση της Formula 1 το 2023 είχε σαφή προβλήματα και πέρα από τις απαράδεκτες διαφημιστικές τακτικές. Όπως προανέφερα, ένα ελαττωματικό προϊόν. Πώς ακριβώς θεωρείτε ότι το προϊόν αυτό θα πουλήσει, κυρίες και κύριοι του ΑΝΤ1;
Βλέπετε, δεν είστε η μόνη νόμιμη εναλλακτική. Όταν ο ΑΝΤ1+ και το F1TV έχουν αντίστοιχες συνδρομές, τι σας κάνει να πιστεύετε ότι ο κόσμος θα στραφεί προς εσάς; Επειδή το δικό σας πάνελ μιλά ελληνικά; Υπάρχουν σίγουρα κάποιοι που θα κάνουν την επιλογή βάσει αυτού, αλλά με την ποιότητα του σχολιασμού που προσφέρετε, υπάρχουν και αυτοί που, ακόμα και αν δεν έχουν ιδιαίτερη πίστη στα αγγλικά τους, θα τα προτιμήσουν μόνο και μόνο για να αποφύγουν να ακούσουν τη δική σας ομάδα. Όταν η πλατφόρμα σας παρουσιάζει διαρκώς προβλήματα, γιατί να πληρώσει κάποιος για αυτήν; Όταν έχετε γίνει ο στόχος της αντιπάθειας μεγάλου μέρους των τηλεθεατών, γιατί νομίζετε ότι, από όσες οδούς μπορεί να έχουν διαθέσιμες, θα πάρουν τη δική σας;
Αγαπητοί Έλληνες οπαδοί της Formula 1, ξέρω ήδη ότι πολλοί από σας συμφωνείτε με τα παραπάνω. Ελπίζω ότι κάποιοι από σας που δε γνώριζαν ή που δεν ήθελαν να γίνουν υπερβολικά επικριτικοί στο ζήτημα να το κατανόησαν περισσότερο. Η επιλογή είναι δική σας και δεν είναι τόσο περιορισμένη όσο θέλει να την παρουσιάσει ο ΑΝΤ1.
Η προσφορά για εννέα μήνες δωρεάν ΑΝΤ1+ μέσω της ΔΕΗ κρατά μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου, αν ο ελληνικός σχολιασμός σας είναι πραγματικά αναγκαίος. Αν είστε εντάξει με τα αγγλικά, οι streaming εναλλακτικές σας είναι πολλές και το F1TV θα σας δώσει πολύ περισσότερα από τον ΑΝΤ1+. Εκμεταλλευθείτε τις ανώτερες δυνατότητες και μη στέκεστε σε υποδεέστερες και εκβιαστικές.
Μπορεί να έχουμε φτάσει στο τέλος της εποχής ελεύθερης μετάδοσης της Formula 1 στην Ελλάδα. Αλλά αν έχουμε ακόμα ελπίδα να αντιστρέψουμε την κατάσταση, ο σαφέστερος τρόπος εκδήλωσης δυσαρέσκειας είναι με το πορτοφόλι.
Πηγή:Βασίλης Τσάκαλος-f1fan.gr
Λιγότερο από μια εβδομάδα μένει για τον πρώτο αγώνα της σεζόν του 2024. Το μοναδικό, μέχρι στιγμής, που θα δούμε όπως έχουμε συνηθίσει οι περισσότεροι.
Η ζωντανή, δωρεάν μετάδοση ολόκληρου του πρωταθλήματος στην Ελλάδα είναι υπόθεση που πάει πίσω τουλάχιστον 25 χρόνια. Ακόμα και όταν τα συνδρομητικά κανάλια άρχισαν να γίνονται πιο διαδεδομένα, ακόμα και όταν σε πολλές χώρες η Formula 1 άρχισε να κρύβεται πίσω από οικονομικούς τοίχους, ακόμα και όταν άλλες αθλητικές διοργανώσεις χάθηκαν από τις δημόσιες συχνότητες, η Formula 1 παρέμεινε.
Η ανησυχία ότι αυτό δε θα συνεχιζόταν για πολύ ήταν υπαρκτή. Εδώ στη Μεγάλη Βρετανία, κοιτίδα του αθλήματος, για χρόνια τώρα η μετάδοση είναι αποκλειστικά συνδρομητική υπόθεση. Από μιας άποψης, θα μπορούσε κανείς να πει ότι εδώ στην Ελλάδα ήμασταν οι τυχεροί.
Όταν ο ΑΝΤ1 πήρε τα δικαιώματα το 2023 δημιούργησε δυσαρέσκεια με τις πρακτικές του, που έδειχναν σαφώς μια προσπάθεια στροφής του κόσμου προς το συνδρομητικό ΑΝΤ1+ (βλέπε μη προβολή κατατακτηρίων και ατελείωτες διαφημίσεις). Προσέγγιση που επιβεβαιώθηκε με την ανακοίνωση ότι η φετινή σεζόν πάει παραπέρα, κόβοντας εντελώς τις δωρεάν ζωντανές μεταδόσεις των αγώνων και αφήνοντας τους θεατές να διαλέξουν ανάμεσα σε μαγνητοσκοπήσεις – που ποιος ξέρει πότε θα προβάλλονται και πόσες διαφημίσεις θα έχουν – ή συνδρομή.
Τουλάχιστον αυτό φαίνεται να πιστεύουν στον ΑΝΤ1. Ή να θέλουν να κάνουν τον κόσμο να πιστέψει. Και δεν είναι η πρώτη φορά εξάλλου. Κάτι παραπάνω από ένας χρόνος έχει περάσει μόνο από την προσπάθεια περιορισμού μέρους του Μουντιάλ, μιας ακόμα διοργάνωσης που παραδοσιακά βλέπαμε στην ελληνική δημόσια τηλεόραση, πίσω από συνδρομή. Αλλά για την περίπτωση Formula 1, το κανάλι φαίνεται ότι δεν έχει λογαριάσει σωστά μερικά θέματα.
Κύριοι και κυρίες του ΑΝΤ1, δεν έχω φυσικά τους πόρους σας, τα στοιχεία των ερευνών που ενδεχομένως έχετε κάνει και τα πτυχία οικονομικών και μάρκετινγκ που υποθέτω έχουν κάποιοι από σας που στήριξαν αυτήν την ιδέα. Αλλά το να βάζετε συνδρομή για ένα ελαττωματικό προϊόν και να συμπεριφέρεστε σαν αυτό να είναι η μόνη επιλογή του θεατή σας στη σύγχρονη αγορά μοιάζει, στα ερασιτεχνικά μου μάτια, τουλάχιστον αμφισβητήσιμο.
Δεν πρόκειται να υποστηρίξω ότι ο σχολιασμός και η ανάλυση της ομάδας της ΕΡΤ σε προηγούμενες σεζόν ήταν καλός. Προβληματικός ήταν, κατ’επανάληψιν έχω καταφερθεί εναντίον του και δε σχεδιάζω να αλλάξω άποψη τώρα. Θα παραδεχτώ επίσης ότι το ενδεχόμενο επιστροφής των Τάκη Πουρναράκη και Πάνου Σεϊτανίδη στη μετάδοση της Formula 1, με το σχολιασμό των οποίων παρακολουθούσα για πολλά χρόνια, μου είχε ακουστεί ως μια θετική εξέλιξη πέρυσι τέτοια εποχή. Χωρίς να τους θεωρώ σε καμία περίπτωση τέλειους, πίστευα τουλάχιστον ότι η μεγάλη εμπειρία τους, εντός και εκτός του χώρου, θα έφερνε μια άνοδο στην ποιότητα. Αντ’αυτού, έλαβα μια πτώση κωμικών σχεδόν επιπέδων. Πρακτικά σε κάθε τομέα, ο σχολιασμός έπασχε. Άλλους οδηγούς και μονοθέσια βλέπαμε στην οθόνη, άλλους νόμιζε ότι έβλεπε το πάνελ. Ερμηνείες στρατηγικών και αποφάσεων όχι μόνο διαρκώς λανθασμένες, αλλά και με προσπάθεια να φανούν κατόπιν εορτής «σωστές», αντί παραδοχής. Η χημεία των σχολιαστών οικτρή, με διαρκείς διακοπές και αντιπαραθέσεις, όπου ο κ. Πουρναράκης είχε πρωταγωνιστικό ρόλο, παίρνοντας διαρκώς το λόγο από τους συνεργάτες του εν μέσω σχολίων τους και αμφισβητώντας αλαζονικά απαντήσεις σε ερωτήσεις που ο ίδιος τους είχε θέσει.
Άποψή μου; Μπορεί, αλλά ο κοινωνικός μου περίγυρος φαίνεται να συμφωνεί. Ο διαδικτυακός μου κύκλος, μεγάλος χάρη και στην ενασχόλησή μου με το F1Fan, επίσης φαίνεται να συμφωνεί. Η κοινή λογική φαίνεται να συμφωνεί. Η μετάδοση της Formula 1 το 2023 είχε σαφή προβλήματα και πέρα από τις απαράδεκτες διαφημιστικές τακτικές. Όπως προανέφερα, ένα ελαττωματικό προϊόν. Πώς ακριβώς θεωρείτε ότι το προϊόν αυτό θα πουλήσει, κυρίες και κύριοι του ΑΝΤ1;
Βλέπετε, δεν είστε η μόνη νόμιμη εναλλακτική. Όταν ο ΑΝΤ1+ και το F1TV έχουν αντίστοιχες συνδρομές, τι σας κάνει να πιστεύετε ότι ο κόσμος θα στραφεί προς εσάς; Επειδή το δικό σας πάνελ μιλά ελληνικά; Υπάρχουν σίγουρα κάποιοι που θα κάνουν την επιλογή βάσει αυτού, αλλά με την ποιότητα του σχολιασμού που προσφέρετε, υπάρχουν και αυτοί που, ακόμα και αν δεν έχουν ιδιαίτερη πίστη στα αγγλικά τους, θα τα προτιμήσουν μόνο και μόνο για να αποφύγουν να ακούσουν τη δική σας ομάδα. Όταν η πλατφόρμα σας παρουσιάζει διαρκώς προβλήματα, γιατί να πληρώσει κάποιος για αυτήν; Όταν έχετε γίνει ο στόχος της αντιπάθειας μεγάλου μέρους των τηλεθεατών, γιατί νομίζετε ότι, από όσες οδούς μπορεί να έχουν διαθέσιμες, θα πάρουν τη δική σας;
Αγαπητοί Έλληνες οπαδοί της Formula 1, ξέρω ήδη ότι πολλοί από σας συμφωνείτε με τα παραπάνω. Ελπίζω ότι κάποιοι από σας που δε γνώριζαν ή που δεν ήθελαν να γίνουν υπερβολικά επικριτικοί στο ζήτημα να το κατανόησαν περισσότερο. Η επιλογή είναι δική σας και δεν είναι τόσο περιορισμένη όσο θέλει να την παρουσιάσει ο ΑΝΤ1.
Η προσφορά για εννέα μήνες δωρεάν ΑΝΤ1+ μέσω της ΔΕΗ κρατά μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου, αν ο ελληνικός σχολιασμός σας είναι πραγματικά αναγκαίος. Αν είστε εντάξει με τα αγγλικά, οι streaming εναλλακτικές σας είναι πολλές και το F1TV θα σας δώσει πολύ περισσότερα από τον ΑΝΤ1+. Εκμεταλλευθείτε τις ανώτερες δυνατότητες και μη στέκεστε σε υποδεέστερες και εκβιαστικές.
Μπορεί να έχουμε φτάσει στο τέλος της εποχής ελεύθερης μετάδοσης της Formula 1 στην Ελλάδα. Αλλά αν έχουμε ακόμα ελπίδα να αντιστρέψουμε την κατάσταση, ο σαφέστερος τρόπος εκδήλωσης δυσαρέσκειας είναι με το πορτοφόλι.
Πηγή:Βασίλης Τσάκαλος-f1fan.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Άλμπερτ Αϊνστάιν
- Johnny
- Δημοσιεύσεις: 3684
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
- Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Re: Νέα απο τον χώρο της F1
Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα και επαυξάνω. Πολύ εύστοχο το δημοσίευμα και μεγάλη απογοήτευση για τους τηλεθεατές για τις αποφάσεις του καναλιού. Μας έχουν πρήξει με τις διαφημίσεις.
Πέρυσι στις 19-3-23 στο GP Σαουδικής Αραβίας 2023 επειδή τα είχα πάρει στο κρανίο κατά την διάρκεια του αγώνα σε δύο διαφημιστικά διαλείμματα κάθισα και χρονομέτρησα πόσο χρόνο μας έφαγαν από τον αγώνα.
Βάλτε σε μιάμιση ώρα αγώνα 5 με 6 διαφημιστικά διαλείμματα και θα αφαιρέσετε 25' δηλαδή το 33% του συνολικού χρόνου από το θέαμα.
Κατά τα άλλα ντε και καλά να σε οδηγήσουν να πληρώσεις συνδρομή για να δεις σαν άνθρωπος ένα αγώνα ΝΤΡΟΠΗ.
Johnny
Πέρυσι στις 19-3-23 στο GP Σαουδικής Αραβίας 2023 επειδή τα είχα πάρει στο κρανίο κατά την διάρκεια του αγώνα σε δύο διαφημιστικά διαλείμματα κάθισα και χρονομέτρησα πόσο χρόνο μας έφαγαν από τον αγώνα.
Βάλτε σε μιάμιση ώρα αγώνα 5 με 6 διαφημιστικά διαλείμματα και θα αφαιρέσετε 25' δηλαδή το 33% του συνολικού χρόνου από το θέαμα.
Κατά τα άλλα ντε και καλά να σε οδηγήσουν να πληρώσεις συνδρομή για να δεις σαν άνθρωπος ένα αγώνα ΝΤΡΟΠΗ.
Johnny
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Άλμπερτ Αϊνστάιν
- Johnny
- Δημοσιεύσεις: 3684
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
- Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Re: Νέα απο τον χώρο της F1
F1: Οι μισθοί των οδηγών για το 2024
Οι πιλότοι της Formula 1 είναι από τους πιο ακριβοπληρωμένους αθλητές του κόσμου, αλλά ποιος από αυτούς θα πάρει τα περισσότερα χρήματα τη φετινή αγωνιστική χρονιά;
Στη κορυφή όλων βρίσκεται ο Max Verstappen με ετήσιες απολαβές 55 εκατ. δολαρίων, ενώ τον ακολουθεί ο Lewis Hamilton με 45 εκατ. δολάρια και ο Charles Leclerc με 34 εκατ. δολάρια.
Τα χρήματα αυτά, είναι αυτά που τους δίνουν οι ομάδες και δεν προσμετρούνται οι αμοιβές από προσωπικούς χορηγούς ή μπόνους που έχουνε συμφωνήσει οι managers των οδηγών για νίκες σε αγώνες, τερματισμούς στο βάθρο και, φυσικά, κατάκτηση πρωταθλήματος.
Πηγή:Κυριάκος Πηλίδης-autoblog.gr
Οι πιλότοι της Formula 1 είναι από τους πιο ακριβοπληρωμένους αθλητές του κόσμου, αλλά ποιος από αυτούς θα πάρει τα περισσότερα χρήματα τη φετινή αγωνιστική χρονιά;
Στη κορυφή όλων βρίσκεται ο Max Verstappen με ετήσιες απολαβές 55 εκατ. δολαρίων, ενώ τον ακολουθεί ο Lewis Hamilton με 45 εκατ. δολάρια και ο Charles Leclerc με 34 εκατ. δολάρια.
Τα χρήματα αυτά, είναι αυτά που τους δίνουν οι ομάδες και δεν προσμετρούνται οι αμοιβές από προσωπικούς χορηγούς ή μπόνους που έχουνε συμφωνήσει οι managers των οδηγών για νίκες σε αγώνες, τερματισμούς στο βάθρο και, φυσικά, κατάκτηση πρωταθλήματος.
Πηγή:Κυριάκος Πηλίδης-autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Άλμπερτ Αϊνστάιν
- Johnny
- Δημοσιεύσεις: 3684
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
- Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Re: Νέα απο τον χώρο της F1
Στο σφυρί η εξάτροχη Tyrrell P34 του Jody Scheckter
Ήταν Σεπτέμβρης του 1975 όταν η Tyrrell παρουσίασε το P34. Η καινοτομία του συγκεκριμένου μονοθέσιου δεν ήταν άλλη από το γεγονός πως είχε έξι τροχούς.
Η Ρ34 ήταν ένα καινοτόμο σχέδιο του Derek Gardner, το οποίο τάραξε τα νερά εκείνης της εποχής και έκανε και άλλες ομάδες μετέπειτα να κάνουν και αυτές παρόμοια μονοθέσια, όπως η March 2-4-0 και η Williams FW08, οι οποίες είχαν και αυτές έξι τροχούς, αλλά η διαφορά ήταν ότι οι διπλοί τροχοί ήταν στο πίσω μέρος.
Ο Gardner τοποθέτησε 4 μικρότερους τροχούς 10 ιντσών στο εμπρός μέρος και 2 κανονικής διάστασης στο πίσω μέρος. Η τοποθέτηση των μικρότερων τροχών εμπρός έγινε για να έχει καλύτερη αεροδυναμική το μονοθέσιο, αλλά και για την καλύτερη πρόσφυσή του, αφού η επιφάνεια των ελαστικών πάνω στην άσφαλτο ήταν μεγαλύτερη.
Η Ρ34 ήταν ανταγωνιστική και κατόρθωσε να τερματίσει τρίτη στο πρωτάθλημα κατασκευαστών με τον Jody Scheckter να πετυχαίνει και μία νίκη στο GP της Σουηδίας.
To μονοθέσιο θα βγει σε δημοπρασία από τον οίκο RM Sotheby’s στις 11 Μαΐου, στο πλαίσιο του GP στο Μονακό, με την εκτιμώμενη τιμή πώλησης να κυμαίνεται από 450.000 έως 650.000 ευρώ.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr
Ήταν Σεπτέμβρης του 1975 όταν η Tyrrell παρουσίασε το P34. Η καινοτομία του συγκεκριμένου μονοθέσιου δεν ήταν άλλη από το γεγονός πως είχε έξι τροχούς.
Η Ρ34 ήταν ένα καινοτόμο σχέδιο του Derek Gardner, το οποίο τάραξε τα νερά εκείνης της εποχής και έκανε και άλλες ομάδες μετέπειτα να κάνουν και αυτές παρόμοια μονοθέσια, όπως η March 2-4-0 και η Williams FW08, οι οποίες είχαν και αυτές έξι τροχούς, αλλά η διαφορά ήταν ότι οι διπλοί τροχοί ήταν στο πίσω μέρος.
Ο Gardner τοποθέτησε 4 μικρότερους τροχούς 10 ιντσών στο εμπρός μέρος και 2 κανονικής διάστασης στο πίσω μέρος. Η τοποθέτηση των μικρότερων τροχών εμπρός έγινε για να έχει καλύτερη αεροδυναμική το μονοθέσιο, αλλά και για την καλύτερη πρόσφυσή του, αφού η επιφάνεια των ελαστικών πάνω στην άσφαλτο ήταν μεγαλύτερη.
Η Ρ34 ήταν ανταγωνιστική και κατόρθωσε να τερματίσει τρίτη στο πρωτάθλημα κατασκευαστών με τον Jody Scheckter να πετυχαίνει και μία νίκη στο GP της Σουηδίας.
To μονοθέσιο θα βγει σε δημοπρασία από τον οίκο RM Sotheby’s στις 11 Μαΐου, στο πλαίσιο του GP στο Μονακό, με την εκτιμώμενη τιμή πώλησης να κυμαίνεται από 450.000 έως 650.000 ευρώ.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Άλμπερτ Αϊνστάιν
- Johnny
- Δημοσιεύσεις: 3684
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
- Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Re: Νέα απο τον χώρο της F1
F1: Πόσα λεφτά παίρνουν οι μηχανικοί και το πλήρωμα των pit stop;
Τα συνεργεία των pit stop είναι άριστα εκπαιδευμένοι αθλητές και αμείβονται ανάλογα.
Εφόσον ένα μονοθέσιο της Formula 1 κοστίζει περίπου 15 εκατομμύρια δολάρια, είναι λογικό να υποθέσουμε ότι οι άνθρωποι που εργάζονται με αυτά τα αγωνιστικά θα πρέπει να αμείβονται εξαιρετικά καλά. Το να παρακολουθείς ένα pit crew της Formula 1 κατά τη διάρκεια μιας αλλαγής ελαστικών είναι μια σχεδόν μαγική εμπειρία.
Οι θεατές δεν μπορούν να δουν τα πάντα κατά τη διάρκεια ενός pit stop, αλλά το να βλέπεις ένα συνεργείο της F1 να αλλάζει τέσσερα αγωνιστικά λάστιχα σε λιγότερο από 2,5 δευτερόλεπτα είναι εκπληκτικό. Και αυτός είναι απλώς ο μέσος χρόνος.
Τα συνεργεία των pit stop λαμβάνουν μεγάλη προσοχή για τον συγχρονισμένο τρόπο λειτουργίας τους, κάτι που θέτει το ερώτημα σχετικά με το πόσο αμείβονται τα μέλη των συνεργείων και οι μηχανικοί της Formula 1. Οι εκτιμήσεις για τους μισθούς των συνεργείων και των μηχανικών κυμαίνονται από 30.000 δολάρια για κάποιον που στέκεται με πυροσβεστήρα έως και 1.000.000 δολάρια για τον αρχιμάστορα ενός συνεργείου της F1.
Γιατί έχουν σημασία οι μισθοί του πληρώματος και των μηχανικών της Formula 1.
Είναι απολύτως λογικό οι μισθοί των μελών των συνεργείων pit stop και των μηχανικών της Formula 1 να αντικατοπτρίζουν το τεράστιο οικονομικό κύκλωμα που κινεί τους αγώνες της F1. Η Formula One Group, τμήμα της Liberty Media, ανέφερε έσοδα ύψους 3,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το 2023.
Αυτός ο αριθμός είναι δημόσιος καθώς η Liberty Media είναι δημόσια εταιρεία. Άλλα οικονομικά στοιχεία που σχετίζονται με τη Formula 1 είναι εκτιμήσεις που τις αναφέρουν δήθεν καλά πληροφορημένες πηγές. Είναι επίσης πιθανό ορισμένα στοιχεία να είναι απλώς άστοχες εικασίες που μπορεί ή δεν μπορεί να βασίζονται σε ελπίδες και όνειρα.
Εκτιμώμενοι μισθοί πληρώματος pit και μηχανικών F1
Προς ενημέρωση: τα ακόλουθα στοιχεία για τους μισθούς των συνεργείων της F1 είναι συχνά αναφερόμενες εκτιμήσεις που δημοσιεύτηκαν το 2022 στον Kενυάτικο ιστότοπο ειδήσεων Tuko.co.ke, χωρίς να υπάρχει αναφορά σε συγκεκριμένη πηγή. Παρόλο που προέρχονται από τη σεζόν της F1 2021 και μπορεί να μην είναι απόλυτα ακριβή, θα μπορούσαν να είναι κατά προσέγγιση σωστές. Αξίζει να σημειωθεί πως πέραν του βασικού μισθού, των αποδοχών ανά αγώνα και των μπόνους νίκης που αναφέρονται παρακάτω, τα μέλη των συνεργείων πιθανότατα λαμβάνουν και μπόνους στο τέλος της σεζόν, ανάλογα με τη συνολική επίδοση της ομάδας τους.
Πηγή:Σωκράτης Υδραίος-thecars.gr
Τα συνεργεία των pit stop είναι άριστα εκπαιδευμένοι αθλητές και αμείβονται ανάλογα.
Εφόσον ένα μονοθέσιο της Formula 1 κοστίζει περίπου 15 εκατομμύρια δολάρια, είναι λογικό να υποθέσουμε ότι οι άνθρωποι που εργάζονται με αυτά τα αγωνιστικά θα πρέπει να αμείβονται εξαιρετικά καλά. Το να παρακολουθείς ένα pit crew της Formula 1 κατά τη διάρκεια μιας αλλαγής ελαστικών είναι μια σχεδόν μαγική εμπειρία.
Οι θεατές δεν μπορούν να δουν τα πάντα κατά τη διάρκεια ενός pit stop, αλλά το να βλέπεις ένα συνεργείο της F1 να αλλάζει τέσσερα αγωνιστικά λάστιχα σε λιγότερο από 2,5 δευτερόλεπτα είναι εκπληκτικό. Και αυτός είναι απλώς ο μέσος χρόνος.
Τα συνεργεία των pit stop λαμβάνουν μεγάλη προσοχή για τον συγχρονισμένο τρόπο λειτουργίας τους, κάτι που θέτει το ερώτημα σχετικά με το πόσο αμείβονται τα μέλη των συνεργείων και οι μηχανικοί της Formula 1. Οι εκτιμήσεις για τους μισθούς των συνεργείων και των μηχανικών κυμαίνονται από 30.000 δολάρια για κάποιον που στέκεται με πυροσβεστήρα έως και 1.000.000 δολάρια για τον αρχιμάστορα ενός συνεργείου της F1.
Γιατί έχουν σημασία οι μισθοί του πληρώματος και των μηχανικών της Formula 1.
Είναι απολύτως λογικό οι μισθοί των μελών των συνεργείων pit stop και των μηχανικών της Formula 1 να αντικατοπτρίζουν το τεράστιο οικονομικό κύκλωμα που κινεί τους αγώνες της F1. Η Formula One Group, τμήμα της Liberty Media, ανέφερε έσοδα ύψους 3,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το 2023.
Αυτός ο αριθμός είναι δημόσιος καθώς η Liberty Media είναι δημόσια εταιρεία. Άλλα οικονομικά στοιχεία που σχετίζονται με τη Formula 1 είναι εκτιμήσεις που τις αναφέρουν δήθεν καλά πληροφορημένες πηγές. Είναι επίσης πιθανό ορισμένα στοιχεία να είναι απλώς άστοχες εικασίες που μπορεί ή δεν μπορεί να βασίζονται σε ελπίδες και όνειρα.
Εκτιμώμενοι μισθοί πληρώματος pit και μηχανικών F1
Προς ενημέρωση: τα ακόλουθα στοιχεία για τους μισθούς των συνεργείων της F1 είναι συχνά αναφερόμενες εκτιμήσεις που δημοσιεύτηκαν το 2022 στον Kενυάτικο ιστότοπο ειδήσεων Tuko.co.ke, χωρίς να υπάρχει αναφορά σε συγκεκριμένη πηγή. Παρόλο που προέρχονται από τη σεζόν της F1 2021 και μπορεί να μην είναι απόλυτα ακριβή, θα μπορούσαν να είναι κατά προσέγγιση σωστές. Αξίζει να σημειωθεί πως πέραν του βασικού μισθού, των αποδοχών ανά αγώνα και των μπόνους νίκης που αναφέρονται παρακάτω, τα μέλη των συνεργείων πιθανότατα λαμβάνουν και μπόνους στο τέλος της σεζόν, ανάλογα με τη συνολική επίδοση της ομάδας τους.
Πηγή:Σωκράτης Υδραίος-thecars.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Άλμπερτ Αϊνστάιν
- Johnny
- Δημοσιεύσεις: 3684
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
- Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Re: Νέα απο τον χώρο της F1
Η Ferrari δοκίμασε νέους θόλους στους τροχούς στο Fiorano
Η ομάδα της Ferrari δοκίμασε ένα νέο, πιο επιθετικό προστατευτικό σύστημα για το σπρέι νερού στη βρεγμένη πίστα του Fiorano, μετά την αποτυχημένη πρώτη δοκιμή τον περασμένο Ιούλιο.
Πίσω από το τιμόνι της Ferrari SF-75 του 2023 βρέθηκε ο αδερφός του Charles Leclerc, Arthur, με το μονοθέσιο να διαθέτει πλήρως καλυμμένα τα εμπρός και πίσω ελαστικά. Αυτά τα προστατευτικά διέθεταν δύο τρύπες μπροστά, αλλά καλύπτονται πλήρως στο πίσω μέρος.
Αργότερα την ίδια μέρα, η ιταλική ομάδα δοκίμασε μια άλλη εκδοχή των προστατευτικών που μοιάζουν με ακτίνες. Ο Oliver Bearman, τρίτος οδηγός της ιταλικής ομάδας, έτρεξε πίσω από τον Leclerc με το μονοθέσιο του 2024 για να ελέγξει την ορατότητα.
Η δοκιμή διοργανώθηκε από τη FIA και δεν θα υπολογίζεται ως ημέρα γυρισμάτων για τη Ferrari. Η FIA έχει θέσει ως στόχο να δημιουργήσει θόλους που θα μπορούν να τοποθετηθούν στα μονοθέσια στις περιπτώσεις που η βροχή είναι τόσο δυνατή που υπό κανονικές συνθήκες δεν θα ήταν δυνατό να πραγματοποιηθεί αγώνας.
Στόχος της FIA είναι να κατασκευάσει θόλους που θα προκαλούν ελάχιστες διαταραχές στην αεροδυναμική και στις επιδόσεις, ενώ παράλληλα θα μειώνει το σπρέι και θα παραμένουν τοποθετημένοι με ασφάλεια στο μονοθέσιο σε υψηλές ταχύτητες.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr
Ferrari testing New FIA Spray Guards! SF-24 and F1-75 @ Fiorano
Η ομάδα της Ferrari δοκίμασε ένα νέο, πιο επιθετικό προστατευτικό σύστημα για το σπρέι νερού στη βρεγμένη πίστα του Fiorano, μετά την αποτυχημένη πρώτη δοκιμή τον περασμένο Ιούλιο.
Πίσω από το τιμόνι της Ferrari SF-75 του 2023 βρέθηκε ο αδερφός του Charles Leclerc, Arthur, με το μονοθέσιο να διαθέτει πλήρως καλυμμένα τα εμπρός και πίσω ελαστικά. Αυτά τα προστατευτικά διέθεταν δύο τρύπες μπροστά, αλλά καλύπτονται πλήρως στο πίσω μέρος.
Αργότερα την ίδια μέρα, η ιταλική ομάδα δοκίμασε μια άλλη εκδοχή των προστατευτικών που μοιάζουν με ακτίνες. Ο Oliver Bearman, τρίτος οδηγός της ιταλικής ομάδας, έτρεξε πίσω από τον Leclerc με το μονοθέσιο του 2024 για να ελέγξει την ορατότητα.
Η δοκιμή διοργανώθηκε από τη FIA και δεν θα υπολογίζεται ως ημέρα γυρισμάτων για τη Ferrari. Η FIA έχει θέσει ως στόχο να δημιουργήσει θόλους που θα μπορούν να τοποθετηθούν στα μονοθέσια στις περιπτώσεις που η βροχή είναι τόσο δυνατή που υπό κανονικές συνθήκες δεν θα ήταν δυνατό να πραγματοποιηθεί αγώνας.
Στόχος της FIA είναι να κατασκευάσει θόλους που θα προκαλούν ελάχιστες διαταραχές στην αεροδυναμική και στις επιδόσεις, ενώ παράλληλα θα μειώνει το σπρέι και θα παραμένουν τοποθετημένοι με ασφάλεια στο μονοθέσιο σε υψηλές ταχύτητες.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr
Ferrari testing New FIA Spray Guards! SF-24 and F1-75 @ Fiorano
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Άλμπερτ Αϊνστάιν
- Johnny
- Δημοσιεύσεις: 3684
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
- Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Re: Νέα απο τον χώρο της F1
Πρόστιμο 500.000 ευρώ στους διοργανωτές του Αμερικάνικου GP
H FIA επέβαλε πρόστιμο 500.000 ευρώ στους διοργανωτές του Gran Prix των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, εκ των οποίων τα 350.000 ευρώ με αναστολή, για την πρόωρη είσοδο θεατών στην πίστα Circuit of the Americas.
Πιο συγκεκριμένα, λίγα δευτερόλεπτα μετά το πέσιμο της καρό σημαία στον χθεσινό αγώνα, ένα πλήθος θεατών μπήκε στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού της πίστας, ενώ τα μονοθέσια δεν είχαν ακόμα ολοκληρώσει τον γύρο τους προς τα pits.
Η FIA εκτίμησε ότι περίπου 200 άτομα, που προέρχονταν από τις κερκίδες απέναντι από το pitlane, σκαρφάλωσαν έναν φράχτη και πέρασαν ένα βάραθρο δύο μέτρων, πριν πηδήξουν έναν φράχτη και ένα φράγμα που τους χώριζε από την πίστα.
Οι πρόωρες εισβολές θεατών στην πίστα θεωρούνται σοβαρή παραβίαση των πρωτοκόλλων ασφαλείας της FIA και οι εκπρόσωποι της διοίκησης του αγώνα και της πίστας καλέστηκαν από τους αγωνοδίκες της FIA για να δώσουν εξηγήσεις.
Το αποτέλεσμα ήταν η επιβολή προστίμου 500.000 ευρώ, εκ των οποίων τα 350.000 ευρώ αναστέλλονται έως τις 31 Δεκεμβρίου 2026 -υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα πραγματοποιηθούν άλλες εισβολές θεατών στις διοργανώσεις της FIA στην πίστα του Τέξας. Μέρος του προστίμου αναστέλλεται επειδή είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει τέτοια παραβίαση ασφαλείας στην COTA.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr
H FIA επέβαλε πρόστιμο 500.000 ευρώ στους διοργανωτές του Gran Prix των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, εκ των οποίων τα 350.000 ευρώ με αναστολή, για την πρόωρη είσοδο θεατών στην πίστα Circuit of the Americas.
Πιο συγκεκριμένα, λίγα δευτερόλεπτα μετά το πέσιμο της καρό σημαία στον χθεσινό αγώνα, ένα πλήθος θεατών μπήκε στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού της πίστας, ενώ τα μονοθέσια δεν είχαν ακόμα ολοκληρώσει τον γύρο τους προς τα pits.
Η FIA εκτίμησε ότι περίπου 200 άτομα, που προέρχονταν από τις κερκίδες απέναντι από το pitlane, σκαρφάλωσαν έναν φράχτη και πέρασαν ένα βάραθρο δύο μέτρων, πριν πηδήξουν έναν φράχτη και ένα φράγμα που τους χώριζε από την πίστα.
Οι πρόωρες εισβολές θεατών στην πίστα θεωρούνται σοβαρή παραβίαση των πρωτοκόλλων ασφαλείας της FIA και οι εκπρόσωποι της διοίκησης του αγώνα και της πίστας καλέστηκαν από τους αγωνοδίκες της FIA για να δώσουν εξηγήσεις.
Το αποτέλεσμα ήταν η επιβολή προστίμου 500.000 ευρώ, εκ των οποίων τα 350.000 ευρώ αναστέλλονται έως τις 31 Δεκεμβρίου 2026 -υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα πραγματοποιηθούν άλλες εισβολές θεατών στις διοργανώσεις της FIA στην πίστα του Τέξας. Μέρος του προστίμου αναστέλλεται επειδή είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει τέτοια παραβίαση ασφαλείας στην COTA.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Άλμπερτ Αϊνστάιν
- Johnny
- Δημοσιεύσεις: 3684
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
- Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Re: Νέα απο τον χώρο της F1
Το 2025 οι παρουσιάσεις των νέων μονοθεσίων θα γίνουν για πρώτη φορά όλες μαζί
Το 2025 γιορτάζουμε τα 75 χρόνια του παγκοσμίου πρωταθλήματος και η F1 κατέληξε σε έναν συναρπαστικό τρόπο για να ξεκινήσει αυτή η χρονιά.
Αυτός αφορά στην παρουσίαση των ομάδων που για πρώτη φορά στην ιστορία του σπορ, δεν θα γίνουν μεμονωμένα αλλά όλα τα μονοθέσια που θα μάχονται στις πίστες την επόμενη σεζόν, θα παρουσιαστούν μαζί, στην ίδια εκδήλωση την οποία διοργανώνει η Formula 1!
Αυτή θα λάβει χώρα στις 18 Φεβρουαρίου του 2025, στην Ο2 Arena στο Λονδίνο. Παρούσες θα είναι και οι δέκα ομάδες: Alpine, Aston Martin, Ferrari, Haas, Kick Sauber, McLaren, Mercedes, Racing Bulls, Red Bull Racing και Williams. Παρόντες θα είναι και οι 20 οδηγοί αλλά και οι επικεφαλής των ομάδων, σε ένα event παρουσία χιλιάδων θεατών.
Είναι σίγουρο πως κάθε ομάδα θα δείξει τα νέα της χρώματα και χορηγούς, ωστόσο με την έναρξη της σεζόν ένα μήνα μακριά, δεν είναι δεδομένο πως θα δούμε την τελική μορφή των μονοθεσίων που θα συμμετέχουν στις 14-16 Μαρτίου, στην πρεμιέρα του Grand Prix της Αυστραλίας. Από την άλλη, με το μοναδικό χειμερινό τεστ να διεξάγεται 26-28 Φεβρουαρίου στο Μπαχρέιν, ίσως μία εβδομάδα νωρίτερα να δούμε κάποιες ομάδες να αποκαλύπτουν τα τελικά τους «όπλα».
Τη διοργάνωση αυτή οραματίστηκε και διοργανώνει ο Brian Burke της Brian Burke Creative, σε συνεργασία με τις Stufish Entertainment Architects, DX7 Design και 1826. Πρόκειται για την ίδια ομάδα που «έστησε» και την τελετές έναρξης και λήξης του παρθενικού Grand Prix του Las Vegas πριν από σχεδόν ένα χρόνο.
Τα εισιτήρια για το κοινό κοστίζουν από 58 έως 113 αγγλικές λίρες και παρότι δεν ανακοινώθηκαν ονόματα, πέραν από τους πρωταγωνιστές της Formula 1, αναμένεται να δούμε παρουσιαστές-έκπληξη αλλά και εκδηλώσεις με κορυφαία ονόματα της μουσικής.
Πηγή:ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ-carandmotor.gr
F1 To Host First Ever Season Launch At London's O2 Launch | Formula 1 Teaser
Το 2025 γιορτάζουμε τα 75 χρόνια του παγκοσμίου πρωταθλήματος και η F1 κατέληξε σε έναν συναρπαστικό τρόπο για να ξεκινήσει αυτή η χρονιά.
Αυτός αφορά στην παρουσίαση των ομάδων που για πρώτη φορά στην ιστορία του σπορ, δεν θα γίνουν μεμονωμένα αλλά όλα τα μονοθέσια που θα μάχονται στις πίστες την επόμενη σεζόν, θα παρουσιαστούν μαζί, στην ίδια εκδήλωση την οποία διοργανώνει η Formula 1!
Αυτή θα λάβει χώρα στις 18 Φεβρουαρίου του 2025, στην Ο2 Arena στο Λονδίνο. Παρούσες θα είναι και οι δέκα ομάδες: Alpine, Aston Martin, Ferrari, Haas, Kick Sauber, McLaren, Mercedes, Racing Bulls, Red Bull Racing και Williams. Παρόντες θα είναι και οι 20 οδηγοί αλλά και οι επικεφαλής των ομάδων, σε ένα event παρουσία χιλιάδων θεατών.
Είναι σίγουρο πως κάθε ομάδα θα δείξει τα νέα της χρώματα και χορηγούς, ωστόσο με την έναρξη της σεζόν ένα μήνα μακριά, δεν είναι δεδομένο πως θα δούμε την τελική μορφή των μονοθεσίων που θα συμμετέχουν στις 14-16 Μαρτίου, στην πρεμιέρα του Grand Prix της Αυστραλίας. Από την άλλη, με το μοναδικό χειμερινό τεστ να διεξάγεται 26-28 Φεβρουαρίου στο Μπαχρέιν, ίσως μία εβδομάδα νωρίτερα να δούμε κάποιες ομάδες να αποκαλύπτουν τα τελικά τους «όπλα».
Τη διοργάνωση αυτή οραματίστηκε και διοργανώνει ο Brian Burke της Brian Burke Creative, σε συνεργασία με τις Stufish Entertainment Architects, DX7 Design και 1826. Πρόκειται για την ίδια ομάδα που «έστησε» και την τελετές έναρξης και λήξης του παρθενικού Grand Prix του Las Vegas πριν από σχεδόν ένα χρόνο.
Τα εισιτήρια για το κοινό κοστίζουν από 58 έως 113 αγγλικές λίρες και παρότι δεν ανακοινώθηκαν ονόματα, πέραν από τους πρωταγωνιστές της Formula 1, αναμένεται να δούμε παρουσιαστές-έκπληξη αλλά και εκδηλώσεις με κορυφαία ονόματα της μουσικής.
Πηγή:ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ-carandmotor.gr
F1 To Host First Ever Season Launch At London's O2 Launch | Formula 1 Teaser
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Άλμπερτ Αϊνστάιν
- Johnny
- Δημοσιεύσεις: 3684
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
- Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Re: Νέα απο τον χώρο της F1
Παγκόσμιο πρωτάθλημα… καταστροφέων: Ποιος οδηγός έχει… κοστίσει περισσότερο στην ομάδα του;
Δείτε πόσα χρήματα έχουν ξοδέψει οι ομάδες της Formula 1 για να επισκευάσουν τα μονοθέσια των πιλότων τους την εφετινή σεζόν.
Καλό και το πρωτάθλημα των οδηγών, καλό και το πρωτάθλημα των κατασκευαστών, αλλά σαν το πρωτάθλημα των… καταστροφέων, δεν έχει!
Η σεζόν του 2024 πλησιάζει στο τέλος της, με τον Max Verstappen απόλυτο φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου. Στους κατασκευαστές η McLaren έχει το πάνω χέρι.
Ποια ομάδα, ωστόσο, έχει ξοδέψει τα περισσότερα σε… επισκευές των μονοθεσίων της; Ποιος οδηγός είναι ο πιο… κοστοβόρος;
Ο Sergio Perez βρίσκεται στην κορυφή της λίστας, με τη Red Bull να έχει ξοδέψει σχεδόν 5 εκατομμύρια για επισκευές μετά από ατυχήματά του!
Αντίθετα, στο απόλυτο μηδέν, τα έξοδα της Alpine για τον Pierre Gasly!
Δείτε πόσα χρήματα έχουν ξοδέψει οι ομάδες της Formula 1 για να επισκευάσουν τα μονοθέσια των πιλότων τους την εφετινή σεζόν.
Καλό και το πρωτάθλημα των οδηγών, καλό και το πρωτάθλημα των κατασκευαστών, αλλά σαν το πρωτάθλημα των… καταστροφέων, δεν έχει!
Η σεζόν του 2024 πλησιάζει στο τέλος της, με τον Max Verstappen απόλυτο φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου. Στους κατασκευαστές η McLaren έχει το πάνω χέρι.
Ποια ομάδα, ωστόσο, έχει ξοδέψει τα περισσότερα σε… επισκευές των μονοθεσίων της; Ποιος οδηγός είναι ο πιο… κοστοβόρος;
Ο Sergio Perez βρίσκεται στην κορυφή της λίστας, με τη Red Bull να έχει ξοδέψει σχεδόν 5 εκατομμύρια για επισκευές μετά από ατυχήματά του!
Αντίθετα, στο απόλυτο μηδέν, τα έξοδα της Alpine για τον Pierre Gasly!
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Άλμπερτ Αϊνστάιν
- Johnny
- Δημοσιεύσεις: 3684
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
- Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Re: Νέα απο τον χώρο της F1
Η KitKat σώζει την καριέρα του Πέρεζ
Ο Sergio Perez είναι ο μόνος οδηγός των τελευταίων ετών που ενώ έχει συμβόλαιο και πρέπει να νιώθει σίγουρος για την θέση του στην F1, εκείνος παλεύει για αυτήν σαν να μην είχε βάλει την υπογραφή του στην ανανέωση με τη Red Bull τον περασμένο Ιούνιο.
Πιο πρόσφατα, ο Μεξικανός φάνηκε να είναι με το ένα πόδι εκτός ομάδας καθώς αυτή κινήθηκε για την απόκτηση του Franco Colapinto από τη Williams, καθώς ο Αργεντίνος έχει εντυπωσιάσει με τις εμφανίσεις του ως αντικαταστάτης του Logan Sargeant μεσούσης της σεζόν.
Ωστόσο, η ανακοίνωση που έκανε η Formula 1 για τη νέα της εμπορική συμφωνίαμε την Nestle δείχνει σε μεγάλο βαθμό το μέλλον του Checo.
Συγκεκριμένα, το σπορ ανακοίνωσε πως η Kit Kat θα είναι η «επίσημη σοκολάτα» του πρωταθλήματος, ξεκινώντας από το 2025, όταν αυτό θα γιορτάσει 75 χρόνια από την ίδρυσή του.
Η Kit Kat, όμως, χορηγεί εδώ και περίπου έναν χρόνο τον Perez, έχοντας παρουσία στο εμπρός μέρος του κράνους του.
Η θηγατρική της ελβετικής βιομηχανίας τροφίμων θέλει να ενισχύσει την παρουσία της στο πρωτάθλημα, και σίγουρα έχει θέσει όρους για την παραμονή του Perez σε αυτό - κάτι που φαίνεται πως έχουν πράξει και οι άλλοι μεγάλοι χορηγοί του οδηγού.
Ρεπορτάζ της ισπανικής MARCA αναφέρει πως ο Carlos Slim, ένας εκ των πλουσιότερων ανθρώπων στον κόσμο και ιδιοκτήτης εταιρειών όπως η Claro, η Telcel και η Infinitum, στηρίζει συνεχώς και αυξανόμενα τον Perez, βάζοντας ακόμα μία από τις εταιρείες του στο «παιχνίδι», που θα επιτρέψει στον οδηγό να λανσάρει τη δική του σειρά ρούχων μαζί με τη Red Bull.
Με αυτόν τον τρόπο, η οικονομική στήριξη του ομίλου εταιρείων του Slim θα φτάσει τα 30 εκ.δολάρια, μαζί με τον μισθό του οδηγού, καθιστώντας την αποπομπή του από τη Red Bull εκ των ουκ άνευ.
Πηγή:caranddriver.gr
KITKAT È LO SNACK DI CIOCCOLATO UFFICIALE DELLA F1
Ο Sergio Perez είναι ο μόνος οδηγός των τελευταίων ετών που ενώ έχει συμβόλαιο και πρέπει να νιώθει σίγουρος για την θέση του στην F1, εκείνος παλεύει για αυτήν σαν να μην είχε βάλει την υπογραφή του στην ανανέωση με τη Red Bull τον περασμένο Ιούνιο.
Πιο πρόσφατα, ο Μεξικανός φάνηκε να είναι με το ένα πόδι εκτός ομάδας καθώς αυτή κινήθηκε για την απόκτηση του Franco Colapinto από τη Williams, καθώς ο Αργεντίνος έχει εντυπωσιάσει με τις εμφανίσεις του ως αντικαταστάτης του Logan Sargeant μεσούσης της σεζόν.
Ωστόσο, η ανακοίνωση που έκανε η Formula 1 για τη νέα της εμπορική συμφωνίαμε την Nestle δείχνει σε μεγάλο βαθμό το μέλλον του Checo.
Συγκεκριμένα, το σπορ ανακοίνωσε πως η Kit Kat θα είναι η «επίσημη σοκολάτα» του πρωταθλήματος, ξεκινώντας από το 2025, όταν αυτό θα γιορτάσει 75 χρόνια από την ίδρυσή του.
Η Kit Kat, όμως, χορηγεί εδώ και περίπου έναν χρόνο τον Perez, έχοντας παρουσία στο εμπρός μέρος του κράνους του.
Η θηγατρική της ελβετικής βιομηχανίας τροφίμων θέλει να ενισχύσει την παρουσία της στο πρωτάθλημα, και σίγουρα έχει θέσει όρους για την παραμονή του Perez σε αυτό - κάτι που φαίνεται πως έχουν πράξει και οι άλλοι μεγάλοι χορηγοί του οδηγού.
Ρεπορτάζ της ισπανικής MARCA αναφέρει πως ο Carlos Slim, ένας εκ των πλουσιότερων ανθρώπων στον κόσμο και ιδιοκτήτης εταιρειών όπως η Claro, η Telcel και η Infinitum, στηρίζει συνεχώς και αυξανόμενα τον Perez, βάζοντας ακόμα μία από τις εταιρείες του στο «παιχνίδι», που θα επιτρέψει στον οδηγό να λανσάρει τη δική του σειρά ρούχων μαζί με τη Red Bull.
Με αυτόν τον τρόπο, η οικονομική στήριξη του ομίλου εταιρείων του Slim θα φτάσει τα 30 εκ.δολάρια, μαζί με τον μισθό του οδηγού, καθιστώντας την αποπομπή του από τη Red Bull εκ των ουκ άνευ.
Πηγή:caranddriver.gr
KITKAT È LO SNACK DI CIOCCOLATO UFFICIALE DELLA F1
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Άλμπερτ Αϊνστάιν