Κόντρες μεταξύ Honda Civic
Όσο συνυφασμένα με τα ατμοσφαιρικά μοτέρ και τα VTEC είναι τα γρήγορα Civic, άλλη τόση έφεση στο τούρμπισμα δείχνουν. Από την εποχή του EG, πριν σχεδόν 30 χρόνια, τα ιαπωνικά μοτέρ έκαναν καταπληκτικό «χωριό» με τους υπερσυμπιεστές. Το Type R EP3 συνέχισε την παράδοση, δείχνοντας τρόπον τινά το δρόμο για την εργοστασιακή στροφή του «Τάπερ» στα τούρμπο, που μετουσιώθηκε στο FK2 και εξελίχθηκε στο σημερινό FK8, απλώνοντας τις φτερωτές για το επερχόμενο FL2.
Κόντρες μεταξύ Honda και δη Civic έχουμε δει πολλές. Εδώ, όμως, δεν πρόκειται απλά για μια μάζωξη βελτιωμένων χάτσμπακ. Τρία αυτοκίνητα παρεμφερούς ισχύος, με χειροκίνητα κιβώτια, κίνηση μπροστά, μπλοκέ διαφορικά και λύσσα για επικράτηση, μάχονται σε μια πλημμυρίδα στροβιλοσυμπιεσμένου αέρα. Το πιο δυνατό, είναι ταυτόχρονα το πιο ελαφρύ – αλλά και το παλαιότερο. To κόκκινο EG ξεκίνησε ως VTi, αλλά ο B16A δεν άργησε να δώσει τη θέση του σε τροπέτο K20A από EP3. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά εν συνεχεία τουρμπίστηκε και ξεπέρασε τα 500 άλογα (524)! Ένα ιπποφορβείο που καλείται να επιταχύνει μόλις 900 κιλά – ήτοι 1,71 κιλά ανά ίππο!
Ο 2λιτρος στο αυθεντικό EP3 της τριάδας αποδίδει αρκετά λιγότερο, 440 ίππους, και κουβαλάει 250 κιλά παραπάνω (1.150 στο σύνολο). Φυσικά, οποιοδήποτε αυτοκίνητο με ειδική σχέση βάρους-ισχύος στα 2,61 κιλά ανά ίππο θα πρέπει να λογίζεται ως «βόμβα». Απλά, σε σχέση με τον ελαφρύτερο και ισχυρότερο πρόγονο είναι λιγότερο εντυπωσιακό. Όπως εντυπωσιακό είναι και το γεγονός πως το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, παραμένει εργοστασιακό!
Σε μεγάλο βαθμό, το ίδιο ισχύει για το νεότερο μέλος των τριών. Το επίσης κόκκινο FK2 φέρει τις λιγότερες μετατροπές, όντας παράλληλα το βαρύτερο της ομηγύρεως. Τα 444 άλογα του 2.0 VTEC Turbo έχουν να αντιπαρέλθουν 1.380 κιλά, διαμορφώνοντας το ζύγι στα 3,1 κιλά ανά ίππο – τιμή εξαιρετική, σε κάθε περίπτωση. Θεωρητικά, έχει το δυσκολότερο έργο. Η πιο σύγχρονη τεχνολογία και τα καλύτερα ελαστικά, ωστόσο, ρεφάρουν στο 0-100 χλμ./ώρα, όπου παίρνει το «σκαλπ» των άλλων δύο με 4,57 δλ., έναντι 5,32 δλ. του EG και 5,48 δλ. EP3. Με αυτό το preview κατά νου, πάμε να δούμε τι χαμός έγινε στο 400άρι.
Πηγή:autogreeknews.gr
CIVIC V-TEC TURBO SAVAGES.. 490HP EG vs 440HP EP3 vs 444HP FK2
Κόντρες μεταξύ Honda Civic
Εδώ θα βρείτε τα πάντα σχετικά με τoυς αγώνες Dragster στο εξωτερκό...
- Johnny
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
- Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Κόντρες μεταξύ Honda Civic
Δημοσίευση από Johnny »
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Επιστροφή στο “Διευθνείς αγώνες Dragster...”
Μετάβαση σε
- Γενικά περί του forum...
- ↳ Κανονισμοί λειτουργίας & Ανακοινώσεις του forum......
- ↳ Το odigein.com...
- ↳ Κανονισμοί λειτουργίας...
- ↳ Βοήθεια...
- ↳ Ανακοινώσεις...
- ↳ Το odigein.com και τα μέλη του...
- ↳ Συστηθείτε...
- ↳ Πείτε μας την γνώμη σας...
- Νομικά & Διαδικαστικά θέματα, Καταγγελίες & Παράπονα...
- ↳ Συζητήσεις περί Νομικών & Διαδικαστικών Θεμάτων...
- ↳ Παράπονα & εύσημα προς τις Αρχές...
- ↳ Παράπονα προς τις αρχές...
- ↳ Τα εύσημα μας...
- Ο δρόμος είχε την δική του Ιστορία...
- ↳ Οδηγώ...
- ↳ Γενικά περί οδήγησης...
- ↳ Αλλαγές στην νομοθεσία, σήμανση και επιτήρηση των δρόμων...
- ↳ Οδήγηση στο εξωτερικό...
- ↳ Νέοι & υποψήφιοι οδηγοί...
- ↳ Ατυχήματα...
- ↳ Οδική Ασφάλεια...
- ↳ Υπάρχουμε και εμείς...
- ↳ Δεν οδηγώ...
- ↳ Α.Μ.Ε.Α & ΑμεΑ...
- ↳ Άλλες κατηγορίες Οδηγών...
- ↳ Οδηγώ αλλά όχι αυτοκινούμενο...
- ↳ Οδηγώ αλλά όχι τετράτροχο...
- ↳ Οδηγώ και είμαι επαγγελματίας...
- ↳ Μπλόκα (bloka)...
- ↳ Αττική...
- ↳ Θεσσαλονίκη...
- ↳ Μακεδονία...
- ↳ Θράκη...
- ↳ Ηπειρος...
- ↳ Στερεά Ελλάδα...
- ↳ Θεσσσαλία...
- ↳ Πελλοπόνησος...
- ↳ Κρήτη...
- ↳ Νησιά...
- ↳ Αλλα...
- Μηχανοκίνητος αθλητισμός και μη...
- ↳ Αυτοκίνητα...
- ↳ Formula 1...
- ↳ Formula E (Formula E World Championship)...
- ↳ WRC (World Rally Championship)...
- ↳ ERC (European Rally Championship)...
- ↳ IRC (Intercontinental Rally Challenge)...
- ↳ WTCC (World Touring Car Championship)...
- ↳ WEC (World Endurance Championship)...
- ↳ Rally Dakar...
- ↳ Ελληνικό Πρωτάθλημα...
- ↳ Rally Acropolis...
- ↳ Αλλοι αγώνες αυτοκινήτων...
- ↳ Μοτοσυκλέτες...
- ↳ MotoGP...
- ↳ WSBK...
- ↳ Αλλοι αγώνες μοτοσυκλέτας...
- ↳ Αγώνες Drift & Dragster...
- ↳ Αγώνες & Επίδειξη Drift...
- ↳ Ελληνικοί αγώνες Drift...
- ↳ Διευθνείς αγώνες Drift...
- ↳ Επιδείξεις Drift...
- ↳ Αγώνες Dragster...
- ↳ Ελληνικοί αγώνες Dragster...
- ↳ Διευθνείς αγώνες Dragster...
- ↳ Αγώνες με άλλα είδη οχημάτων...
- ↳ Ιστιοπλοΐα...
- ↳ Ταχύπλοα...
- Τι, Πως, Ποιος & Πού...
- ↳ Βοηθήματα, Gadget & Αξεσουάρ...
- ↳ GPS & ηλεκτρονικοί χάρτες...
- ↳ Ήχος & Φως...
- ↳ Αλλα Αξεσουάρ...
- ↳ Κατασκευαστές & εκπρόσωποι...
- ↳ Hyundai...
- ↳ Subaru...
- ↳ Toyota...
- ↳ Αλλοι Κατασκευαστές...
- ↳ Πώς λειτουργεί, Τεχνικά θέματα & κάντο μόνος σου...
- ↳ Πώς λειτουργεί...
- ↳ Τεχνικά θέματα...
- ↳ Πως μπορώ να...
- ↳ Πρώτες Βοήθειες...
- ↳ Πού μπορώ να βρω?...
- ↳ Αντιπροσωπείες...
- ↳ Μακάρι να ήξερα...
- Και τι κουτί, κουτί... τώρα και η οδήγηση καινούργια σε κουτί...
- ↳ Είδαμε, Ακούσαμε, Διαβάσαμε...
- ↳ Breaking News...
- ↳ Μας έκανε εντύπωση...
- ↳ Στραβά και ανάποδα...
- ↳ Φωτογραφίες, Video και Ταινίες...
- ↳ Νέες Τεχνολογίες και εφαρμογές...
- ↳ Ηλεκτρικά αυτοκίνητα...
- ↳ Υβριδικά οχήματα...
- ↳ Πετρελαιοκίνηση....
- ↳ Αλλα εναλλακτικά καύσιμα...
- ↳ Drones και τηλεκατευθυνόμενα...
- ↳ Αλλες νέες τεχνολογίες...
- ↳ Το οδηγείν είναι και "ταξιδεύειν"...
- ↳ Ταξίδια στην Ελλάδα...
- ↳ Ταξίδια στο Εξωτερικό...
- ↳ Εκφραστείτε ελεύθερα...
- ↳ Ανέκδοτα & καλαμπούρια...
- ↳ Ότι περισσεύει...
- ↳ Πολιτικό καφενείο...
- ↳ Μικρές Αγγελίες...
- ↳ Νομικά θέματα και διαδικασίες που αφορούν την Αυτοκίνηση...
- ↳ Περί του Κ.Ο.Κ...
- ↳ Αλλες διατάξεις για την αυτοκίνηση...
- ↳ Αλλου είδους αγωνιστική αυτοκίνηση...