Σαν πρώτη σκέψη ο οδηγός εχει τον χρόνο αντικατάστασης της μπαταρίας του. Συνήθως οταν το οχημα κινείται και γίνεται φόρτιση καθημερινά με σωστη λειτουργία
του δυναμό η μπαταρία εχει διάρκεια ζωής τουλάχιστον 4 ετη. Οι νέου τύπου εχου ενα μάτι το οποίο οσο ειναι πράσινο δηλώνει οτι ειναι σε καλή κατάσταση, οταν
ομως γίνει μαύρο τότε δηλώνει οτι η μπαταρία ειναι στα τελευταία της. Υπάρχει η πιθανότητανα γίνει μαύρο και καινούργια οταν ειναι απο ξαφνική απωλεια ρευματος
αδικαολόγητη και οταν φορτίσει καθ' οδόν να επανέλθει.
Μεγάλο ρόλο για την υγεία της μπαταρίες παίζει, η σωστή κατανάλωση του ρεύματος και ο εχθρός της ειναι η κατανάλωση εκτος λειτουργίας του οχήματος.
Κατανάλωση εκτός λειτουργίας δημιουργήται απο τις μνήμες ραδιοφώνου, ρολόι, ξεχασμένη ανοικτή πόρτα, πλαφονιέρα ανοικτή, συναγερμός κ.α.
Οταν λοιπόν θεωρούμε οτι η μπαταρία ειναι στα τελευταία της την αντικαθιστούμε διότι οι νέου κλειστου τύπου τεζάρουν ξαφνικά και τέλος.
thanos έγραψε:οι απορίες μου ειναι ποιο καλώδιο χρησιμοποιώ πρώτα, κοκκινο η μαύρο,
σε ποιον πόλο τα βάζω πρώτα, στο συν η το πλήν,
με ποια σειρά; δηλαδη πρώτα από τον δεκτη στο δότη, απο τον δοτη στον δέκτη κοκ...
Πρώτα σκεφτόμαστε πώς θα κάνουμε την ενέργεια αυτή με ασφάλεια απο τα διερχόμενα οχήματα.
Πλησιάζουμε τόσο ωστε να φτάνουν τα καλώδια.
Τοποθετούμε τα καλώδια (χρώμα κόκκινο το θετικό μαύρο το αρνητικό) στο οχημα που θα λάβουμε ρεύμα με τον κινητήρα του σε λειτουργία και οταν γίνει η πρώτη επαφή προσέχουμε
να μην ακουμπίσουν οι δύο ακρες και δημιουργηθεί σπινθήρας.
Οταν φθάσουμε στην δεύτερη μπαταρία του οχήματος που εχει μείνει απο ρευμα τοποθετούμε το αρνητικό (μπλέ) και μετα το θετικό (κόκκινο).
Φροντίζουμε να εχουμε απομακρύνει το κάλυμα απο τον πόλο για να πιάσει η δαγκάνα σωστα σε ολο τον πόλο πριν κάνουμε οτιδήποτε
διότι εαν δεν το εχουμε κάνει και πλησιάσουμε με τα καλώδια με ρεύμα και ειναι καλυμένοι οι πόλοι κινδυνεύουμε να ξεχαστούμε
να πιάσουμε με το ενα χέρι και τα δύο καλώδια για να ελευθερώσουμε τους πόλους και να δημιουργήσουμε βραχυκύκλωμα.
Μόλις ακουμπίσουμε τα καλώδια βαζουμε εμπρός.
Υπάρχει περίπτωση να ειναι τόσο ξεληγωμένη η μπαταρία που να χρειαστεί προσπάθεια στον κινητήρα για να γυρίσει και να χρειαστεί και ο απέναντι να πατήσει
λίγο γκάζι να ανεβάσει στροφές μήπως και εκείνη ειναι με χαμηλη ποσότητα και δεν εχει δύναμη.
Οταν ολα πάνε καλά βγάζουμε τα καλώδια με προσοχή και απο τα δύο οχήματα για να μήν ακουμπήσουν μεταξύ τους.
thanos έγραψε:και επιτρέπεται το σπρώξιμο του αυτοκινητου για βενζινοκίνητο κινητήρα η καλό ειναι να αποφεύγεται;
Ολα τα καταλυτικά με οδηγία του κατασκευαστή δεν πρέπει να παιρνουν μπροστα σπρωχνοντας τα διότι δημιουργείται ζημιά στον καταλύτη και πιθανώς στον αισθητήρα λ.
Οταν ομως δεν εχουμε αλλο τρόπο συμφωνώ με τον Ultimo με δευτέρα η τρίτη σε λίγο κατηφόρα δεν θα πιστεύω να δημιουργήσει πρόβλημα.
Ελπίζω να βοήθησα.