
Πινακίδα σε αυτοκίνητο
-
rasPUTIN
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 5641
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6976
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Πινακίδα σε αυτοκίνητο
Τι είναι αυτό Haridimos? Δεν φαίνεται τίποτε!
-
enias
- Δημοσιεύσεις: 2050
- Εγγραφή: 10 Ιούλ 2010, 16:46
Re: Πινακίδα σε αυτοκίνητο
Απ' οτι δείχνει είναι απο φόρουμ. Haridime, κατέβασέ την αποθήκευσέ την αλλού μετα δώσε το άλλο λινκ.
Αινείας
-
rasPUTIN
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 5641
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Re: Πινακίδα σε αυτοκίνητο
Στραβοὶ εἶστε; Μιὰ χαρὰ φαίνεται.
ΥΓ: διόρθωσα τὸ link.

ΥΓ: διόρθωσα τὸ link.
Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6976
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
-
UltiMo_
- Δημοσιεύσεις: 4673
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Πινακίδα σε αυτοκίνητο
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
-
erling
- Δημοσιεύσεις: 1880
- Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54
Re: Πινακίδα σε αυτοκίνητο
Τι θέλει να πει ο ποιητής; Πως το ρευστό το έχει ο/η σύζυγος;
- Το blog μου"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
-
rasPUTIN
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 5641
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Re: Πινακίδα σε αυτοκίνητο
Ὄτι τοῦ τὰ τρώει ἠ σύζυγος;erling έγραψε:Τι θέλει να πει ο ποιητής; Πως το ρευστό το έχει ο/η σύζυγος;
Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
-
erling
- Δημοσιεύσεις: 1880
- Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54
Re: Πινακίδα σε αυτοκίνητο
Μα δεν βλέπουμε το φύλο του οδηγού....
- Το blog μου"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6976
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00