UltiMo_ έγραψε:Πάντως παιδιά είναι πολύ εκνευριστικό να προσπαθεί λεωφορείο, να προσπεράσει ποδήλατο. Λόγω όγκου και κυρίως πλάτους του λεωφορείου, και της ευαίσθητης φύσης του ποδηλάτη που είναι εκτεθειμένος σε κάθε κίνδυνο, δεν σε βλέπει, δεν έχει καθρέφτες και δεν είναι υποχρεωμένος να έχει γνώσεις του ΚΟΚ, η όλη η διαδικασία είναι αρκετά αγχωτική και χρονοβόρα. Ειδικά σε συνδυασμό με το γεγονός οτι κάνεις και κάποια δουλειά. πχ δεν μπορείς να τον προσπεράσεις πάνω σε στάση, γιατι δε θα πάρεις/αφήσεις τον κόσμο.
Ζορίζεσαι στην τελική, τον περνάς με τα χίλια ζόρια και με προσοχή απεριόριστη, μέχρι που όπως είναι λογικό, σταματάς μετά απο λίγο σε κόκκινο φανάρι. Τσουπ, το ποδήλατο, σε προσπερνάει, περνώντας με κόκκινο. Σε 5 δευτερόλεπτα που θα τον φτάσεις, πρέπει πάλι να αρχίσεις την ίδια αγχωτική διαδικασία απο την αρχή. Μέχρι που θα σταματήσεις σε μια στάση, οπότε ΤΣΟΥΠ. Να το πάλι το ποδήλατο. Πάλι μπροστά σου. Πάλι πρέπει να ξεκινήσεις την επώδυνη διαδικασία απο το μηδέν. Τον σφάζεις μετά ή δεν τον σφάζεις?
oποιος δεν μπορεί να διαχειριστεί την κατάσταση που περιγράφεις με ψυχραιμία ας αλλάξει επάγγελμα
δηλαδη τι να γίνει;
να απαγορευτεί η χρήση ποδηλάτου σε δρόμους που υπάρχουν λεωφορεία εντός των πόλεων;
αν ο ποδηλάτης παντως τυχαίνει να εχει διπλωμα οδήγησης οφείλει να έχει γνώσεις του ΚΟΚ
εξ ου και το γεγονός, οτι αν εχεις πιεί και εισαι με ποδήλατο, σε ορισμένες χώρες, εχεις επιπτώσεις ανάλογες με οδηγού ΙΧ!