Αλκοτέστ
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6973
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Αλκοτέστ
Καλώς ήρθες στις συζητήσεις μας kalikatzar0s. Προσωπικά δεν δεν είμαι επαγγελματίας. Πρόσφατα όμως είχα αυτή την συζήτηση με φίλο ταξιτζή τον οποίο ενημέρωσε το σωματείο τους ή κάτι τέτοιο πως για τους επαγγελματίες το 0% ισχύει ότι και αν οδηγούν. Αυτό φυσικά με κάθε επιφύλαξη.
-
erling
- Δημοσιεύσεις: 1880
- Εγγραφή: 03 Αύγ 2010, 09:54
Re: Αλκοτέστ
Το θέμα είναι τι γραφει ο ΚΟΚ που δεν τον έχω εδω.
Αν λέει οδηγός με πχ Γ, τότε είναι ανεξάρτητα από τι οδηγεί.
Αν λέει οδηγός με πχ Γ, τότε είναι ανεξάρτητα από τι οδηγεί.
- Το blog μου"Αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω?"