
(Την πινακίδα την έσβησα εγώ, για ευνόητους λόγους)

Aν δεν έσβηνες την πινακίδα υπήρχε περίπτωση να σου βρίσκαμε και το νούμερο του κινητού της
Την έσβησα για να μην βρεί μετά εκείνη το δικό μου, και έχουμε άλλα!arsenarg έγραψε:Aν δεν έσβηνες την πινακίδα υπήρχε περίπτωση να σου βρίσκαμε και το νούμερο του κινητού της
Νὰ ξέρεις ποιὰ νὰ βλαστημᾶς ἄμα κάνει τὴν μιὰ μ*λ*κία μετὰ τὴν ἄλλη.enias έγραψε:Άμα δεν έχει και το τηλ, τι να το κάνω σκέτο το όνομα ρε κοπέλα μου;![]()
http://img249.imageshack.us/i/eyhc.jpg
(Την πινακίδα την έσβησα εγώ, για ευνόητους λόγους)