Η απάτη της ηλεκτροκινήσεως

Είδατε κάτι στραβό και ανάποδο και θέλετε να το πείτε? Εδώ μπορείτε...
Απάντηση
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5641
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Η απάτη της ηλεκτροκινήσεως

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Εικόνα


Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Στραβά και ανάποδα...”