Formula 1 2025

Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με την Formula 1...
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3943
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2025

Δημοσίευση από Johnny »

Gp Βελγίου 2025

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

O Oscar Piastri κατέκτησε τη νίκη στο Βελγικό Grand Prix, η εκκίνηση του οποίου καθυστέρησε κατά 80 λεπτά εξαιτίας της έντονης βροχής που ξεκίνησε να πέφτει στην πίστα του Spa λίγο πριν το σβήσιμο των πράσινων φώτων.

Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Lando Norris, ο οποίος έχασε την πρωτοπορία του αγώνα κατά μήκος της ευθείας Kemmel από τον Αυστραλό teammate του, και παρότι επέλεξε διαφορετική στρατηγική στην επιλογή των σλικ ελαστικών -όταν στέγνωσε η πίστα- δεν κατάφερε να προκαλέσει τον Piastri για τη νίκη, εξαιτίας 2-3 λαθών του που του κόστισαν χρόνο.

Στο τρίτο σκαλί του ανέβηκε ο Charles Leclerc, εκμεταλλευόμενος το αναβαθμισμένο πακέτο της Ferrari, κρατώντας πίσω του για όλη τη διάρκεια του αγώνα τον Max Verstappen.

Αυτή ήταν η 6η φετινή νίκη του Piastri, επεκτείνοντας το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα οδηγών από τον Norris στους 16 βαθμούς, με την αφοσίωση του Αυστραλού στους πρώτους γύρους ήταν τόσο σπουδαία που ολοκλήρωσε την προσπέραση πολύ πριν από τη ζώνη φρεναρίσματος του Les Combes και στη συνέχεια κατάφερε να χτίσει μια σταθερή διαφορά.

Με την πίστα να έχει στεγνώσει ουσιαστικά, ο Piastri μπήκε στα pits στον 12ο γύρο για να τοποθετήσει τη μεσαία γόμα των ελαστικών, με τον Norris να αναγκάζεται να μπαίνει για τη δικιά του αλλαγή έναν γύρο αργότερα, για να τοποθετήσει τη σκληρή γόμα. Όταν βγήκε ξανά στην πίστα, ο Βρετανός βρέθηκε εννέα δευτερόλεπτα πίσω από τον Piastri.

Παρά το γεγονός ότι έπρεπε να διαχειριστεί τη μαλακότερη γόμα του, ο Piastri διατήρησε μια καλή διαφορά, η οποία μειώθηκε μόνο στους τελευταίους γύρους στα 3,1 δευτερόλεπτα, αλλά ένα μικρό λάθος του Norris στη La Source στον προτελευταίο γύρο σήμαινε ότι η διαφορά διευρύνθηκε στα 3,4 δευτερόλεπτα με το πέσιμο της καρό σημαίας.

Οι δύο διεκδικητές του τίτλου ήταν πολύ μπροστά από τον Charles Leclerc, με τον οδηγό της Ferrari να τερματίζει 20 δευτερόλεπτα πίσω από τον Piastri, αλλά κρατώντας τον νικητή του Sprint του Σαββάτου, Max Verstappen, σε όλη τη διάρκεια του αγώνα πίσω του, με τον οδηγό της Red Bull να τερματίζει μόλις 1,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Μονεγάσκο, στην 4η θέση.

Ο George Russell είχε έναν μοναχικό αγώνα για να φέρει την Mercedes του στην 5η θέση, έχοντας προσπεράσει τον Alex Albon νωρίς στον αγώνα, με τον οδηγό της Williams να επιβιώνει από τη συνεχή πίεση του Lewis Hamilton στο δεύτερο μισό του αγώνα για να τερματίσει 6ος.

Ο Hamilton ήταν ο πρώτος οδηγός που έβαλε τα σλικ ελαστικά και κατάφερε να ανέβει 11 θέσεις, και παρότι εκκίνησε από το pit lane κατάφερε να τερματίσει τελικά 7ος. Ακολούθησε η Racing Bulls του Liam Lawson και η Sauber του Gabriel Bortoleto, πουκατέλαβαν την 8η και 9η θέση αντίστοιχα, με την Alpine του Pierre Gasly να παίρνει τον τελευταίο βαθμό που προσφέρεται στην 10η θέση, αφού ηγήθηκε ενός “τρένου DRS” για μεγάλο μέρος του αγώνα.


Εικόνα


Οδηγός του αγώνα

Η 7η θέση μπορεί να μην ακούγεται σαν ένα καλό αποτέλεσμα για έναν επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, αλλά όταν βλέπεις ο Lewis Hamilton ξεκίνησε 18ος στο Spa μετά από μια κάκιστη επίδοση στις κατατακτήριες, η ψήφος του κοινού τον τίτλο του οδηγού της ημέρας έχει απόλυτο νόημα.

Κανείς δεν κέρδισε περισσότερες θέσεις στο Βελγικό Γκραν Πρι που επικράτησαν μεικτές συνθήκες από τον οδηγό της Ferrari, ο οποίος έκανε αμέτρητες προσπεράσεις στις δύσκολες συνθήκες των πρώτων γύρων.

Αναγνωρίστηκε δεόντως το εξαιρετικό του επίτευγμα και ψηφίστηκε ως ο οδηγός του αγώνα, και πιο συγκεκριμένα, ο 40χρονος Hamilton συγκέντρωσε το 38,8% των ψήφων, για να ακολουθήσει ο Oscar Piastri με 10,6%, ο Charles Leclerc με 9,6%, ο Lando Norris με 6,7%, και ο Alex Albon με 6,3%.

Ταχύτερος γύρος

Ο Kimi Antonelli σημείωσε τον ταχύτερο γύρο (1:44,861) στον 32ο γύρο του αγώνα, αλλά φέτος ακυρώθηκε η επιβράβευση του ενός επιπλέον βαθμού από την FIA. Δεύτερος ταχύτερος ήταν ο Nico Hulkenberg (1:45,068), και τρίτος ο Lando Norris (1:45,257).

Επόμενος αγώνας

Μετά τη διακοπή τριών εβδομάδων, το πρόγραμμα της Formula 1 έχει δύο συνεχόμενους αγώνες που θα οδηγήσει στο καλοκαιρινό διάλειμμα. Έτσι, από το Βέλγιο μεταφέρεται στην Ουγγαρία και το πλήρως ανακαινισμένο Hungaroring, με το Grand Prix να διεξάγεται το τριήμερο 1 με 3 Αυγούστου.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3943
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2025

Δημοσίευση από Johnny »

Gp Ουγγαρίας 2025

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


O Lando Norris κατέκτησε τη νίκη στο 40στό Ουγγρικό Grand Prix μετά από μια φανταστική οδήγηση και διαφορετική στρατηγική από τον teammate του, Oscar Piastri, ο οποίος τον πίεσε σημαντικά στους τελευταίους γύρους, αλλά δεν κατάφερε να τον προσπεράσει. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο George Russell, μια θέση που ήρθε μετά από μάχη με τον Charles Leclerc για αρκετούς γύρους.

Αυτή ήταν η 5η φετινή νίκη του 25χρονου Βρετανού και η 9η συνολικά στην Formula 1, που τον βοήθησε να κλείσει σημαντικά την απόσταση από τον Αυστραλό στο πρωτάθλημα οδηγών, στους μόλις 9 βαθμούς πριν από τις καλοκαιρινές διακοπές, ενώ ταυτόχρονα ήταν η 200στή νίκη στην υπερπλούσια ιστορία της McLaren στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο polesitter, Charles Leclerc, έκανε μια δυνατή εκκίνηση, επιτρέποντας του να δημιουργήσει ένα σταθερό προβάδισμα έναντι του Piastri, που τον ακολουθούσε στη 2η θέση κατά τα πρώτα στάδια του αγώνα. Ο Μονεγάσκος διατήρησε την πρωτοπορία του αγώνα κατά τη διάρκεια του πρώτου γύρου των pit stop, παρά την προσπάθεια του Piastri για το undercut.

Ωστόσο, η εικόνα άρχισε να εξελίσσεται διαφορετικά με την εξέλιξη του αγώνα και εναλλακτικές στρατηγικές έπαιξαν μεταξύ των πρωτοπόρων, με τον Leclerc και τον Piastri να επιλέγουν να κάνουν δύο pit stops, και να βρίσκονται πίσω από τον Norris, ο οποίος επέλεξε να κάνει μία στάση κρατώντας τη σκληρή γόμα των ελαστικών για σχεδόν 40 γύρους από τους 70 συνολικούς.

Με τα σκληρά ελαστικά, ο ρυθμός του Leclerc έπεσε κατακόρυφα, με τον πιο γρήγορο Piastri να κυνηγάει τον Norris για την πρωτοπορία. Ωστόσο, παρά τις προσπάθειες στα φρένα για την πρώτη στροφή της πίστας, ο Piastri δεν μπόρεσε να βρει τρόπο να προσπεράσει την McLaren του Βρετανού και τελικά είδε 2ος την καρό σημαία, μόλις 0,698 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή.

Ο George Russell κατέλαβε την τρίτη θέση για την Mercedes, έχοντας προσπεράσει τον Leclerc που δυσκολευόταν σημαντικά με τη σκληρή γόμα, με τον Μονεγάσκο να αρκείται με την 4η θέση σε ένα απογοητευτικό δεύτερο μισό του αγώνα. Επιπλέον, ο Μονεγάσκος έλαβε ποινή πέντε δευτερολέπτων για αντιδεοντολογική οδήγηση κατά τη διάρκεια της μάχης του με τον Russell.

Ο Fernando Alonso σημείωσε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για τον εαυτό του και την Aston Martin, με την κατάκτηση της 5ης θέσης, σηματοδοτώντας ένα πολύτιμο τερματισμό με διπλούς βαθμούς για την ομάδα, καθώς ο Lance Stroll πέρασε τη γραμμή τερματισμού από την 7η θέση. Ανάμεσά τους ήταν ο Gabriel Bortoleto της Sauber, σηματοδοτώντας μια ακόμη εντυπωσιακή εμφάνιση από τον πρωτοεμφανιζόμενο Βραζιλιάνο.

Ο Liam Lawson ήταν 8ος για την Racing Bulls, ακολουθούμενος από την Red Bull του Max Verstappen, ο οποίος είχε μια πολύ δύσκολη μέρα καθώς τερμάτισε μόλις 9ος. Ο Ολλανδός είναι επίσης υπό έρευνα για ένα περιστατικό με τον Lewis Hamilton, το οποίο είδε τον οδηγό της Ferrari να βγαίνει εκτός πίστας.

Οδηγός του αγώνα

Ο νεαρός Βραζιλιάνος αποδεικνύεται εντυπωσιακός στην πρώτη του χρονιά στην Formula 1. Εκκινώντας από την 7η θέση, ο Bortoleto κατάφερε να κάνει να “δουλέψει” η στρατηγική του ενός pit stop στον αγώνα της Βουδαπέστης, παλεύοντας σκληρά και διαχειριζόμενος τα ελαστικά του.

Το αποτέλεσμα ήταν η 6η θέση, η καλύτερη στην καριέρα του, και αυτό αναγνωρίστηκε αφού ψηφίστηκε ο οδηγός του αγώνα. Πιο συγκεκριμένα, ο 20χρονος Bortoleto συγκέντρωσε το 18,8% των ψήφων, για να ακολουθήσει ο Fernando Alonso με 18,3%, ο Charles Leclerc με 15,2%, ο Lando Norris με 9,8%, και ο Oscar Piastri με 7,7%.

Ταχύτερος γύρος


Ο George Russell σημείωσε τον ταχύτερο γύρο (1:19.409) στον 45ο γύρο του αγώνα, αλλά φέτος ακυρώθηκε η επιβράβευση του ενός επιπλέον βαθμού από την FIA. Δεύτερος ταχύτερος ήταν ο Oscar Piastri (1:19.412), και τρίτος ο Max Verstappen (1:19.576).

Επόμενος αγώνας


Μετά από δύο συνεχόμενους αγώνες, η Formula 1 κάνει το αναγκαίο και αναγκαστικό καλοκαιρινό διάλειμμα του Αυγούστου, με τον επόμενο αγώνα να διεξάγεται στην Ολλανδία και την πίστα του Zandvoort, το τριήμερο 29 με 31 Αυγούστου.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3943
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2025

Δημοσίευση από Johnny »

GP ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ 2025


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Ο Oscar Piastri κατέκτησε μια πολύ άνετη και παράλληλα εξαιρετικά σημαντική νίκη στο σχετικά δραματικό Ολλανδικό Grand Prix που -σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη του teammate του, Lando Norris- τον καθιστά πλέον το μεγάλο φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου, καθώς η διαφορά τους στο πρωτάθλημα οδηγών εκτοξεύτηκε στους 34 βαθμούς.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Max Verstappen, δίνοντας μεγάλη χαρά στο κοινό της πατρίδας του, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Isack Hadjar, κατακτώντας το πρώτο του βάθρο στη Formula 1 στην πρώτη του σεζόν στο σπορ, κάνοντας τον 5ο νεαρότερο οδηγό στην ιστορία που ανεβαίνει στο βάθρο.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, οι δύο οδηγοί της McLaren έκαναν καλή εκκίνηση με τον Piastri να διατηρεί την πρώτη θέση από την pole position, με τον Αυστραλό να χτίζει διαφορά από τον Max Verstappen, αφού η Red Bull είχε προσπεράσει τον Norris νωρίς στον 1ο γύρο, καθώς είχε τη μαλακή γόμα. Ο Norris, ωστόσο, ανέκτησε εύκολα τη θέση του και οι δύο οδηγοί της ομάδας του Woking φαινόταν ότι θα είχαν έναν εύκολο “1-2”.

Ωστόσο, ο βαρετός -μέχρι τότε- αγώνας στη συνέχεια πήρε μια δραματική τροπή, όταν βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας από την εγκατάλειψη του Lewis Hamilton, ο οποίος χτύπησε τις μπαριέρες στον 23ο γύρο, οδηγώντας σε μια έντονη δράση στα pits. Η McLaren έφερε και τους δύο οδηγούς της για αλλαγή ελαστικών, οι οποίοι κατάφεραν να διατηρήσουν τη θέση τους.

Ο Norris συνέχισε να κυνηγάει τον teammate του από εκεί, και παρά το δεύτερο αυτοκίνητο ασφαλείας μετά από μια σύγκρουση μεταξύ του Charles Leclerc και του Kimi Antonelli που έθεσε και τη δεύτερη Ferrari εκτός αγώνα, η μάχη φαινόταν να είναι ακόμα ανοιχτή, καθώς ο αγώνας έμπαινε στα τελευταία του στάδια.

Όλα, όμως, άλλαξαν όταν άρχισε να βγαίνει καπνός από την McLaren του Norris λίγους γύρους πριν το τέλος, αναγκάζοντάς τον να εγκαταλείψει στην άκρη της πίστας. Καθώς ο Βρετανός ήταν εξαιρετικά απογοητευμένος, ακολούθησε μια τελευταία φάση του αυτοκινήτου ασφαλείας, στην οποία ο Piastri κράτησε την 1η θέση από τον Verstappen και σφράγισε την 7η νίκη του σε Grand Prix της σεζόν και την 9η στην καριέρα του, ισοφαρίζοντας τον Mark Weber για τις περισσότερες νίκες Αυστραλού στην F1.

Ο George Russell κατέλαβε την 4η θέση για την Mercedes, ενώ ο Alex Albon έφερε την Williams στην 5η θέση, έχοντας ξεκινήσει από την 15η θέση. Ο Ollie Bearman ήταν εντυπωσιακός με την Haas του και πέρασε τη γραμμή τερματισμού στην 6η θέση, παρότι ξεκίνησε από το pit lane, αλλά η αμερικανική ομάδα ακολούθησε στρατηγική ενός pit stop.

Ακολούθησε η Aston Martin, με τη βρετανική ομάδα να σημειώνει διπλό τερματισμό στους βαθμούς, καθώς οι Lance Stroll και Fernando Alonso κατέλαβαν την 7η και 8η θέση, αντίστοιχα. Ο Yuki Tsunoda πήρε δύο βαθμούς για την Red Bull από την 9η θέση, ενώ ο Esteban Ocon έφερε την έτερη Haas στους βαθμούς, συμπληρώνοντας την πρώτη δεκάδα.

Οδηγός του αγώνα

Τι Σαββατοκύριακο για τον rookie της Racing Bulls. Μετά από την 4η θέση, την καλύτερη στην καριέρα του, στις κατατακτήριες, ο Isack Hadjar τα πήγε ακόμα καλύτερα στον αγώνα στην πίστα του Zandvoort, με τον νεαρό Γάλλο να οδηγεί εξαιρετικά ψύχραιμα παρότι βρισκόταν πάντα σε άμυνα, είτε από τον Charles Leclerc, είτε από τον George Russell.

Επιπλέον, έπρεπε να διαχειριστεί τα τρία αυτοκίνητα ασφαλείας και τις επανεκκινήσεις, κάτι που έκανε με τον καλύτερο τρόπο και εξασφάλισε το πρώτο του βάθρο στην F1. Αυτό έκανε τον Isack Hadjar να ψηφιστεί ο οδηγός του αγώνα, κατακτώντας το 38,6% των ψήφων, για να ακολουθήσει ο Max Verstappen με 8,7%, ο Charles Leclerc με 8,1%, ο Oscar Piastri με 6,8%, και ο Lando Norris με 5,9%.

Ταχύτερος γύρος

Ο Oscar Piastri σημείωσε τον ταχύτερο γύρο (1:12.271) στον 60ο γύρο του αγώνα, αλλά φέτος ακυρώθηκε η επιβράβευση του ενός επιπλέον βαθμού από την FIA. Δεύτερος ταχύτερος ήταν ο Lando Norris (1:12.379), και τρίτος ο Max Verstappen (1:12.921).

Επόμενος Αγώνας

Χωρίς καμία διακοπή, η Formula 1 μεταφέρεται από την Ολλανδία για τον δεύτερο αγώνα στην Ιταλία και την πίστα της Monza, με το Ιταλικό GP να διεξάγεται 5 με 7 Σεπτεμβρίου.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3943
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2025

Δημοσίευση από Johnny »

Gp Monza - Italy 2025

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Ο Max Verstappen κυριάρχησε στην πίστα της Monza και κατέκτησε μια εξαιρετικά εύκολη νίκη στο Ιταλικό GP, η οποία γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακή στην αδιαμφισβήτητη φετινή κυριαρχία της McLaren. Ο Ολλανδός είδε την καρό σημαία σχεδόν 20 δευτ. μπροστά από τον Lando Norris, με τον Oscar Piastri να ακολουθεί σχεδόν 1,5 δευτ. πίσω του, ολοκληρώνοντας το βάθρο.

Να σημειωθεί πως ο Verstappen έσπασε το ρεκόρ για τη νίκη στον ταχύτερο αγώνα της F1 όλων των εποχών, αφού ο οδηγός της Red Bull κατέκτησε την καρό σημαία σε 1 ώρα 13 λεπτά και 24,325 δευτερόλεπτα. Το ρεκόρ για τον ταχύτερο αγώνα της F1 όλων των εποχών κατείχε προηγουμένως ο Michael Schumacher, ο οποίος είχε κερδίσει το Ιταλικό GP του 2023 με μέση ταχύτητα 250 χλμ/ώρα σε 1 ώρα, 14 λεπτά και 19,838 δευτερόλεπτα.

Ο οδηγός της Red Bull μετέτρεψε την pole position σε νίκη, παρότι έχασε την πρωτοπορία μετά από μια δραματική εκκίνηση. Οι Verstappen και Norris συγκρούστηκαν σχεδόν αμέσως μόλις έσβησαν τα φώτα, πλησιάζοντας ο ένας τον άλλον στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, πριν ο Ολλανδός παρακάμψει το πρώτο σικέιν για να διατηρήσει το προβάδισμα.

Ενώ ο Verstappen παραχώρησε τη θέση στον Norris στην αρχή του δεύτερου γύρου για να αποφύγει μια πιθανή ποινή, σύντομα επέστρεψε στην ουρά του αντιπάλου του και χρειάστηκε μόνο μερικούς γύρους ακόμα για να ανακτήσει την 1η θέση και διαλύσει τον ανταγωνισμό.

Από εκεί και πέρα, ο Verstappen φάνηκε να έχει τα πάντα υπό έλεγχο, διαχειριζόμενος τη διαφορά από τις δύο McLaren στα πρώτα τους stints, μπαίνοντας στα pit νωρίτερα από τους Norris και Piastri για να ενισχύσει αυτό το πλεονέκτημα και στη συνέχεια φτάνοντας στην καρό σημαία.

Ενώ ο αγώνας του Verstappen μέχρι τον τερματισμό ήταν σχετικά ήρεμος, εν μέσω επαναλαμβανόμενων μηνυμάτων από το pit wall της Red Bull για την αποφυγή περιττών κινδύνων, το δράμα αναπτύχθηκε στην McLaren όταν ένα αργό pit stop του Norris επέτρεψε στον teammate του Piastri να περάσει στη δεύτερη θέση.

Δεδομένων των ασυνήθιστων συνθηκών, η McLaren ζήτησε από τον Piastri να αφήσει τον Norris να προσπεράσει, και μετά από αυτό ήταν ελεύθεροι να μονομαχήσουν. Ήταν μια εντολή που αρχικά αμφισβήτησε ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος, αλλά τελικά υπάκουσε, χάρη σε μια καλά ενορχηστρωμένη αλλαγή θέσεων.

Ο Piastri συμβιβάστηκε με την 3η θέση του βάθρου, πράγμα που σημαίνει ότι η διαφορά του σε βαθμούς από τον Norris μειώθηκε από 34 σε 31, με τον Charles Leclerc να βρίσκεται λίγα δευτερόλεπτα πιο πίσω με την Ferrari, στην 4η θέση, με τα όνειρα των Tifosi για μια νίκη εντός έδρας ή ακόμα και ένα βάθρο να μην υλοποιούνται φέτος.

Ο George Russell πραγματοποίησε άλλη μια καλή οδήγηση με την Mercedes του για να τερματίσει εκεί που ξεκίνησε στην 5η θέση, ενώ ο Lewis Hamilton ανέκαμψε από την ποινή των πέντε θέσεων για να διασχίσει τη γραμμή τερματισμού από την 6η θέση, και τουλάχιστον να δώσει στη Scuderia ένα σταθερό διπλό τερματισμό στους βαθμούς.

Μετά από μια δύσκολη περίοδο κατατακτήριων, ο Alex Albon χάρισε στην Williams μερικούς σημαντικούς βαθμούς στη μάχη του midfield με μια καλή ανάκαμψη για να τερματίσει στην 7η θέση, ακολουθούμενος από τον εξαιρετικό και πάλι Gabriel Bortoleto και την άλλη Mercedes του Kimi Antonelli, ο οποίος εκτέλεσε ποινή πέντε δευτερολέπτων για μη σωστή οδήγηση.

Ο Isack Hadjar τερμάτισε στους βαθμούς για έναν ακόμα αγώνα, καθώς μετέτρεψε την εκκίνηση του από το pit lane σε 10η θέση, αφήνοντας πίσω την Williams του Carlos Sainz.


Εικόνα


Οδηγός του αγώνα

Μετά από έναν εκπληκτικό γύρο που του έδωσε την pole position στις κατατακτήριες -τον ταχύτερο που έχει καταγραφεί ποτέ στην πίστα της Monza- ο Max Verstappen τα πήγε ακόμα καλύτερα στον αγώνα, κερδίζοντας το ταχύτερο Grand Prix στην ιστορία της Formula 1.

Οι αντίπαλοί του στη McLaren, όντας κυρίαρχοι για το μεγαλύτερο μέρος της σεζόν, δεν μπόρεσαν καν να τον πλησιάσουν, καθώς ο σταρ της Red Bull πήρε την καρό σημαία σχεδόν 20 δευτερόλεπτα μπροστά. Δεν είναι περίεργο που ψηφίστηκε ως ο οδηγός του αγώνα, κατακτώντας το 29,4% των ψήφων, για να ακολουθήσει ο Lewis Hamilton με 17%, ο Charles Leclerc με 10%, ο Lando Norris με 8%, και ο Alex Albon με 5.7%.

Ταχύτερος γύρος

Ο Lando Norris σημείωσε τον ταχύτερο γύρο (1:20.901) στον 53ο και τελευταίο γύρο του αγώνα, αλλά φέτος ακυρώθηκε η επιβράβευση του ενός επιπλέον βαθμού από την FIA. Δεύτερος ταχύτερος ήταν ο Max Verstappen (1:21.003), και τρίτος ο Oscar Piastri (1:21.245).

Επόμενος Αγώνας

Μετά από δύο συνεχόμενους αγώνες, η Formula 1 κάνει το καθιερωμένο διάλειμμα δύο εβδομάδων και επιστρέφει με το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν στους δρόμους της πρωτεύουσας του, το Μπακού, που θα διεξαχθεί στις 19 με 21 Σεπτεμβρίου.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3943
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2025

Δημοσίευση από Johnny »

Gp Azerbaijan 2025

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Ο Max Verstappen ήταν ο νικητής του Grand Prix στο Αζερμπαϊτζάν, με τον οδηγό της Red Bull να είναι ο απόλυτος κυρίαρχος του αγώνα καθώς δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο , ενώ δεν έχασε ποτέ την πρωτοπορία αυτού.

Στη δεύτερη θέση του βάθρου ανέβηκε ο George Russell με μια πολύ μεστή και ουσιώδης οδήγηση, εκμεταλλευόμενος στο έπακρο την στρατηγική της Mercedes. Η έκπληξη του αγώνα ήρθε από τον φανταστικό Carlos Sainz, ο οποίος ανέβηκε για πρώτη φορά με την ομάδα της Williams στο βάθρο, αφήνοντας στην άκρη τα ατυχή αποτελέσματα των τελευταίων αγώνων.

Αυτή ήταν 67η συνολικά νίκη, η τέταρτη φετινή και η δεύτερη νίκη στη σειρά για τον Verstappen, που σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη του πρωτοπόρου της βαθμολογίας του πρωταθλήματος οδηγών, Oscar Piastri, αλλά και την -μόλις- 7η θέση του Lando Norris, κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει τον Ολλανδό από τη μάχη για τον φετινό τίτλο.

Πιο συγκεκριμένα, ο Verstappen απέχει 44 βαθμούς από τον Norris και 69 από τον Piastri, με τον Norris να μειώνει τη διαφορά από τον Piastri στους 25 βαθμούς, παρότι είχε την ευκαιρία για κάτι καλύτερο μετά το σπάνιο λάθος και εγκατάλειψη του πρωτοπόρου του πρωταθλήματος οδηγών στον πρώτο γύρο.

Ο Verstappen δεν έχασε ποτέ την πρωτοπορία από την πίστα στους δρόμους του Μπακού, προηγούμενος και στους 51 γύρους και κερδίζοντας με πάνω από 14 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Russell. Το βάθρο του Sainz ήταν το πρώτο του για την Williams, αλλά και το πρώτο της ομάδας του Grove από το 2017 και τον Lance Stroll.

Ο Kimi Antonelli έχασε οριακά το τελευταίο σκαλί του βάθρου, έχοντας κάνει έναν πολύ καλό αγώνα, χάρη στην εξαιρετική άμυνα του Ισπανού. Η μάχη για την πέμπτη θέση ήταν σκληρή, και τελικά την κατέκτησε ο Liam Lawson, σημειώνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα στην καριέρα του, με τον οδηγό της Racing Bulls να αφήνει πίσω του τον Yuki Tsunoda, παρά την έντονη πίεση που άσκησε στο τέλος στον Νεοζηλανδό. Ωστόσο, αυτό ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα του Ιάπωνα οδηγού για την Red Bull.

Ο Norris τερμάτισε έβδομος, ήτοι στην ίδια θέση που ο οδηγός της McLaren εκκίνησε, καθώς δυσκολεύτηκε να βρει ρυθμό και να κάνει προσπεράσεις. Ο Βρετανός, ο οποίος έπεσε στην ένατη θέση σε μια στιγμή του αγώνα, δεν μπόρεσε να προσπεράσει τον Tsunoda στον τελευταίο γύρο και μείωσε το προβάδισμα του Piastri στην κούρσα του τίτλου κατά μόλις έξι βαθμούς.

Αυτό συνέβη αφού ο Αυστραλός υπέστη έναν καταστροφικό πρώτο γύρο, κάνοντας άκυρη εκκίνηση, στη συνέχεια ενεργοποίησε το σύστημα anti-stall και από την 9η θέση έπεσε τελευταίος, ενώ στην 5η στροφή του πρώτου γύρου εγκατέλειψε.

Ο Lewis Hamilton τερμάτισε μπροστά από τον teammate του, Charles Leclerc, σε μια δύσκολη μέρα για την Ferrari, αφού και οι δύο ξεκίνησαν χαμηλά στην κατάταξη και δεν είχαν την ταχύτητα για κάτι περισσότερο. Η δεύτερη Racing Bulls του Isack Hadjar ολοκλήρωσε την πρώτη δεκάδα.

Οδηγός του αγώνα

Δεν είχε πάντα την καλύτερη τύχη στην πρώτη του σεζόν με την Williams, αλλά στο Μπακού όλα αυτά ξεχάστηκαν, καθώς ο Carlos Sainz κατέκτησε το πρώτο του βάθρο για τη νέα του ομάδα.

Ο Ισπανός, μετά από έναν εξαιρετικό γύρο στις χθεσινές κατατακτήριες που τον έφερε στη δεύτερη θέση του grid, ολοκλήρωσε μια ώριμη, μετρημένη οδήγηση και κατέκτησε την τρίτη θέση στους αδυσώπητους δρόμους του Αζερμπαϊτζάν. Δεν είναι περίεργο που ψηφίστηκε ως ο οδηγός του αγώνα, κατακτώντας το 28,6% των ψήφων, για να ακολουθήσει ο Max Verstappen με 18,5%, ο George Russell με 8,3%, ο Lewis Hamilton με 8,3%, και ο Liam Lawson με 7,4%.

Ταχύτερος γύρος

Ο Max Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο γύρο (1:43,388) στον 50ο και προτελευταίο γύρο του αγώνα, αλλά φέτος ακυρώθηκε η επιβράβευση του ενός επιπλέον βαθμού από την FIA, πετυχαίνοντας το grand slam στο GP του Αζερμπαϊτζάν (pole position, προηγήθηκε σε κάθε γύρο του αγώνα, κέρδισε τον αγώνα και σημείωσε τον ταχύτερο γύρο κατά τη διάρκεια αυτού του Σαββατοκύριακου). Δεύτερο ταχύτερο γύρο “έγραψε” ο George Russell (1:43,754), και τον τρίτο ο Isack Hadjar (1:43,884).

Επόμενος αγώνας

Ακολουθεί μια ακόμα διακοπή δύο εβδομάδων, με την Formula 1 να ολοκληρώνει τους αγώνες στην Ευρώπη, καθώς το επόμενο Grand Prix διεξάγεται στους δρόμους της Σιγκαπούρης κάτω από το φως των προβολέων, στις 3 με 5 Οκτωβρίου.
Πηγή:autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3943
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2025

Δημοσίευση από Johnny »

Gp Σιγκαπούρης 2025

Εικόνα
Εικόνα


O George Russell πήρε μια ανέλπιστα εύκολη και κυρίαρχη νίκη στους δρόμους της Σιγκαπούρης, καθώς δεν αντιμετώπισε καμία ουσιαστική απειλή σε κανένα στάδιο του αγώνα από τον Max Verstappen.

Ο Ολλανδός είχε ένα μικρό πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων του μονοθέσιου του και εν τέλει ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, παρά την πίεση που δέχτηκε από τον Lando Norris τους τελευταίους γύρους του αγώνα. Με τη σειρά του, και ο Norris είχε “τραυματισμένο” μονοθέσιο, εξαιτίας της επαφής του στον πρώτο γύρο.

Οι βαθμοί της 3ης και 4ης θέση των Norris και Piastri ήταν αρκετοί, ούτως ώστε η McLaren να σφραγίσει το πρωτάθλημα κατασκευαστών του 2025 και για δεύτερη συνεχόμενη σεζόν. Αυτό είναι το 10ο συνολικά πρωτάθλημα της ομάδας του Woking στην πλούσια ιστορία της στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο Russell προηγήθηκε καθαρά εκμεταλλευόμενος το καθαρό σημείο του grid και έχοντας την pole position έστριψε πρώτος μετά την εκκίνηση, με τον Norris να χτυπάει στο πίσω μέρος της Red Bull του Verstappen και ως αποτέλεσμα να ακουμπήσει τους τροχούς του μονοθέσιου του teammate του, Piastri.

O Βρετανός κατάφερε στη συνέχεια να προσπεράσει τον Αυστραλό, παρότι εκκινούσε δύο θέσεις πίσω του. Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για την εξέλιξη του περιστατικού, με την ομάδα του να αναφέρει ότι θα το συζητήσουν εσωτερικά.

Ο Russell συνέχισε ανενόχλητος να προηγείται με μια επιβλητική απόδοση, με τον οδηγό της γερμανικής ομάδας να ήταν αλάνθαστος και να δει άνετα πρώτος την καρό σημαία, κατακτώντας τη δεύτερη νίκη του στη σεζόν και την 5η της καριέρας του.

Ο Verstappen έπρεπε να παλέψει για να κρατήσει τη 2η θέση καθώς ο Norris τον κυνηγούσε στα τελευταία στάδια του αγώνα, αλλά ο οδηγός της Red Bull αμύνθηκε καλά για να διατηρήσει τη θέση.

Συνεχίζοντας, ο Kimi Antonelli με μια δυνατή οδήγηση κατάφερε να τερματίσει 5ο, προσθέτοντας σημαντικούς βαθμούς για τη Mercedes, η οποία αύξηση τη διαφορά της από τη Ferrari στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Και αυτό γιατί ο Charles Leclerc τερμάτισε έκτος μπροστά από τον ομόσταυλό του στη Ferrari, Lewis Hamilton, στην 7η θέση. Ωστόσο, ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής υπερέβη τα όρια της πίστας μετά την πτώση της καρό σημαίας, ένα περιστατικό που θα διερευνηθεί μετά τον αγώνα.

Ο Fernando Alonso έχασε την ευκαιρία να προσπεράσει τον Hamilton στην ευθεία του τερματισμού, με τον οδηγό της Aston Martin να τερματίζει μόλις 0,416 δευτερόλεπτα πίσω του στην 8η θέση. Ο Oliver Bearman εξασφάλισε δύο βαθμούς για την Haas με την 9η θέση στην πρώτη του επίσκεψη στη Σιγκαπούτη, με τον Carlos Sainz να ανακάμπτει μετά τον διπλό αποκλεισμό της Williams από τις κατατακτήριες, συμπληρώνοντας την πρώτη δεκάδα.

Οδηγός του αγώνα

Μπορεί να είναι ο πιο έμπειρος οδηγός, αλλά δεν είναι μυστικό ότι ο Alonso εξακολουθεί να απολαμβάνει τους αγώνες του. Πουθενά δεν ήταν πιο ξεκάθαρο από ό,τι στους δρόμους της Σιγκαπούρης, όπου μια τυπικά μεστή οδήγηση από τον Ισπανό τον είδε να μετατρέπει την 10η θέση στην εκκίνηση σε 8η με το πέσιμο της σημαίας, παρά το κακό pit stop του που άφησε την Aston Martin του ακίνητη για πάνω από εννέα δευτερόλεπτα.

Δεν είναι περίεργο που ο 44χρονος οδηγός ψηφίστηκε ως ο οδηγός του αγώνα, κατακτώντας το 22,5% των ψήφων, για να τον ακολούθησε ο George Russell με 16,4%, ο Max Verstappen με 14,5%, ο Lando Norris με 8,7%, και ο Lewis Hamilton με 7,6%.

Ταχύτερος γύρος

Ο Lewis Hamilton σημείωσε τον ταχύτερο γύρο (1:33.808) στον 48ο γύρο του αγώνα, αλλά φέτος ακυρώθηκε η επιβράβευση του ενός επιπλέον βαθμού από την FIA. Δεύτερο ταχύτερο γύρο “έγραψε” ο Pierre Gasly (1:34.573), και τον τρίτο ο Carlos Sainz (1:34.963).

Επόμενος αγώνας

Με το πρωτάθλημα κατασκευαστών να “σφραγίζεται” από τη McLaren, απομένει να δούμε ποιος θα κατακτήσει αυτό των οδηγών, με τους Piastri, Norris και Verstappen να έχουν έξ ι αγώνες για να το διεκδικήσουν. Ακολουθεί μια ακόμα διακοπή δύο εβδομάδων, με το επόμενο Grand Prix να διεξάγεται στην Circuit of the Americas, στο Austin του Τέξας, στις 17 με 19 Οκτωβρίου.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3943
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2025

Δημοσίευση από Johnny »

Gp of America - Austin Texas


Εικόνα
Εικόνα


Ο Max Verstappen κατέκτησε σχετικά εύκολα αλλά εντυπωσιακά τη νίκη στο Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών, σημειώνοντας την πέμπτη του νίκη στη φετινή σεζόν. Ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull ξεκίνησε από την pole position και δεν άφησε περιθώρια αμφισβήτησης, τερματίζοντας πρώτος με διαφορά 7,9 δευτερολέπτων, και κάνει ότι περνάει από τα χέρια του για να αυξήσει σημαντικά την πίεση στους οδηγούς της McLaren ώστε να διεκδικήσει τον πέμπτο του πρωτάθλημα.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Lando Norris, με τον Βρετανό να παίρνει το μέγιστο που μπορούσε στην πίστα του Austin, προσπερνώντας τον Charles Leclerc στα τελευταία στάδια του αγώνα, και τον Μονεγάσκο να συμβιβάζεται με την τρίτη θέση, σε έναν αγώνα που είχε ένταση και στρατηγικό ενδιαφέρον.

Η στρατηγική του ενός pit stop εφαρμόστηκε από όλους τους οδηγούς, με τον Verstappen να διαχειρίζεται άψογα τα μαλακά ελαστικά του στους τελευταίους γύρους και να κρατά με άνεση την πρωτοπορία. Με αυτή του τη νίκη, την 4η στην πίστα της COTA για τον Verstappen, ο Ολλανδός πλησιάζει στους 40 βαθμούς τον Piastri στην κούρσα για το πρωτάθλημα οδηγών, ενώ ο Norris βρίσκεται μόλις 14 βαθμούς πίσω από τον teammate του.

Ο Lewis Hamilton είδε 4ος την καρό σημαία, παρότι αντιμετώπισε πρόβλημα με πιθανό κλατάρισμα στον τελευταίο γύρο. Ο Hamilton κατέχει πλέον το ανεπιθύμητο ρεκόρ της Ferrari, καθώς δεν έχει καταφέρει να ανέβει στο βάθρο με τα χρώματα της Scuderia για 19 αγώνες. Το προηγούμενο αρνητικό ρεκόρ το κατείχε ο Didier Peroni, που κατάφερε να ανέβει στο βάθρο των νικητών, όντας οδηγός της Ferrari, στον 19ο αγώνα του με την ιταλική ομάδα, στο GP του Σαν Μαρίνο το 1982.

Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Oscar Piastri, ήταν “άφαντος” και αφήνει πίσω του ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο με την 5η θέση στον αγώνα, διατηρώντας το προβάδισμά στο πρωτάθλημα οδηγών.

Στις υπόλοιπες θέσεις της δεκάδας, ο George Russell τερμάτισε 6ος, μπροστά από τον Yuki Tsunoda και τον Nico Hulkenberg. Ο Oliver Bearman χάρισε πολύτιμους βαθμούς στην Haas εντός έδρας με την 9η θέση, ενώ ο Fernando Alonso συμπλήρωσε τη δεκάδα με την Aston Martin.

Λίγο έξω από τους βαθμούς έμειναν οι Liam Lawson και Lance Stroll, στην 11η και 12η θέση αντίστοιχα. Ο Kimi Antonelli ανέκαμψε μέχρι τη 13η θέση μετά από επαφή με τον Carlos Sainz, η οποία και οδήγησε τον Ισπανό της Williams σε εγκατάλειψη, τη μοναδική του αγώνα. Ο Colapinto αγνόησε εντολή της ομάδας να παραμείνει πίσω από τον Gasly, δημιουργώντας ένταση στο εσωτερικό της Alpine.


Εικόνα



Οδηγός του αγώνα

Στο Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών, ο Charles Leclerc έδωσε μία από τις πιο ώριμες και εντυπωσιακές εμφανίσεις της σεζόν και το κοινό το αναγνώρισε. Ο Μονεγάσκος της Ferrari κατέκτησε επάξια τον τίτλο του οδηγού του αγώνα, συγκεντρώνοντας το 35% των ψήφων.

Από την εκκίνηση κιόλας έδειξε τις προθέσεις του, ανεβαίνοντας από την 3η στην 2η θέση με μία εξαιρετική αντίδραση στο σβήσιμο των φώτων. Κι ενώ οι απειλές δεν έλειψαν, ειδικά από τον επιθετικό Lando Norris, ο Leclerc παρέμεινε ψύχραιμος και ακλόνητος, παρουσιάζοντας μια υποδειγματική αμυντική οδήγηση.

Αν και τελικά η ανώτερη ταχύτητα της McLaren τον ανάγκασε να παραχωρήσει τη 2η θέση, ο Leclerc διατήρησε σταθερό ρυθμό και εξασφάλισε το τελευταίο σκαλί του βάθρου, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά την κλάση και την αποφασιστικότητά του.

Ο Leclerc απέδειξε στο Ώστιν ότι δεν αρκεί μόνο η ταχύτητα, χρειάζεται στρατηγική, ψυχραιμία και επιμονή. Και τα είχε όλα, με τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας να δείχνουν ότι ο Leclerc συγκέντρωσε το 35% των ψήφων, για να ακολουθήσει ο Max Verstappen με 18,2%, ο Lando Norris με 8,9%, ο Lewis Hamilton με 7,8%, και ο Yuki Tsunoda με 6%.

Ταχύτερος γύρος

Μπορεί να μην πρωταγωνίστησε στις μάχες για το βάθρο, αλλά ο Kimi Antonelli φρόντισε να γράψει το όνομά του στα στατιστικά του Grand Prix των ΗΠΑ πετυχαίνοντας τον ταχύτερο γύρο του αγώνα.

Ο οδηγός της Mercedes εκμεταλλεύτηκε το καθαρό αέρα και τη φρέσκα γόμα των ελαστικών του, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:37,577 στον 33ο γύρο, για να ακολουθήσει ο Lando Norris (1:37,620), και ο Max Verstappen (1:37,991).

Επόμενος αγώνας

Μετά τον αγώνα στο Τέξας, η Formula 1 μεταφέρεται σε έναν από τους πιο ατμοσφαιρικούς και απαιτητικούς προορισμούς του πρωταθλήματος: το Grand Prix του Μεξικού στην πίστα Autódromo Hermanos Rodriguez, που βρίσκεται στην Πόλη του Μεξικού, και θα διεξαχθεί 24-26 Οκτωβρίου.
Πηγή:Γιώργος Αγαπητός-autoblog.gr

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 3943
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Formula 1 2025

Δημοσίευση από Johnny »

Gp Mexico 2025

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Formula 1...”