Δίδοντας ρεύμα από άλλο αυτοκίνητο

Αν έχετε απορείες για τεχνικά θέματα εδώ είναι ο χώρος για να ρωτήσετε...
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5649
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Δίδοντας ρεύμα από άλλο αυτοκίνητο

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Πρὸ ὀλίγων ὠρῶν κάποιος συνάδελφος ἔμεινε ἀπὸ μπαταρία. Ἦρθε ἡ γυναῖκα μὲ τὸ δικότης ὄχημα, ἔφερε καὶ καλώδια ποὺ οἱ ἄλλοι δὲν εἴχαμε./

Οἱ τσιμπίδες τῶν καλωδίων εἶχαν πλαστικὸ κέλυφος. Οἱ πόλοι τῆς μπαταρίας στὸ ὄχημα τῆς γυναίκας εἶχαν κι αὐτοὶ πλαστικὸ κέλυφος. Ἔκλεισε κύκλωμα ὁριακῶς ἀλλὰ τὸ ἄλλο ὄχημα δὲν μποροῦσε νὰ ξεκινήει.

Χρειάτηκε μιὰ μικρὴ "πατέντα" ὤστε νἂ πάρει μπρὸς τὸ ὄχημα.

ΕικόναΕικόνα

Μιὰ μικρὴ χαζομάρα ἔσωσε τὴν κατάστασιν.


Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 4232
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Δίδοντας ρεύμα από άλλο αυτοκίνητο

Δημοσίευση από Johnny »

Κατ αρχάς δεν μας τα λες όλα στην διαδικασία rasPUTIN.

Πρώτο λάθος όλων (εκτός της κυρίας) που δεν είχατε όλοι καλώδια για εκκίνηση μπαταρίας.

Δεύτερο λάθος όταν πάμε να αγοράσουμε καλώδια είναι ότι δεν ρωτάμε πρώτα έναν γνώστη όπως ο ηλεκτρολόγος μας η κάποιος που έχει κατάστημα με μπαταρίες να μας συμβουλεύσει το τι πρέπει να αγοράσουμε.

Τρίτον πολλοί αγοράζουν με κριτήριο την τιμή. (θα αναφερθώ πιο κάτω)

Τέταρτον πρέπει να γνωρίζουμε τουλάχιστον στοιχειώδη για ζεύξη οχημάτων.

Με αφορμή το post του rasPUTIN θα σας πω ορισμένα από εμπειρίες μου στα τόσα χρόνια επαγγελματίας οδηγός.

Στην περίπτωση της ανάρτησης αφορά δύο ιχ που δεν κατάλαβα αφού έγινε ζεύξη γιατί χρειάστηκε πατέντα για να πάρει εμπρός.

Όσον αφορά τα καλώδια εκκίνησης

Εικόνα

Αυτή πρέπει να είναι η εικόνα τους.

Όταν πρέπει να αγοράσουμε καλώδια έχουμε να επιλέξουμε από 80 Amp έως 3.000 Amp απο 8€ έως 80€
Όσο πιο παχύ το καλώδιο τόσο περισσότερος χαλκός άρα είναι η συνάρτηση τιμής - ποιότητας.

Προτεινόμενα είναι τα καλώδια μεταξύ 600 Amp - 1.000 Amp γύρω στα 35€ με 45€.
Να αποφεύγονται τα δωρεάν και τα πολύ φτηνά που επειδή είναι πολύ ψιλά τα καλώδια δεν αντέχουν πολύ φορτίο με αποτέλεσμα να ανάβουν και να μην έχουν αποτέλεσμα στις τελείως άδειες μπαταρίες.
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5649
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Δίδοντας ρεύμα από άλλο αυτοκίνητο

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Δὲν ἔκανε καλὴ ἐπαφή. Δὲν εἶναι ὅτι ἔπιανε διακοπτόμενα. Ὑπῆρχε μόνιμη ἐπαφὴ ἀλλὰ ἡ ἐπιφάνεια ἐπαφὴς ἦταν μικρὴ μὲ ἀποτέλεσμα ἡ ὠμικὴ ἀντίστασις τοῦ συνολικοῦ κυκλώματος νὰ εἶναι μεγάλη κι ὡς ἐκ τούτου νὰ μὴ μπορεῖ νὰ περάσει τὸ ἀναγκαῖο ῥεῦμα.

ἡ γκαζοτανάλια ἔπιασε καλὰ στὸν πόλο τῆς μπαταρίας, ἡ τσιμπίδα ἔπιασε ἐπίσης καλὰ στὴν γκαζοτανάλια. Οἱ δύο ἐπαφὲς εἶχαν μεγαλύτερη ἐπιφάνεια ὁπότε ἡ ὠμικὴ ἀντίστασις μίκρυνε καὶ πέρασε τὸ ἀναγκαῖο ῥεῦμα./

Ἐλπίζω νὰ ἔγινα κατανοητός, ἀν ὄχι ξαναγράψε.

Στὰ ὑπόλοιπα ἔχεις μεγάλο δίκιο. Τὸ σημαντικότερο εἶναι ὅτι τρεῖς ἄνδρες καὶ δὲν εἴχαμε καλώδια στὸ αὐτοκίνητο.
Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 4232
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Δίδοντας ρεύμα από άλλο αυτοκίνητο

Δημοσίευση από Johnny »

Τώρα έγινες κατανοητός. Πάρτε καλώδια σώνουν καταστάσεις, αλλά τα σωστά.
Μην ξεχνάμε και το μήκος εφόσον πάμε για αγορά διότι πολλές φορές έχεις σωστά Amp αλλά μικρό μήκος και σε δύσκολη κατάσταση δεν φθάνουν.
Ασφαλές μήκος 3μ διότι από μπαταρία μέχρι προφυλακτήρα είναι περίπου 80εκ + 40εκ μεταξύ των οχημάτων + άλλα 80εκ μέχρι την άλλη μπαταρία πιστεύω φθάνουν τα 3μ. υπάρχουν και με 3,5 μέτρα.
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 4232
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Δίδοντας ρεύμα από άλλο αυτοκίνητο

Δημοσίευση από Johnny »

rasPUTIN έγραψε: 05 Ιαν 2026, 21:31

Στὰ ὑπόλοιπα ἔχεις μεγάλο δίκιο. Τὸ σημαντικότερο εἶναι ὅτι τρεῖς ἄνδρες καὶ δὲν εἴχαμε καλώδια στὸ αὐτοκίνητο.
Για να μην λέμε ότι οι γυναίκες ότι νάναι.....σας έβαλε τα γυαλιά. :lol: :lol: :lol: :lol:
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5649
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Δίδοντας ρεύμα από άλλο αυτοκίνητο

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Johnny έγραψε: 05 Ιαν 2026, 21:53Τώρα έγινες κατανοητός. Πάρτε καλώδια σώνουν καταστάσεις, αλλά τα σωστά.
Μην ξεχνάμε και το μήκος εφόσον πάμε για αγορά διότι πολλές φορές έχεις σωστά Amp αλλά μικρό μήκος και σε δύσκολη κατάσταση δεν φθάνουν.
Ασφαλές μήκος 3μ διότι από μπαταρία μέχρι προφυλακτήρα είναι περίπου 80εκ + 40εκ μεταξύ των οχημάτων + άλλα 80εκ μέχρι την άλλη μπαταρία πιστεύω φθάνουν τα 3μ. υπάρχουν και με 3,5 μέτρα.
Χρήζει ἀμέσου διερευνήσεως.

Ἔχω ἕνα ζευγάρι καλώδια τὰ ὁποία σὲ κάποιο σάκο στὸ σπίτι ἔπειτα ἀπὸ κάποιο συμμάζεμα/ξεβρώμισμα.
Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5649
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Δίδοντας ρεύμα από άλλο αυτοκίνητο

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Πῶς σὰς φαίνονται αὐτά;

https://www.amazon.it/TLGREEN-Starter-I ... 0D89WBFGX/

TLGREEN Car Jump Starter Cables 6M 3000A 12V-24V, Cross Section of 50mm², Gloves and Travel Bag Included, Connecting Cables for Starter, Battery Cables for Car, Motorcycle, Camper, Truck …



Κόστος: 52,34€ (προϊὸν) + 35,43€ (μεταφορικὰ) = 87,77€ (σύνολο)
Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 4232
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Δίδοντας ρεύμα από άλλο αυτοκίνητο

Δημοσίευση από Johnny »

Το 6μ ειναι υπερβολικο και κσταλαμβσνει πολυ χωρο οπως και τα 3.000amp.
Βρισκεις σε ολα τα μεγαλα καταστηματα και δεν πληρωνεις ενα σκασμο μεταφορικα.
Με το κοστος μεταφορικων 35€ οπως αναφερεις παιρνεις τα καλωδια.
Εγω προσωπικα το τελευταιο σετ που πηρα το πηρα απο το πρακτικερ που ειναι διπλα μου και το εχω τεσταρει 2-3 φορες.
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5649
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Δίδοντας ρεύμα από άλλο αυτοκίνητο

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Ἀν καταφέρεις καὶ φέρεις τὰ αὐτοκίνητα μούρη μὲ μούρη τότε ναί, τὰ 6 μέτρα εἶναι πολλά. Ἀν ὅμως ἡ μούρη εἶναι φωλιασμένη καὸ τὸ μόνο ἐφικτὸ εἶνί νὰ σταθμευσει τὸ ἕνα ὄχημα πίσω ἀπὸ τὸ ἄλλο τότε τὸ πράγμα ἀλλάζει.
Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
Άβαταρ μέλους
Johnny
Δημοσιεύσεις: 4232
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)

Re: Δίδοντας ρεύμα από άλλο αυτοκίνητο

Δημοσίευση από Johnny »

Πολλά δεν είναι τα 6μ αλλά όπως λες σε εξαιρετικές περιπτώσεις που δεν μπορείς να πλησιάσεις εκεί υπάρχει πρόβλημα.
Αλλά είναι στατιστικά και η ποιο δύσκολη περίπτωση. Συνήθως μούρη με μούρη η στο πλάι επαρκούν.
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνικά θέματα...”