Ἀπὸ Μαλακάσα πρὸς Πολυδένδρι: ὅριον 50, ἔπειτα 60, καὶ κατόπιν 30

Έχετε να κάνετε παράπονα προς τις αρχές? Εδώ είναι ο χώρος γι'αυτό...
Απάντηση
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5654
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Ἀπὸ Μαλακάσα πρὸς Πολυδένδρι: ὅριον 50, ἔπειτα 60, καὶ κατόπιν 30

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Ὅταν ἡ ὁδικὴ σήμανσις εἶναι διὰ τὰ πανηγύρια. Ἀκούει ἡ Τροχαία; Ἔχει σκοπὸν ὁ Δῆμος Ὠρωποῦ νὰ πράξῃ τὸ παραμικρόν;
https://rumble.com/v7briaa-l108.html


Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6986
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Ἀπὸ Μαλακάσα πρὸς Πολυδένδρι: ὅριον 50, ἔπειτα 60, καὶ κατόπιν 30

Δημοσίευση από MacPap »

Γιατι ειχαν περίσευμα σε πινακίδες και έπρεπε να κανουν νεες προμηθειες.
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5654
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Ἀπὸ Μαλακάσα πρὸς Πολυδένδρι: ὅριον 50, ἔπειτα 60, καὶ κατόπιν 30

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Ἔχω ἄδικο ποὒ κράζω;
Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Παράπονα προς τις αρχές...”