Η γύφτικη καταγωλη κι η γυφτιά στην ψυχή

Αν δεν έχει κατηγορία γι'αυτό βάλτε το εδώ...
Απάντηση
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5664
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Η γύφτικη καταγωλη κι η γυφτιά στην ψυχή

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Τὰ κατάφερε μιὰ χαρά, δικαίωσε τὴν Λατινοπούλου κατὰ τὸν καλύτερο τρόπο.


https://rumble.com/v7bj6ic-l103.html


Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5664
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Η γύφτικη καταγωλη κι η γυφτιά στην ψυχή

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Οἱ γνωστοὶ ὡς γύφτοι ἔβγαλαν μόνοι των τὰ μάτια των. Εὐθύνονται οἱ ἴδιοι διὰ τὸ γεγονὸς ὅτι ὁ κόσμος τοὺς ἀπεχθάνεται.

https://rumble.com/v7buphk-l110.html
Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6998
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Η γύφτικη καταγωλη κι η γυφτιά στην ψυχή

Δημοσίευση από MacPap »

Εικόνα
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5664
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Η γύφτικη καταγωλη κι η γυφτιά στην ψυχή

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Περιττὸ νὰ ἀναφέρω ὅτι ἔχω κάνει report τὸ μήνυμά σου στὴν Διαχείρισιν.

Εἶναι ῥατσιστικό!

Εἶνι ναζιτικό!

Εἶναι φασιστικό!

Εἶναι σεξιστικό!

Εἶναι καῖπιταλιστικό!

Εἶναι κομμουνιστικό!

Εἶναι μισογυνικό!

Εἶναι πατριαρχικό!
Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5664
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Η γύφτικη καταγωλη κι η γυφτιά στην ψυχή

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Γιὰ νὰ σοβαρευτοῦμε,ἡ φωτογραφία ἀποτυπώνει μία πραγματικότητα.

Τὸ νὰ ὀμιλεῖς περὶ ἀληθπων ἐπιβεβαιωμένων γεγονότων δὲν εἶναι μεμπτό.

Τὸ νὰ θεμελιώνεις τὴν σκέψιν σου ξεκινώντας μὲ τὰ γεγονότα εἶναι ἡ ὁδὸς τοῦ ὀρθπως διανοεῖσθαι.

Ἄλλο ποὺ κάποια ἀντιρατσιστικὰ ζωντόβολα ἀμολάνε χαρκτηρσιμοὺς ἐλλείψει ἐπιχειρημάτων.
Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6998
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Η γύφτικη καταγωλη κι η γυφτιά στην ψυχή

Δημοσίευση από MacPap »

rasPUTIN έγραψε: 28 Ιουν 2026, 13:49 Περιττὸ νὰ ἀναφέρω ὅτι ἔχω κάνει report τὸ μήνυμά σου στὴν Διαχείρισιν.
Εἶναι ῥατσιστικό!
Εἶνι ναζιτικό!
Εἶναι φασιστικό!
Εἶναι σεξιστικό!
Εἶναι καῖπιταλιστικό!
Εἶναι κομμουνιστικό!
Εἶναι μισογυνικό!
Εἶναι πατριαρχικό!
😊 😆 😅 😂 🤣
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ότι περισσεύει...”