Μπήκα σε μια μικρή αλάνα χιονισμένη, για να δοκιμάσω πόσο γλιστράει. Μπήκα με φόρα, φρέναρα απότομα για να δώ πόσο εύκολα μπλοκάρει, και επιτάχυνα απότομα για να δώ πόσο εύκολα σπινιάρει. (νεανικές επιπολαιότητες)
Δύο δοκιμές που κράτησαν 10 δευτερόλεπτα, δεν έκατσα να του πιώ το αίμα. Όταν έφυγα όμως, διαπίστωσα οτι δεν έμπαιναν η δευτέρα και η τετάρτη στο σασμάν. Δεν το ζόρισα πολύ και δεν έδωσα σημασία, και συνέχισα για 10 τετράγωνα μέχρι να φτάσω σπίτι. Να πάγωσε η βαλβολίνη το απέκλεισα μια και είχε ζέστη παρά το χιόνι, άρα άρχισα να τσατίζομαι.. Έσβησα το μοτέρ και έβαλα λοιπόν με δύναμη δευτέρα. Μπήκε σχετικά εύκολα, αλλα ένιωσα την αίσθηση οτι έσπρωχνα χιόνι. σαν να προσπαθείς με το χέρι να διαλύσεις μια συμπυκνωμένη μπάλα χιονιού. Σκληρό αλλα εύκολο. Δεν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα. Μα που στο καλό μπορεί να μπήκε το χιόνι? Και αν δεν είναι αυτό, τι άλλο μπορεί να είναι?
