Re: Παραλογισμός στον ΚΟΚ
Δημοσιεύτηκε: 25 Ιουν 2026, 23:09
Δεν ειναι απλώς θέμα στατικού φορτίου. Εχει μεγάλη σημασία τι θα κανει με το φορτίο. Θα πηγαίνεις με 10 με 50 με 100 σε ευθεία σε στροφές, θα ανιβενεις το βουνό με τις στροφές ή θα το κατεβαίνεις. Με λίγα λόγια εν ειναι ενα απλό πράγμα και γιαυτό δνε υπάρχει μπουσουλας περαν αυτου που αναφερεται στο αρθρο 32 του ΚΟΚ.
ΓΙα να καταλάβεις στα πλοία που τα πράγματα ειναι σαφώς πιο σοβαρα, γινονται trim & stability test & calculations πριν την αναχώρηση και ατα την διαρκεια των ταξδίων καθημερινα για να υπολογιστεί η ελάχιστη διάμετρος στροφής και η μέγιστη ταχύτητα του πλοίου κατά τη διάρκεια ελιγμών.
Βεβαίως κατι τετοιο ειναι αδύνατο στα κοινα ΙΧ.
ΓΙα να καταλάβεις στα πλοία που τα πράγματα ειναι σαφώς πιο σοβαρα, γινονται trim & stability test & calculations πριν την αναχώρηση και ατα την διαρκεια των ταξδίων καθημερινα για να υπολογιστεί η ελάχιστη διάμετρος στροφής και η μέγιστη ταχύτητα του πλοίου κατά τη διάρκεια ελιγμών.
Βεβαίως κατι τετοιο ειναι αδύνατο στα κοινα ΙΧ.