viewtopic.php?p=20618#p20568
Τὸ μηχανόφρενο εἶναι βοηθητικὸ σύστημα πεδήσεως διὰ βαρέα ὀχήματα. Ἀν δὲν ἀπατῶμαι εἶναι ἡ παλαιὰ μέθοδος βοηθητικῆς πεδήσεως, στὰ νεότερα ὀχήματα ἔχει ἀντικατασταθεῖ ἀπὸ τὴν ἠλεκτρικὴ καὶ τὴν ὑδραυλικὴ πέδησι.
Ξεκινῶ μὲ κάποια βίντεο ἀπὸ τὸ ΣυΣωλήν.
Ἀν δὲν ἀπατῶμαι τὸ μηχανόφρενο ναὶ μὲν φράσσει τὴν ἔξοδο τῶν καυσαερίων ἀλλὰ ταυτόχρονα κόβει καὶ τὴν παροχὴ μείγματος στοὺς ἀντίστοιχους κυλίνδρους. Κάνω λάθος;UltiMo_ έγραψε:15. Το μηχανόφρενο (κλαπέτο) είναι επιβραδυντής που λειτουργεί με:
α. Έλεγχο της ισχύος του ρεύματος. ΛΑΘΟΣ
β. Έγχυση λαδιού. ΛΑΘΟΣ
γ. Μηδενισμό της παροχής πετρελαίου μέσω ποδομοχλού. ΣΩΣΤΟ
Το κλαπέτο είναι ένα βοηθητικό σύστημα πέδησης που επενεργεί στην εξάτμιση. Φράσσει την έξοδο των καυσαερίων. Το α το κάνει ο ηλεκτρομαγνητικός και το β ο υδραυλικός.
Το antispin επενεργεί στην παροχή πετρελαίου, οχι το κλαπέτο.