tseligas: μοτέρ σε πατίνι

Αν έχετε απορείες για τεχνικά θέματα εδώ είναι ο χώρος για να ρωτήσετε...
Απάντηση
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5649
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

tseligas: μοτέρ σε πατίνι

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Ὅπως εἶναι φυσικό, στὴν ἀρχὴ θὰ προκύψουν κάποια προβλήματα.



Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5649
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: tseligas: μοτέρ σε πατίνι

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Πάρτε τὶς πρῶτες διαδρομές.

Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6986
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: tseligas: μοτέρ σε πατίνι

Δημοσίευση από MacPap »

Χαχαχαχαχα
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Τεχνικά θέματα...”