«'Ασε ρε πονηρέ»! Οι δικαιολογίες οδηγών που μπήκαν στην ΛΕΑ και τους πήραν πινακίδες

Είδατε κάτι στραβό και ανάποδο και θέλετε να το πείτε? Εδώ μπορείτε...
Απάντηση
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5641
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

«'Ασε ρε πονηρέ»! Οι δικαιολογίες οδηγών που μπήκαν στην ΛΕΑ και τους πήραν πινακίδες

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Ἔκανε τὴν στραβή, πάει νὰ βγεῖ κι ἀπὸ πάνω... πρωκτοέλληνας



https://www.youtube.com/watch?v=I_hWJc4177k
«'Ασε ρε πονηρέ»! Οι δικαιολογίες οδηγών που μπήκαν στην ΛΕΑ και τους πήραν πινακίδες


Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Στραβά και ανάποδα...”