Σελίδα 1 από 1

Ηταν μονο ενα ποτήρι κρασί;

Δημοσιεύτηκε: 12 Δεκ 2025, 22:37
από thanos
Πιάσανε την γνωστη τραγουδίστρια Ελεονόρα Ζουγανελη να οδηγει το μηχανακι της υπο την επήρεια αλκοόλ.
Η ιδια το επιβεβαίωσε λεγοντας οτι μονο 0,1 παραπανω απο το οριο βρεθηκε το αλκοολ απο ενα ποτήρι κραδι που ηπιε.
Ιαχυει κατι τέτοιο ; 🤔


https://www.antenna.gr/-/article/57/984 ... DmTAt5q8kw

Re: Ηταν μονο ενα ποτήρι κρασί;

Δημοσιεύτηκε: 13 Δεκ 2025, 09:54
από Johnny
Για να την στησουν εξω απο τα νυχτερινα μαγαζια να δεις μεροκαματο η τροχαια.
Ολοι θεωρουν οτι ειναι στο απυροβλητο.
Εαν απομονωσουμε τα δημοσια προσωπα, συνεχεια αρχιζουν και τα περνανε πασαρελα, γιατι συνηθως τους αφηναν χωρις επιπτωσεις.
Οπως φαινεται δεν λογαριαζουν τιποτα, οδηγουν χωρις συνεπεια και χωρις να τηρουν τα προσχηματα.
Πρεπει να δημοσιοποιουνται για να καταλαβουν οτι πλεον εαν πιουμε (ανθρωπινο οταν δουλευεις ολη νυχτα) δεν οδηγουμε οποιοδηποτε οχημα.
Ταξακι στα σιγουρα και για αυτους και για τους απεναντι.

Re: Ηταν μονο ενα ποτήρι κρασί;

Δημοσιεύτηκε: 19 Δεκ 2025, 21:00
από rasPUTIN
Σωστὸς ὁ Ἰωάννης. ;) ;)

Re: Ηταν μονο ενα ποτήρι κρασί;

Δημοσιεύτηκε: 23 Δεκ 2025, 20:00
από rasPUTIN
Ἐγῶ ἐπίσης ἕνα ποτῆρι πίνω μόνο

Εικόνα

Re: Ηταν μονο ενα ποτήρι κρασί;

Δημοσιεύτηκε: 25 Δεκ 2025, 09:31
από pipinos1976
Το συγκεκριμένο θέμα χωράει μεγάλη συζήτηση. Θα επανέλθω, όταν προλάβω να γράψω κάτι που έχω στο μυαλό μου. Πρόκειται περί μιας ακόμα απάτης, ειδικά όπως αναφέρεται στον ΚΟΚ.

Ευχαριστώ.

Re: Ηταν μονο ενα ποτήρι κρασί;

Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2026, 20:36
από rasPUTIN
pipinos1976 έγραψε: 25 Δεκ 2025, 09:31 Το συγκεκριμένο θέμα χωράει μεγάλη συζήτηση. Θα επανέλθω, όταν προλάβω να γράψω κάτι που έχω στο μυαλό μου. Πρόκειται περί μιας ακόμα απάτης, ειδικά όπως αναφέρεται στον ΚΟΚ.

Ευχαριστώ.
Τὸ ὅλο πράγμα μοῦ βρωμάει πολύ.