Η ιδια το επιβεβαίωσε λεγοντας οτι μονο 0,1 παραπανω απο το οριο βρεθηκε το αλκοολ απο ενα ποτήρι κραδι που ηπιε.
Ιαχυει κατι τέτοιο ;
https://www.antenna.gr/-/article/57/984 ... DmTAt5q8kw

Τὸ ὅλο πράγμα μοῦ βρωμάει πολύ.pipinos1976 έγραψε: 25 Δεκ 2025, 09:31 Το συγκεκριμένο θέμα χωράει μεγάλη συζήτηση. Θα επανέλθω, όταν προλάβω να γράψω κάτι που έχω στο μυαλό μου. Πρόκειται περί μιας ακόμα απάτης, ειδικά όπως αναφέρεται στον ΚΟΚ.
Ευχαριστώ.