Σχολικός Τροχονόμος στον Αυλώνα

Χώρος συζητήσεων που αφορούν Νομικά & Διαδικαστικά θέματα...
Απάντηση
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5641
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Σχολικός Τροχονόμος στον Αυλώνα

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Τὸ ἔψαξα καὶ μέσω ΤΝ ἀλλὰ θέλω νὰ τὸ ἐπιβεβαιώσω μὲ τὴν Ἀστυνομία. Ἀν ἐπαληθευτοῦν τὰ συπεράσματά μου θὰ μεταφερθεὶ στὰ "Παράπονα".

https://rumble.com/v73s48a-l030.html


Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
Άβαταρ μέλους
MacPap
Δημοσιεύσεις: 6973
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00

Re: Σχολικός Τροχονόμος στον Αυλώνα

Δημοσίευση από MacPap »

rasPUTIN έγραψε: 02 Ιαν 2026, 20:44 Τὸ ἔψαξα καὶ μέσω ΤΝ ἀλλὰ θέλω νὰ τὸ ἐπιβεβαιώσω μὲ τὴν Ἀστυνομία. Ἀν ἐπαληθευτοῦν τὰ συπεράσματά μου θὰ μεταφερθεὶ στὰ "Παράπονα".
Εδώ ισχύει το φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισά.
Τα πούλμαν είναι παρκαρισμένα έτσι που οι πόρτες τους είναι από την μεριά του δρόμου.
Ποτέ δεν ξέρεις πότε θα πεταχτεί ένα πιτσιρίκι ανάμεσα στα 2 πούλμαν.

Σε κάθε περίπτωση για τον ίδιο λόγο που όταν ρίχνουν τσιμέντο σε μια οικοδομή κλείνουν τον δρόμο βάζουν και εδώ την κορδέλα.
Δεν είναι απαγορευτική προειδοποιητική είναι. Ας μη ξεχνάμε πως στο Ελλαδιστάν ΟΛΟΙ οι οδηγοί είναι "ευσυνείδητοι" και προσέχουν όταν περνούν μπροστά από σχολεία!!
Καλός οδηγός σημαίνει απαραίτητα τήρηση του ΚΟΚ.
Εικόνα
rasPUTIN
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5641
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47

Re: Σχολικός Τροχονόμος στον Αυλώνα

Δημοσίευση από rasPUTIN »

Ὑπάρχουν Νόμοι καὶ κανόνες.

Ὁ γνωστὸς πρώην ἀστυνομικὸς ὀνόματι Μπαταρλὴς ἀναφέρθηκε σὲ Σχολικὴ Τροχονόμο ἡ ὁποί σταματοῦσε τὴν ῥοὴ τῶν ὀχημάτων ὤστε νὰ περάσει ἐπχοῦμενος μαθητής. Ἀνέφερε ὅτι ὁ Σχολικὸς Τροχονόμος ἐξυπηρετεῖ μόνο πεζοὺς μαθητές.

Πρέπει νὰ μιλήσω μὲ τὴν 'Αστυνομία.
Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Συζητήσεις περί Νομικών & Διαδικαστικών Θεμάτων...”