Τὸ ἔψαξα καὶ μέσω ΤΝ ἀλλὰ θέλω νὰ τὸ ἐπιβεβαιώσω μὲ τὴν Ἀστυνομία. Ἀν ἐπαληθευτοῦν τὰ συπεράσματά μου θὰ μεταφερθεὶ στὰ "Παράπονα".
https://rumble.com/v73s48a-l030.html
Σχολικός Τροχονόμος στον Αυλώνα
-
rasPUTIN
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 5641
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6973
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Σχολικός Τροχονόμος στον Αυλώνα
Εδώ ισχύει το φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισά.rasPUTIN έγραψε: 02 Ιαν 2026, 20:44 Τὸ ἔψαξα καὶ μέσω ΤΝ ἀλλὰ θέλω νὰ τὸ ἐπιβεβαιώσω μὲ τὴν Ἀστυνομία. Ἀν ἐπαληθευτοῦν τὰ συπεράσματά μου θὰ μεταφερθεὶ στὰ "Παράπονα".
Τα πούλμαν είναι παρκαρισμένα έτσι που οι πόρτες τους είναι από την μεριά του δρόμου.
Ποτέ δεν ξέρεις πότε θα πεταχτεί ένα πιτσιρίκι ανάμεσα στα 2 πούλμαν.
Σε κάθε περίπτωση για τον ίδιο λόγο που όταν ρίχνουν τσιμέντο σε μια οικοδομή κλείνουν τον δρόμο βάζουν και εδώ την κορδέλα.
Δεν είναι απαγορευτική προειδοποιητική είναι. Ας μη ξεχνάμε πως στο Ελλαδιστάν ΟΛΟΙ οι οδηγοί είναι "ευσυνείδητοι" και προσέχουν όταν περνούν μπροστά από σχολεία!!
-
rasPUTIN
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 5641
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Re: Σχολικός Τροχονόμος στον Αυλώνα
Ὑπάρχουν Νόμοι καὶ κανόνες.
Ὁ γνωστὸς πρώην ἀστυνομικὸς ὀνόματι Μπαταρλὴς ἀναφέρθηκε σὲ Σχολικὴ Τροχονόμο ἡ ὁποί σταματοῦσε τὴν ῥοὴ τῶν ὀχημάτων ὤστε νὰ περάσει ἐπχοῦμενος μαθητής. Ἀνέφερε ὅτι ὁ Σχολικὸς Τροχονόμος ἐξυπηρετεῖ μόνο πεζοὺς μαθητές.
Πρέπει νὰ μιλήσω μὲ τὴν 'Αστυνομία.
Ὁ γνωστὸς πρώην ἀστυνομικὸς ὀνόματι Μπαταρλὴς ἀναφέρθηκε σὲ Σχολικὴ Τροχονόμο ἡ ὁποί σταματοῦσε τὴν ῥοὴ τῶν ὀχημάτων ὤστε νὰ περάσει ἐπχοῦμενος μαθητής. Ἀνέφερε ὅτι ὁ Σχολικὸς Τροχονόμος ἐξυπηρετεῖ μόνο πεζοὺς μαθητές.
Πρέπει νὰ μιλήσω μὲ τὴν 'Αστυνομία.
Παραμένω καθαρόαιμος (mRNA Free)