Σελίδα 1 από 1
Σχολικός Τροχονόμος στον Αυλώνα
Δημοσιεύτηκε: 02 Ιαν 2026, 20:44
από rasPUTIN
Τὸ ἔψαξα καὶ μέσω ΤΝ ἀλλὰ θέλω νὰ τὸ ἐπιβεβαιώσω μὲ τὴν Ἀστυνομία. Ἀν ἐπαληθευτοῦν τὰ συπεράσματά μου θὰ μεταφερθεὶ στὰ "Παράπονα".
https://rumble.com/v73s48a-l030.html
Re: Σχολικός Τροχονόμος στον Αυλώνα
Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2026, 10:48
από MacPap
rasPUTIN έγραψε: 02 Ιαν 2026, 20:44
Τὸ ἔψαξα καὶ μέσω ΤΝ ἀλλὰ θέλω νὰ τὸ ἐπιβεβαιώσω μὲ τὴν Ἀστυνομία. Ἀν ἐπαληθευτοῦν τὰ συπεράσματά μου θὰ μεταφερθεὶ στὰ "Παράπονα".
Εδώ ισχύει το φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισά.
Τα πούλμαν είναι παρκαρισμένα έτσι που οι πόρτες τους είναι από την μεριά του δρόμου.
Ποτέ δεν ξέρεις πότε θα πεταχτεί ένα πιτσιρίκι ανάμεσα στα 2 πούλμαν.
Σε κάθε περίπτωση για τον ίδιο λόγο που όταν ρίχνουν τσιμέντο σε μια οικοδομή κλείνουν τον δρόμο βάζουν και εδώ την κορδέλα.
Δεν είναι απαγορευτική προειδοποιητική είναι. Ας μη ξεχνάμε πως στο Ελλαδιστάν ΟΛΟΙ οι οδηγοί είναι "ευσυνείδητοι" και προσέχουν όταν περνούν μπροστά από σχολεία!!
Re: Σχολικός Τροχονόμος στον Αυλώνα
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιαν 2026, 17:18
από rasPUTIN
Ὑπάρχουν Νόμοι καὶ κανόνες.
Ὁ γνωστὸς πρώην ἀστυνομικὸς ὀνόματι Μπαταρλὴς ἀναφέρθηκε σὲ Σχολικὴ Τροχονόμο ἡ ὁποί σταματοῦσε τὴν ῥοὴ τῶν ὀχημάτων ὤστε νὰ περάσει ἐπχοῦμενος μαθητής. Ἀνέφερε ὅτι ὁ Σχολικὸς Τροχονόμος ἐξυπηρετεῖ μόνο πεζοὺς μαθητές.
Πρέπει νὰ μιλήσω μὲ τὴν 'Αστυνομία.